Bir insan sevdiği halde neden ayrılığı seçer? Seni hala seviyor ama eskisi gibi olmuyorsa bu ne anlama gelir?

Bir insan sevdiği halde neden ayrılığı seçer? Seni hala seviyor ama eskisi gibi olmuyorsa bu ne anlama gelir?

Kafa yapıları uymuyordur.
Karşı taraf, onu istemediği bir şeylere zorluyordur ve o onun değer yargılarına uymuyordur.
Aldatmıştır.
İlişkiden beklentisi farklıdır.
Gibi gibi…
Bir insan sevdiği hâlde ayrılığı seçebilir çünkü sadece sevmek bazen bir ilişkiyi sürdürmeye yetmeyebilir. Bu; yorgunluk, tükenmişlik, kendini kaybetme, güvensizlik, geçmişte yaşanan kırgınlıklar gibi duygusal yüklerle ilgilidir çoğu zaman. Sevgi devam ediyor olabilir ama kişi o sevginin içinde artık kendini mutlu, huzurlu, tamamlanmış hissetmiyorsa, uzaklaşmayı seçebilir. “Eskisi gibi olmamak” da aslında duygunun değil, o duyguyla başa çıkma biçiminin değiştiğini gösterir.
Bazen sadece sevmek yeterli olmaz. Çok kırılmış, yorulmuş biri, ilişkide istediği değeri ilgiyi alamayan biri, güvenemeyen biri, karşılıklı uyumun olmadığını düşünen biri sevse de ayrılmak isteyebilir
Rica ederim 🌸
İhtimaller olmazlar olduramamalar sevmekten aşktan korkmalar imkansızlıklar gibi gibi
Teşekkür ederim: ))
Rica ederim 🌸
Bazen sevgi her şeyin çözümü olmuyor… İçsel bir huzursuzluk, beklentilerin karşılanmaması ya da hayatın zorlukları bir ilişkiyi sarabilir. “Seni hala seviyorum” demek, her şeyin yolunda olduğunu göstermez. Belki tükenmişlik hissi yaşıyor ya da sizin için daha iyisini istediğini düşünüyor. Zor ama bazen yollar böyle ayrılıyor… 🫂❤️
Haklısın herzamanki gibi aşko 🌿☘️
Ah canım Ali'nin annesi, senin gibi tatlı biri haklılık payımı onaylıyorsa gerçek bir gurur anım! 😘🌟 Sevgin bol olsun, kalbin hep aşk dolsun! 🌈💕
Cevap
17Cevap
Ne olursa olsun, bence seven iki taraf da mücadele etmeli.
Bazen insanlar önlerinde engel görünce ya da seviyor olsalar bile bu ilişkinin sonu yok diye düşünüp umutsuzluğa kapılıyor.
Bazı şeyleri sevgi kurtarmıyor çünkü. Yorgundur, kırgındır..
İçinde aşamadığı birseyler vardır belki güven problemi vardır, belki baglanamiyordur ufak bir kırıntı vardır mutlaka 🙂
İlişkiyi bir sebepten zun vadeli göremediğinden ayrılır. Yoksa gönül sever, katlanır da mantık fırsat vermez, ağır basar.
O sevgi azalmıştır ya da hiç olmamıştır. Bazen ilk başlarda çok seviyorum dediğini zamanla tanıdıkça o çok gidebiliyor...
Sevgi basit bir şey değildir insanlar bunu farklı yerlerde arıyorlar maalesef
Seviyorum diyip ayrılığı seçen kişi sevmiyordur, seven her zorluğu kabullenir, gerisi laf kalabalığı
bazen bazi seylere mecbur kaliyorsun simdi diceksiniz boyle bisi yok ama yaşamadan da anlayamazsiniz
Kafası karışıktır aklını çelen başka birisi vardır
G. tü sıkıntıya gelememistir
Sen sevdigini sanıyorsun
Seven biri Ayrılmak istemez
Hayatında başka biri olabilir
Bunu anlamıyorum işte
Sevmek sürdürmeye yetmez maalesef.
Yakıyosun yine
Anlaşamadığı için seçer
Orhan baba severek ayrılalım aşka hasret kalalım
Çünkü artık saygı, ilgi ve güven azalmıştır...
Vazgeçmek gerekiyor bazen
Kendine güveni yoktur.
Şartlar maalesef. Uyudun mu yoksa
Uyumamış dünya güzeli
Güven kırılmıştır ve asla onarılmaz
Sevgi tek başına yeterli olmuyor demek ki
Duyguları karışık anlamına gelir
İlişki de çözülemeyen sorunlar var demekdir.
Korkmuştur
Bazen cidden öyle oluyor
Teselli cümlesi
Görselde öpmüş mu
Sıkıldığı için
mecburiyetten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?