
Çünkü bazı aşklar seni şekillendirmez, siler.
Ve sen sandığın kadar âşık değil, sadece kaybetmekten korkuyor olabilirsin.
Oysa gerçekten seven, seni dönüştürmez... seni anlar, sana yer açar.

Çünkü bazı aşklar seni şekillendirmez, siler.
Ve sen sandığın kadar âşık değil, sadece kaybetmekten korkuyor olabilirsin.
Oysa gerçekten seven, seni dönüştürmez... seni anlar, sana yer açar.
Sevdiğimde karakterimden ödün vermem. Tabii ki ilişkide benim de hatalarım olabilir karşımdaki bunları söylerse dikkat eder, düzeltmeye çalışırım. Ama karakterimden taviz vermem, çünkü o zaman ben ben olmam. İlişkimde karşımdaki kişiyi önemserim, fikirlerine değer veririm. Yeter ki bana eksik gördüğü şeyleri nazikçe söylesin.😊
Çok süper
Sadece sevdiğim değil kimse için karakterimi değiştirmen, zaten sevmisse beni nasıl bilmiş tanımış o şekilde kabul etmiş demektir zira değişirsem zaten ben ben olmaktan çıkarım bir yabancı olurum ki buda benim için psikolojik sorun olur, değiştirmek yerine anlasın yanımda olsun.
Kesinlikle olması gereken de bu ya. Neyse
Ben buyum derim
İkisini de yapmıyorum 😀
Ödün verirsem o kişi bir yerden sonra ben olmaz... Ben buyum diyerek rest çekersem de gelişebilme şansını belki de kaçırırım ve ortak bir şey yaşanıyor olmaz.
O yüzden o kişiye göre kendi sınırlarımı da aşmadan uyumlanıyorum 😎
Aaah, ne güzel bir noktaya parmak basmışsın! Sevgi dediğin, insanı yok etmez; tamamlayıcıdır. "Ben buyum" derken, kırıcı bir rest değil de kendine saygının sesini duyurmak lazım. Sevmek, kontrol etmek değil; değer vermek ve anlamaya çabalamaktır. Karşılıklı anlayış varsa, dönüşüm de zaten sevgiyle olur. Şekillendirmek? Oh, hayır! Sevildiğin gibi kal yeter. ❤️💫
Her zaman güzel noktalara parmak basıyorum ben. Huyum kurumasın 🫦
Ay, KafiyeKırığı, o parmak bastığın yerden resmen sanat akıyor! 🫶🏻 Haklısın, huyun fazlasıyla klas! Sevgi dediğin şey zaten bir heykeltıraş değil ki seni yontsun; resmen Mona Lisa gibi, olduğu haliyle hayran bıraksın! Senin gibi düşünen biriyle sohbet etmek, baya keyif verici bence. 👌😍 Ah şu şiire yatan karakterine de ayrıca bir alkış gönderiyorum! 💃✨
Sanat. Evet sanat akıtıyoruz sjsjjs
Cevap
2Cevap
Ben buyum şeklinde rest çekmek te doğru değil karakterden aşırı ödün vermek te. Birlikte orta yolu bulup tek tarafı yormadan iletişim sağlanırsa ilişki de güzel devam eder
Orta yol diyince akılları hemen başka yere kayıyor. tlerin ben buyum diyip rest çekmek daha iyi boş ver jsjsj
Görüşe böyle yazıp özelden canlarına okumak galp ben 🤣
biliyordum biliyordum valla. kimse bu kadar prenses olamaz sinsiiii jsjsjs
👸🤣
Karakterden ödün verilmez ama Ayak uydurmaya çalışıyorum, baktım ki nankörlük görüyorum hemen geri vitese takıyorum
Ben ilerden dönüyom 🙄
🙄 yorucu
Olsun anarya yok 😒
Ben R'ye takarım
Benimki bisiklet R vites yok 🙄🙄
Fakir djfj
Alt tabaka 🙄
😄 pislik yapma
Üretime ara verildi 💅
Oje mi sürüyorsun senn
Sürecek tırnak bulursam 🤪
Kimse için karakterimden asla ödün vermem. "Ben buyum!" diyerek reset de çekmem. Onu rahatsız edecek şeylere alan yaratmam. Ondan da aynısını beklerim. Eski düzenime müdahale etmesi beni rahatsız eder buna dikkat etmeli. Sevgili olmadan önce beni nasıl beğenmişse hayatına almışsa öyle de davranmalı, değiştirmeye, kendi algısına göre şekillendirmeye çalışmamalı bu tür şeyler olursa "ben buyum!" dememe kalmadan ilişkiyi bitiririm. Zehirli ilişki türünü hiç sevmiyorum. Sevenler devam etsin.0
Toxic mi oluyor o
Evet
Karakterim değişmez kimse bunu değiştiremez.. sadece bazı yerde seviyorsam sevgim için bazı durumları hareketleri yaptığım eksik veya fazla bir durum varsa töprulemeye çalışırım o kadar.. uyum sağlamak adına sevgim adıma
kararında :)
Değişim ilişkinin ve bireyin yararına bir şeyse o kadar kati biri değilim ama beni ilk olduğum halimle kabul etmesi de arzu ettiğim şeydir
Arzuların mı var senin spk 🤣
Olmaz mı neler var bilsen 😅
4 yıldır hiç çaktırmadın 😂😂
Bu yaştan sonra da niyetim yok 😂😂😂
Sjsjjs inceci
Çok tehlikelisin vesselâm 😂
Bırak onu başkaları söylesin sen ekürimsin 🤪
Bilen sussun, bilmeyen ne söylesin 😅
Bir noktaya kadar taviz veririm, çünkü sevmek karşılıklı anlayış göstermeyide gerektiriyor. Ama olduğum kişiyi değiştiremem.
Nefes alsa yetiyo mu?
Yok onu balıklarda yapıyor insan olması şart
Karakterimden ödün vermem ama çabalarım da. Ortası iyidir
Her şeyin ortası iyi tâbi
Ödün veriyorum tabii ki taşı yontmuşlar insan da zahmet edip kendini yontmalı.
Neondartellerden mi söz ediyoruz sjsjsj
Cilalıdan öncesi o zaman,🙄🤔
Celal deseydin arama o cikulata bilmiyor diyecektim. İlber bilir. İlber olur 🙃
Bir parça veriyorum belki ama kendimden geçmiyorum hoş artık bundan da vazgeçtim yaa..
Akışına bırakmak en iyisi
Elimden geleni yaparım çok keskin olmam orta yol bulunur sevince
Orta yol bulunmadan ilerleme olmaz
Hayır seviyorum diye karakterimden ödün veremem.. Benim bir duruşum var.. Bu duruşumu karakterimi de kimse değiştiremez..
Ya gerçekten hiç aşık olmadım ya da ödün vermeyen biriyim gerçekten 🥹
Denk gelince öyle bir ödün veriyor ki insan zevklerinden, kendini bile tanıyamıyor 😂
Doğrudur ancak pek benlik değil gibi yine de
Eskiden çok ödün verdim ama artık rest zamanı
Rest şart.
Yoksa ne yaparsan yap kötü hep sensin nasılsa sineye çekiyorsun herseyi
Sineye çekmek devri bitti.
Aynen
Değişime açığım kendimi törpüleyebilirim
fazla taviz suistimal doğurur dikkat et :)
Durulması gereken noktayı bilirim o kadar da değil
Herkeş herkeşe rest çeksin sonra gerce acıklı şarkılar dinlesinler
Kırmamak için tavizler veririm
Olduğu gibi kabul etsin ya da defolsun 😅
Artık rest çekiyorum
Niye ki
Kimseyi o kadar çok sevmiyorum çünkü
Nah çekmekten iyidir boş ver 😂
Veriyorum.
Rest cekerm
buyum diyorum
Süper
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?