Sevdiğim kıza yalan söyledim, ne yapabilirim çok pişmanım. Lütfen yardımcı olabilir misiniz?

Arkadaşlar, sevdiğim kız yani şu an flört ediyoruz adını koymadık ama 5 aydır falan tanışıyoruz. Tam istediğim, aradığım kişi. Ama yalana tahammülü olmadığını her fırsatta bana söylüyor. İlk tanıştığımızda, onun benden 6 yaş büyük olduğunu biliyordum. Ben de ona, benim ondan sadece 2 yaş küçük olduğumu söyledim. Sorun etmedi, herşey güzel gitmeye başladı, şu an çok mutluyum. Ama bir yandan içim içimi yiyor. Ne yapabilirim, eğer ki en baştan söyleseydim belki bana bu kadar yakınlaşmazdı, bir şey olmazdı yani aramızda. Saklıyorum ondan, ama elbet bir gün ortaya çıkacak. O 27 ben 21. Göstermediğim için inandı sanırım, lütfen yardım edin bana. Ne yapabilirim? Söylersem kaybedeceğim biliyorum. Bir yandan da diyorum, acaba saklayıp ilerde iş eğer bir boyuta geçmeye başlarsa mı söylesem? Hem gerçekten sevmeye, yani zaman ilerledikçe benimle daha da iyi düşünürse, o zaman söyleyip gerçekten beni seviyorsa eğer sorun etmez mi? Off çok çıkmazdayım bana akıl verin ne olur...
Sevdiğim kıza yalan söyledim, ne yapabilirim çok pişmanım. Lütfen yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla