Yol ve şarkı paylaştım. Beni sevmek zordur yazmış ben de sevmek değil unutmak zor dedim öyle sohbet açıldı. 9 nisanda ayrılmıştık ama aynı okulda öğretmendik bazen görüyordum yüz yüze sohbetimiz oluyordu şimdi başka bir şehre gidiyor orada yaşayacak. Sizce gidince de yazar mı? 5-6 günden gitmiş olur. Ben hiç yazmayayım değil mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
1Cevap
11 ayBence yazma onun yazmasını bekle yazarsa senindir yazmazsa akışına bırak
015 Yorumla
Soran11 ayYeni ortam yeni kızlar falan olacak. Severse yazar değil mi? Gittiği yer 4 saatlik mesafede
- 11 ay
Kızlar falan bahane mayası bozuk olan her yerde bozulur mayası sağlam olan dünyanın ucuna dahi gitse aklı hep sevdiği kişide olur belli aralıklarla görüşme imkanınız da var hem mesafe çok uzak değil severse hatırlarsa yazar
Soran11 ayŞöyle tüm arkadaşları burada 5 yıldır burada çalıştığı için sevdiği ablaları abileri var geleceğini söyledi buraya ama maalesef mayası bozuk bir kişi …
- 11 ay
Hm anladım iyi düşünelim iyi olsun sen zamana bırak üstünde durma beklentiye girme yazarsa mutlu olursun yazmazsa da yoluna bakarsın hayal kırıklığı yaşamazsın
Soran11 ayYazıp yazıp sürekli beni cepte tutup kollarsa? Bazen engellemeli miyim diyorum
- 11 ay
Burada ulaşılmaz olmak devreye giriyor o yazdığında hemen cevap verme biraz beklesin seni merak etsin yeri geldiğinde kafede falan hikaye paylaş hayatına devam ettiğini yansıt mesafe olduktan sonra yedekte görmez
Soran11 ayŞöyle ki ben öğretmenlik bitirdim üstüne hukuk okudum. Ekim gibi adliyede staja başlayacağım. Beni savcılarla falan görmesini sağlayayım mı? İşe yarar mı
- 11 ay
Hayırlı olsun başarıların daim olsun 😊evet yarayabilir tabii ki amaç kolay lokma olmamak çünkü erkekler basit ve kolay ulaştığı yerlerden çabuk sıkılıyor değerli kılması için onların çaba sarf etmesi gerek
Soran11 ayUzakta da olsa fark eder mi ulaşılmaz olduğumu
- 11 ay
Tabii ki fark eder çünkü senin davranışın ve sosyal hayatın önemli
Soran11 ayYani üzgün videolar atsam falan pişman olmaz değil mi? Hayatım yolunda her sey iyi imajı mı vermeliyim?
- 11 ay
Hayır üzgün kısma hiç girme bile seni canlı güçlü görsün bunun içinde enerjin yerinde olmalı giyimine önem ver her gün değil ama arada instagramdan hikaye at yediğin içtiğin olur manzara fotoğrafı olur ona"benim hayatım devam ediyor, mutluyum"mesajını ver
- 11 ay
Üzgün olma kısmına girersen onun için üzüldüğünü düşünüp egosunu tatmin eder senin üzgün olmanla uğraşmaz
Soran11 ayİnstagramı kapattım ama wp var.
- 11 ay
Hiç fark etmez wpden paylaşırsın
Gizli Üye(36-45)11 ayÖzel değilse ne kadar süre çıktınız
047 Yorumla
Soran11 ay4 ay çıktık 5 yıldır da aynı okuldaydık
Cevap sahibi11 ayŞöyle söyleyeyim her zaman kaçan kovalanır. Siz yazdığınız sürece aa bana karşı hala ilgisi var diye düşünür, bence bırakın yazacaksa o yazsın sayın hocam
Soran11 aySadece o yazdığında mı cevap vereyim? Ben zaten hiç ilk yazan olmam çünkü benden o ayrıldı da
Cevap sahibi11 ayYa şöyle söyleyeyim bazen ayrılan insanlar arada bir yoklarlar hala orada mısın bekliyor musun onu diye bence şunu yap yazdığı zaman hemen böyle cevap verme Burak o yazsın yazdığı zaman da yarım saat bir saat sonra cevap ver hemen yani böyle hevesliymişsin gibi görünme
Cevap sahibi11 aySayın hocam çok dikkat et bak benim çok uzun süreli bir ilişkim oldu bitti bittikten sonra da çok üzüldüm lütfen adımlarını sağlam at Seni üzecek şeylerden uzak dur bak daha 6 ay olmuş benim 6 yılım gitti 6-7 yıl oldu kendimi toparladım çok şükür Ama çok zor oldu gerçekten inanıyorsan bazı şeyleri ilişkiye o şekilde karar ver
Soran11 ayÇok zor benim de bundan önce 5 yıllık bir ilişkim bitmişti 3 yılda zar zor toparlandım. Şimdi bu da böyle yapınca nereye sığacağımı şaşırdım. Öyle bir insanın canı yanmaz yanamaz dedirtti
Cevap sahibi11 ayUzun ilişkiden çıkmanın en kötü yanı şu aslında her şeyde onu arıyorsun çünkü çok uzun süre yaşamışsın kıyaslama yapıyorsun Ne güzel Sen tam atlatmışsın Sayın hocam bu sefer de buna denk gelmişsin dikkat et yani gerçekten dikkat et tekrar üzülürsen Bu sefer senin için çok zor olur 3 yılda bak anca atlatmışsın. Özel değilse 5 yıllık ilişkin niye bitti ki hocam Peki denemedin mi tekrar acaba barışır mıyız falan hiç yok muydu onun çıkar yolu
Soran11 ayAldattı çünkü.. geri dönmek dahi istemedi iyi ki istememiş yoksa affederdim … Bu cocukla da babamın hasta zamanlarına denk geldiğinde tanıştım zayıf noktamdan destek görünce sevildim sandım. Şükür babam iyi şimdi ama ben iyi değilim. O da ailesini seçti memleketine atandı gidiyor zaten araya mesafe girdi ayrılık girmişken
Cevap sahibi11 ayAma Hocam şöyle düşün Sen de duygusal bir boşlukta bu bu insan karşına çıkmış öyle bir şeyler hissetmişsin Bu gerçekten çok sağlıklı bir ilişki olmazdı zaten bence senin için en iyisi olmuş daha başındayken bu şekilde olmuş Evet duygusal boşluktasın o yüzden sıkıntı yaşıyorsun çekiyorsun ama emin ol sağlıklı düşündüğün zaman iyi ki bitmiş yiyeceksin baban için çok sevindim Çok geçmiş olsun şöyle söyleyeyim sana seninle ayrıldı arada yazıyor Seni yokluyor orada durmanı istiyor ama kendisi hayatına bakacak genelde bunun narsist insanlar yapar dikkat et lütfen
Soran11 ayHemen tanıdın öyle bir insan ben mesela onu unuttuğumda hayatıma baktığımda engellediğimde ulaşmaya çalışmıştı hatta biriyle görüşmeye gittim gittiğim gün hissetmiş gibi benle barışmaya çalışmıştı o gün sevgili olmuştum. Çok üzülüyorum çalışmam gereken derslerim var hastalıklı gibi sürekli uyuyorum yatıyorum işe gidiyorum. Yani o gittikten sonra da cepte tuttuğunu anlamak için yazar mı bana?
Cevap sahibi11 ayTabii ki yazacak yani bu kısır döngü hiçbir zaman değişmez arada bir yoklarlar ama geri dönecekler için değil bak benimki de öyle diyeyim mi sana 7 yıl birlikte olduk arada bir yokluyordu ama kesinlikle dönmek için değil hala orada mıyım bekliyor muyum ben de ne yaptığımı söyleyeyim Instagram'da dondurdum numaramı değiştirdim bana hiçbir şekilde ulaşamıyor artık hayatına baksın ben de bu şekilde bakacağım Hocam ben kimsenin limanı değilim Sen de lütfen hiç kimsenin limanı olma. Seni gerçekten çok iyi anlıyorum ben de öyle üzüldüğüm zaman uyurum Ama bakıyorum artık kendi hayatımı mahvediyorum karşımdaki insana bakıyorum hayatını bir şekilde yaşıyor kendimi haksızlık ettiğimi aradım şu anda gerçekten sen de kendine haksızlık ediyorsun aynaya bir bak bakalım Sen gerçekten bu kadar değersiz bir insan mısın?
Soran11 ayMesela hiç ulaşmaya calısmadı mı biyerden? Ben numaramı degistirmeye cesaret edemezdim
Cevap sahibi11 ayŞöyle söyleyeyim önce her yerden beni engelledi ben de onu engelledim baktım abimin WhatsApp durumlarına bakıyor sürekli ama sürekli bakıyor arada kendisi de durum paylaşımı yapıyor böyle atarlı giderli bir hamle yok ama sürekli bakıyor. Bir gün ağlayarak abimi aradı o da doğuda Bir yerde görev yapıyor İnan uykusuz kaldım 12 saat yanına gittim sırf ağladığı için bir saat boyunca konuştuk bana ne dese beğenirsin ben kafada bitirdim istemiyorum artık tamam dedim ama dedim izin verirsen kalacak yer yer yok Sen de bir iki saat dinleneyim öyle yola çıkayım İnan hayır dedi 27 saatim yolda geçti. Ondan sonra şunu fark ettim karşıdaki insan beni istediği için değil bir köşede durmam için bunları yapıyor ben de tamamen hayatımız sıfırladım. İnan iyiyim arada bir tabii aklıma geliyor üzülüyorum sonuç olarak 7 yıl geçmiş var ama geçiyor
Soran11 ayMaşallah cok cesur bir davranış olmuş sizinkisi ben sizin gibi değilim maalesef 4 ayda bile çok acınası hallere düştüm. Bırakın numara değişmeyi yazdığında bile cevap vermeyeyim diyemedim anında verdim. Çok acıyorum kendime öyle aciz bir duruma düşürdüğüm için kendimi.
Cevap sahibi11 ayHocam hiç öyle düşünme bu acizlik değil. Her insanın duygusallığı farklıdır her insanın olayı yaşayışı farklıdır ben de çok zorluk çektim ben de kendime çok zor geldim bir senenin sonunda yavaş yavaş artık bazı şeyleri düşünmeye başladım yani çok doğal burada asla acınası bir şey yok aslında acınası olanlar sevginin değerini bilmeyenler bu şekilde kendini düşünenler ve bencil olanlar. Gerçekten yapmayın bunu kendinizi yapmayın sizi sizden başka hiç kimse düşünmez karşınızda Gerçekten sizi bir köşede bekletip orada dursun ben hayatımı yaşarım bakarım hiç kimse olmazsa ona tekrar geri dönerim diyen bir insan var Bu sizin için çok acı belki de kalbi dizi sızlatıyor Ama bu böyle
Soran11 ayAz önce tamam uzatma yazmış son mesajıma ben de beğendim geçtim iyi mi yaptım? Yani bunun bir sonu olmalı.
Cevap sahibi11 ayTamam uzatma diyecek kadar karşınızda karaktersiz bir insan var insan saygılı olur tamam uzatma ne demek ya karşında bir kadın var işte ben böyle insanları sevmiyorum. Böyle saygısız bir insanla geleceği düşünemezsin zaten hocam sözümü dinle gerçekten çekil artık senin onu orada beklemediğini bilsin. Sizin için zor olabilir ama lütfen bunu kendinize yapmayın bakın tecrübe konuşuyor bana da herkes söyledi dinlemedim pişmanım yapma hocam gerçekten yapma
Soran11 ayMesela nerden başlamalıyım :( adını rehberden tamam uzatma olarak değiştirdim her gördüğümde o mesajı ders olsun. 5 gün sonra falan tahminen kendi şehrine gidecek birdaha dönmeyecek. Vaktinizi aldım kusura bakmayın ama bu aşamadan bu mesajdan sonra ne yapmam gerekir bana söyler misiniz :( :(
Cevap sahibi11 ayBen şimdi size ne yapmanız gerektiğini söyleyeyim bir kere o kişiyi rehberden silin böyle karaktersiz bir insan sizin rehberinizde olmayı hak etmiyor. Diğer olay sosyal medyalarınızı doldurun hayalet moduna geçin o insan artık bir köşede hala beni bekliyor diye düşünmesin. Bu olaydan sonra karşı taraftan mutlaka size bir adım gelecektir ama kendi ilginiz için lütfen bu insandan uzak durun ve kesinlikle cevap vermeyin. Karşınızda narsist bir insan var bencil bir insan var sizin mutsuzluğunuzdan beslenen bir insan var. Kafamı da kesinlikle şişirmediğiniz zamanımı da almadınız tek amacım gerçekten hayatınıza bakmanız. Sevginize gerçekten hürmet ediyorum ve değer veriyorum ama karşınızda sevginizi zerre kadar hak etmeyen bir insan var
Soran11 ayŞimdi bizim tüm arkadaşlarımız ortak. Sanırım gitmeden de bizim ilişkimizden bahsetmiş bazılarına. Aynı ortamda olduğumuz için söylememe kararı almıştık. Herkes gelip gidip ima ediyor bana. O gitse bile burdakiler unutturmaz gibi. İnstagramı kapattım wp de kullanmayı düşünmüyorum aslında. Ben öğretmenlikten mezun oldum ama yandan da hukuk okudum hakim savcılık sınavlarına hazırlanıyorum ama bu ruh haliyle hazırlanamıyorum. Ona hayatının dersini vermek istiyorum ama aciz biri gibi kendimi gösterdiğim için sürekli eziliyorum.
Cevap sahibi11 ayNe güzel bir hayatımız var Ne güzel hedefleriniz var Bir insanın bunu mahvetmesini nasıl izin verebiliyorsunuz ta ki diyorum ya karşınızdaki insan değil bu yapılan hiç doğru değil tamam uzatma artık ne zaman onu özlemeniz aklınıza gelirse tamam uzatma artık lafını düşünün siz kendinize göre bu lafı hak eden bir insan mısınız? Bir insana verilecek en büyük dersi ben söyleyeyim size hayata devam etmektir hayata bakmaktır önüne bakmaktır vereceğiniz en büyük ders budur ben senden sonra da varım senden önce de vardım bu kadar bu kadar basit çevrenizde onu ima eden olursa uyarın kesinlikle ben o kişi hakkında bir şey duymak istemiyorum ismini bile ağzıma almayacağım diye sert bir şekilde tepkinizi gösterin lütfen bakın her şeyi geçecek bir kendinize zaman tanıyın bu şekilde dik durur 3-4 ay sonra emin olun şunu diyeceksiniz ya ben niye üzülmüşüm ki böyle keşke hiç takmasaydın
Soran11 ayYorumlarınız o kadar beni kendime getirdi ki sizden Allah razı olsun. Sizin de allah kalbinize ferahlık versin dua edeceğim. O cümleyi hiç beynimden silmeyeceğim. Ben artık evine gelmem dediğimde bile bugün bi afalladı böyle bir cümle beklemiyordu mesela benden. Bu yüzden ona karşı duvar olacağım mümkünse yok olacağım.
Cevap sahibi11 ayRabbim sizden de razı olsun sizin de gönlünüze göre versin inşallah kalbiniz o kadar temiz ki sevgiye bu denli sahip çıkan herkesin Rabbim gönlüne göre versin. Siz sevginize bu kadar sahip çıkarken karşınızda daha sevginin ne olduğunu bırakın kelime anlamını bilmeyen bir insan var. Emin olun sosyal medyadan uzaklaşın hayalet moduna geçin her şey sizin için daha kolay olacak dediğim gibi bir insana verilecek en büyük ders bütün hedeflerinize ulaşmaktır ve ondan sonra da var olduğunuzu göstermektir. Siz kendinize inanır mısınız bilmiyorum ama ben gerçekten şu anda tüm kalbimle size inanıyorum
Soran11 aySöylediğiniz tüm şeyleri ekran resmi aldım sürekli okuyacağım 🥺🥺🥺 her cümlesine her kelimesine öyle haklı ve doğru şeyler söylediniz ki
Cevap sahibi11 ayÇünkü ilk önce değerli olan sizsiniz gerçekten her şeyin en iyisini en güzelini hak edecek olan sizsiniz. Şunu düşünün O beni terk etti gitti değil o sizi hak etmedi kişiliğinin ne olduğunu gösterdi emin olun bakın şu kadarını söyleyeyim Çok sevseniz arada hiçbir şey olmasaydı yine o lafından sonra ben sizin yerinizde olsam böyle bir insanın yüzüne bile bakmazdim. Yarına bambaşka bir hayata başlamak için bugün ilk adım olsun 🙏
Soran11 ayBugün işyerinde gördüm bana diyor ki kendini balkondan atarsan kına yakarım diyor. Ben yaşamak istemiyorum resmen benimle dalga geçiyor
Cevap sahibi11 ayBöyle aşağılık bir insan için mi yaşamak istemiyorsun peki
Soran11 ayDaha kötüsü oldu. Telefonunda kalpli kalpli mesajlaşıyordu biriyle ben de sen mesajlaş ben gidiyorum dedim çıktım gittim canım öyle acıyor ki benden esirgenen her şey başkasına veriliyormuş kendimi çok kötü hissediyorum
Cevap sahibi11 ayYapma öyle lütfen. Karşında seni zerre kadar hak etmeyen bir insan var. Seni çok iyi anlıyorum. Bununla olsan emin ol seni aldatırdı
Soran11 ayNapıcam şimdi ben
Cevap sahibi11 ayHayatına bakacaksın, ağla bagir çağır üzül ama kendine bakacaksın
Soran11 ayKonsere gidecektik ayın 25 inde
Cevap sahibi11 ayGit mutlaka sakın kısıtlama kendini sakın bak
Cevap sahibi11 ayAnlaştık mı
Soran11 ayOnunla gidecektim ona da bilet almıştım :(
Cevap sahibi11 ayBir arkadaşını al, ya soruma cevap verir misin zerre seni hak ediyor mu bu kişiliksiz insan
Cevap sahibi11 ayEğer gerçekten kendini balkondan at diyen kişiliksiz şahsiyetsiz bir insan için hayatını mahvedeceksen üzüleceksen git üzül. Sen bu kadar mı değersizsin bir aynaya geç bir karşına bak kendini bu soruyu sor Sen bu kadar mı değersizsin ya böyle kişiliksiz bir insanı takacak kadar hayatını mahvedecek kadar değersiz bir insan mısın?
Cevap sahibi11 ayİyi mısın?
Soran11 ayBenim de annem babam var kıymetliyim tabi ki ama bana en aşagılık insanım gibi hissettirdi. Ablamla konuştum az önce ablamı davet ettim konsere. İçim öyle acıyor ki belki ilerde hakim savcı olacağım ama ders calısamadığım için olamıyorum. Resmen ailem üzülmesin diye yaşıyorum. Bana dedi ya ölsen kına yakarım biyerlerime dedi gülerek yanındaki arkadaşla. Yerin dibine geçtim öyle böyle değil.
Cevap sahibi11 ayBak işte şunu diyorsun sana hakaret ediyor Sana değer vermiyor sana bu şekilde davranan Bir insana gerçekten sen mutlu olamazdın zaten. Şöyle düşün sevgiler bitebilir gerçekten bitebilir ama bir erkeğin bir kadına böyle laflar edip girmesi tamamen kişilişsizliktir. Düşünsene böyle bir insanla yuva kurduğunu sana saygısı mı olacak sanıyorsun ya da sana sadık mı olacak sanıyorsun. Şöyle düşün ya benim 7 senelik ilişkim bitti arkasından bir kötü söz söylemedim İnşallah çok mutlu olursun dedim bu canımsın sana yok kendini balkondan at yok ölürsem hiç üzülmem bunlar var ya kişilikli karakterli bir insanın söyleyeceği sözler değil. Şu anda değmez bir insan için gerçekten hayatını mahvediyorsun kendini üzüyorsun. İnan bak değilse sana dedim ki üzül ağla ama zerre kadar kişiliksiz karaktersiz bir insan var karşında
Soran11 ayDoğru haklısınız demekten başka elimden bir şey gelmiyor gerçekten
Cevap sahibi11 ayİşte bu yüzden hayatınıza bakmak zorundasınız. Çok güzel bir gelecek sizi bekliyor böyle karaktersiz insanların hayatımızı mahvetmesini izin vermeyin. Şöyle düşünün düşmanınız olsa karşınızda düşmanınıza git balkondan atla da öl diye bir laf kullanır mısınız? Bence bunu kullanacak kadar kötü ve kişiliksiz bir insan değilsiniz. Bir insan sevdiği için değişir huyu da değişir huyu da değişir ama şunu unutmayın kötü insan değişmez
Soran11 ayAsla düşmanım için bile böyle bir şey demem. O kadar üzüldüm ki bu duruma hala rüya olmasını istiyorum onu hiç tanımamış olmak istiyorum.
Cevap sahibi11 ayÖyle deme hayatımızda iyi kötü yaşadığımız her şey bizim için deneyimdir bu da senin için kötü bir deneyim oldu lütfen kendini suçlama keşke bu olmasaydı keşke şu olmasaydı deme yaşadım ve gördün Bu da senin için bir deneyim oldu artık hayatına bakacaksın ama lütfen bana bu konuda söz vermeni istiyorum
Soran11 aySöz veremiyorum yaşamak istemiyorum tüm geleceğimi çaldı geldim 31 yaşına neyi düzeltebilirim artık
Cevap sahibi11 ay7 senemi verdim 43 yaşına geldim ve buna rağmen hala hayata umutla bakabiliyorum. Sen daha 31 yaşındasın en güzel çağlarındasın ve bu kadar umutsuzsun yapma lütfen. Senin hayatın yalnızca bir kişiye mi bağlı Sen bu insandan önce de yok muydun bu insan hayatından gittikten sonra mı bu hale geleceksin peki
Soran11 aymaalesef öyle benim bir hayatım yok :(
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, ne karmaşık durumlar bunlar 💔 Ama bak, sen cool ve güçlü bir kadınsın, unutma bunu! Eski sevgilin gitmeden önce belki bir şeyler söylemek istedi, ama yeni bir şehir ve yeni bir hayat başlayınca işler değişebilir. Sana yazıp yazmaması net değil, ama unutma ki sürekli ondan bir adım beklemek seni bu döngüde tutabilir. Sen ona yazma bence, onun aksiyonlarını gözlemle. Kendine biraz zaman ver ve önüne bak. Zorlu gibi görünse de, bu süreç seni güçlendirecek. ❤️🔥