Uzak mesafe ilişkisi yaşayanlar, en çok ne zor geliyor size?

Uzak mesafe ilişkisinin zorluğunu kimse anlatmasa da yaşayan bilir bence. 😅

Sizce en büyük sıkıntı ne?

Özlem mi?
Zaman farkı mı?
Kıskançlık mı?
Güven sorunu mu?
Yoksa iletişim mi kopuyor?


Hadi anlatın, iç dökme köşesi burası! Nasıl başa çıkıyorsunuz bu dertlerle?

Uzak mesafe ilişkisi yaşayanlar, en çok ne zor geliyor size?
Cevapla