38 -40 yaşına kadar hiç sevgilisi olmamış ve kadınlardan sürekli red yemiş bir erkekte sizce kadın düşmanlığı oluşur mu?

Düşünün ki öğrencilik yıllarından bu zamana kadar adamın bütün girişimleri red yemekle hatta duygularını açtığı için alay edilmekle çoğu zaman da kızlar tarafından aşağlanmakla sonuçlanmış ve neredeyse 40 na gelmesine rağmen kadınlar tarafından hala red yemeye devam ediyor. Böyle bir erkeğin pskolojik durumu sizce nasıl olur kadınlara karşı nefret besleme durumu oluşur mu?

Güncellemeler
11 ay
Not. Son çare olarak görücü usulü deniyor ve yine aynı sonuçları elde ediyor. Fikirlerinizi bekliyorum?
Güncellemeler
11 ay
Gncl
38 -40 yaşına kadar hiç sevgilisi olmamış ve kadınlardan sürekli red yemiş bir erkekte sizce kadın düşmanlığı oluşur mu?
Cevapla