Birileri için değişmek ya da karakterden ödün vermek insanın kendine yanlışı bence.
Birileri sizi beğensin diye karakterinizden ödün verir misiniz?
Birileri için değişmek ya da karakterden ödün vermek insanın kendine yanlışı bence.
Beğenilmek ve ilgi görmek için eğilip bükülmeye ihtiyaç yok. İnsanların bütününün ilgi göstermesine gerek de yok. Senin karakterine uygun insanlar zaten gelir sana o saygıyı gösterir. Karakterden ödün vermek demek, maske takmaktan başka bir şey değil.
Teşekkür ederim
Bu onun seni beğenmesi olmuyor, senin zorla kendini ona beğendirme uğraşın oluyor.
Güzel tarif
Cevap
14Cevap
Karakterimden asla ödün vermem, beğenip beğenilmemek umurumda bile değil.
Nasıl görünüyorsam öyleyimdir.
Ne demiş Mevlana ya göründüğün gibi ol ya da olduğun gibi
Ben neyse oyum beni beğensinler diye uğraşmıyorum o yüzden kızdan kurtuldum ya
Uzun zaman önce 1 defa o hatayı yaptım. ama değişen bir şey olmadı. kendiniz olun yeterli.
Hayır vermem birisi beğensin diye de asla çabaya girmem
Yok kimin beni beğenip beğenmediği umrumda değil
Karakterden ödün verilir mi ya veren kişinin xsten karakteri yoktur
o beğensin diye saçımı sakalımı halimi ahvalimi değiştirecek durumum yok maalesef , üzgünüm
Hayır. Beğenmezse de banane
Ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol.
Hayır vermezdim insan olduğu gibi olmalı
Asla, artık ödün vermiyorum.
Hic umrumda degil kimin beni begendigi benmedigi
Hayır kendime saygım var
Asla yapmma her zaman aynıyım
Vermem
Vermem
Evet
Vermem
vermem verir gibi yaparım ama vermem
Hayır.
vermem
Vermem neysem oyum
Vermem.
Hayır tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar