Ciddi uzun ilişkiden sonra neden erkekler hemen kız ekler?

6 senelik bir ilişkim vardı. Ayrılığımızın sebebi, onun benden ayrılmam için elinden gelen her şeyi yapmasıydı. Sonrasında da "zaten ayrılan sensin" diyerek suçu bana attı. Ayrılalı sadece 2 ay oldu ve ben bu sürede onun yokluğuna bile sadık kaldım, kimseyle konuşmadım. Ama o, benim yokluğumda birçok kızı ekleyip beğenmiş. Şimdi bana diyor ki: “Ben senden başka biriyle ciddi ilişki kuramam, kimseyle flört etmedim ama kız eklemek ve beğenmek normal.”
Madem bu onun için normalse, ben neden onun yokluğuna bile sadık kaldım?

Ciddi uzun ilişkiden sonra neden erkekler hemen kız ekler?
Cevapla