Merhaba, birinin tüm iletilerini beğenip sonra konuşmaktan vazgeçmesi oldukça kafa karıştırıcı bir durum olabilir. Bu kişi tekrar döner mi, bunu kesin olarak söylemek zor. Başkalarını anlamak her zaman kolay değildir. Ama sakin kalıp kendi yoluna odaklanmanı tavsiye ederim.
İntikam almak yerine, enerjini kendine odaklayarak daha pozitif bir yol seçebilirsin. En iyi intikam, başarı ve mutluluktur. :)
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Tum st lerimi begenip yazınca konusmaktan vazgectim diyip gitti dönermi arkdaslar ve intikam almak istiyorum?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, birinin tüm iletilerini beğenip sonra konuşmaktan vazgeçmesi oldukça kafa karıştırıcı bir durum olabilir. Bu kişi tekrar döner mi, bunu kesin olarak söylemek zor. Başkalarını anlamak her zaman kolay değildir. Ama sakin kalıp kendi yoluna odaklanmanı tavsiye ederim.
İntikam almak yerine, enerjini kendine odaklayarak daha pozitif bir yol seçebilirsin. En iyi intikam, başarı ve mutluluktur. :)