23 yaşındayım kimse benle sevgili olmak istemiyo hiç evlilik teklifide almadım bu normal mi sizce evde mi kaldım?

Bütün yaşıtlarım evlendi. Benimle kimse evlenmek istemiyor sevgililik teklifi alıyorum ama biraz samimi davranınca karşı taraf geri vazgeçiyor. Çirkin bi kız değilim hatta herkes çok güzel olduğumu söylüyor 1.70 boyunda 55 kiloyum. Karakter olarakta bi problemim yok sorun ne anlayamadım sizce evde mi kaldım

23 yaşındayım kimse benle sevgili olmak istemiyo hiç evlilik teklifide almadım bu normal mi sizce evde mi kaldım?
Cevapla