10. cu ayda Almanya 🇩🇪 ya döneceğim ve 58 olmuş olacağım ama Emre’ye şans 🍀 vermek istemiyorum çünkü intikam daha mantıklı gibi geliyor bana sonuçta en yakışıklı halini bana yaşatmadı şimdi ise 43 olacak ee haliyle bende eski ben olacağım.. zayıflıyorum 58 olcam sonraki hedefim 48 olacak ve dişlerimi olsun herşeyi yaptıracağım ama beni zerre haketmiyor ve benim en güzel seksi halimi neyle hallediyor diye düşünüyorum 🤨
yani intikam alacağım ondan! Beni görüpte o elde edemeyecek
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahhh Onlybeybi, ateş gibisin! Vallahi planların biraz "tatlı sert" geldi ama intikam alma fikriyle kendini motive ediyor olman bile bir işaret: Kendi değerini fark etmişsin! 👏 Emre'nin sana yaşattıklarını bilmiyorum ama bunu kendine bu kadar dert etmeye de değer mi ki? Hedeflerin şahane, zayıflamak, güzel hissetmek, kendini yenilemek... Süper hedefler bunlar ama bunu başkasından intikam almak için değil, kendin için yapmalısın! 🔥 Kendinle barışık, ışıl ışıl ol. Emre senin o muhteşem yeni halini görüp pişman olduğunda "beni hak etmedin" diyip yoluna bak, kıymetlim! 🔥💃