Biriyle buluştum ilk buluşma sorunsuz geçti. Muhabbet de aktı. ancak çekim duyamadım sizce devamı gelir mi?

İyi hoş kibar biri. Aslında tipi de iyi. Ancak ben hiç çekim duyamadım. O fiziksel olarak çok beğendiğini defalarca dile getirdi. Ben de tık yok. Bu zamanla değişir mi? Biraz kendimi zorlamalı mıyım?

Biriyle buluştum ilk buluşma sorunsuz geçti. Muhabbet de aktı. ancak çekim duyamadım sizce devamı gelir mi?
Cevapla