Bakıyorsun erkek taraf da hoşlanıyor ufak ufak şeyler yapıyor ama bir türlü ilişki başlaması için uğraşmıyor. çok uzun zaman geçiyor anca öyle ilişkiyi başlatıyorlar.
ama kızlar öyle değil bir süre sonra ilişki başlasın diye çabalıyorlar.
Bakıyorsun erkek taraf da hoşlanıyor ufak ufak şeyler yapıyor ama bir türlü ilişki başlaması için uğraşmıyor. çok uzun zaman geçiyor anca öyle ilişkiyi başlatıyorlar.
ama kızlar öyle değil bir süre sonra ilişki başlasın diye çabalıyorlar.
Çünkü genel örnekler günümüzde elini çabuk oynayan erkek, kolay erkektir ideasını oluşturdu.
Bundan ötürü erkekler iyice emin olmadan, konuşmayı o yöne çekmiyorlar. Bunun sebebi de zaten konuşabileceği tek bir kişi buluyor, onu da kaybetmek istemiyor.
Bu yüzden olabilir, gözlemlerim neticesinde.
yani hızlı hareket edersem reddedilebilirim korkusu mu?
Öyle gözüküyor. Bir de friendzone yemekten korkuyorlar bence.
ama dediğim durumda karşılıklı bakışmalar var zaten yani erkek tarafı farkında kızın hoşlandığının
Aynı iş yerinde mi çalışıyorsunuz yoksa, ortak arkadaş ortamı mı?
Bir de erkekler biraz öküz, anlamayabiliyorlar 😂
evet aynı ortam. anladığına eminim yaa belli ediyorum
Daha detaylı bilgiye ihtiyacım var yorumlamak için, ekle istersen, anlat bakalım içindeki derdi :)
bak şöyle diyim sana ilk önce kendi geldi bana. böyle belli etti ben de hoşlandım karşılık verdim. ama böyle tıkandık hep aynı o yapıyor ben yapıyorum ama artık başlasın ilişki istiyorum. ama o çok rahat anlamıyorum yani bir tek ben mi istekliyim o hiç mi istemiyor sevgili olmak. soğudum baya dalga geçiyor galiba
Çok basit bir şekilde seçeneği var. Sen ondan hoşlanıyorsun ve onun birden fazla seçeneği var. Çok düşük ihtimal ise bu işlerden ağzı yanmıştır, kimseye güvenmiyordur kimseyle konuşmak istemiyordur. Senden hoşlansa da ya bu kim bilir kaç kişiyle konuşuyor gibi davalara düşebilir. Fakat erkek dediğin başlangıcı yapar olur olmaz.
Bir insanla ne kadar çok vakit geçirirsen o kadar iyi tanırsın. Ortalama 6-24 ay arası sana gercek kişiliğini hiçbir insan göstermez. Belirli zamandan sonra saklayamadığı için sen görmeye başlarsın.
herkesi 2 yıl tanımaya çalışsak ohoo onla da 2 sene sevgili ol ayrıl 4 yıl çöp. o kadar ömürümüz yok ki
Ortalama bir zamandan bahsettim. O karşındaki insanın ne kadar profesyonel yalancı olduğu ile alâkalı. Bazı insanları evlenip aynı evin içinde yaşayamadan tanıyamazsın bile mesela. Ayrıca kişisel bir tavsiye, herkesi tanımaya çalışma. 🙂
bence erkekler tanımak için değil başka bir sebebi var işi uzatmalarının
Yani, ciddi düşünmüyordur, erken olduğunu düşünüyordur ciddi bir şey için v. s v. s ben kendi açımdan düşünerek cevap verdim
Cevap
7Cevap
O adım atmıyorsa sen geri adım at, seçeneği vardır çünkü
yok sadece ben değil arkadaşlarım sevgili olma hikayeleri de aynıydı. o yüzden
Benimde aynı merak etme 🤣🤣 O yzden geri adım at diyorum beklentileriniz aynı değildir boş ver
doğru söylüyorsun. öyle yapıcam
Belki de hemen sona gelmeyelim diye uzun tutuyorlardır.
cut.
fazla iyimser bir yorum
Çok acele olan şeyler samimi gelmiyo olabilir çünkü.
Erkek tarafi reddedilmekten kaçınır. Kiz tarafiysa basta hizli gider sonra yavaşlar.
Yanlış insanlarla karşılaşıyorsun
onlar mı yanlış insan yoksa uyumsuzuz anlamında mı
Nerede züğürt dengesiz insan varsa onları buluyorsun
nasıl anlarım öyle tipler olduğunu. karşılamaktan bıktım
Önemli bir konu konuşalım bunu... gizlidesin
Uzun tutuyorsa bilki diğer fırsatları da değerlendiriyordur
diğer seçeneklere bakabilmek için
Ya bırakın erken baslatsa soğursunuz kesin
dediğin gibi insanlar var evet ama flört uzadığı zaman kız ve erkek tarafı karşılıklı hoşlandığı halde kız daha fazla adım da attığı halde erkek yavaştan alıyor. kızın da kafası karışıyor sorunlar çıkıyor vs. ilişki başlamadan bitiyor.
Abi kız bana açık benden hoşlandığını soyluyor iki yüz veriyorum kız sonra o anlık boslukla söyledim diyor bunu çok yaşadım en iyisi yavaştan almak kimse karşındaki iyi yapıyor
bence iyi yapmıyor. bu şekilde dalga geçtiğini düşünmeye başladım
Ona bunu açık açık söyleme bence sne o nasılsa öyle davrna
yok söylemem. ama soğudum baya. bitecek gibi gene bu flört de
Sen flort olduguna eminmisin tanisma falan varmiydi sizde
Kime dedinn
oyle sanki
niye ama erkek gözünden?
önemsemek dicem
ne kadar doğru bilinmez..
emin olamamak mı..
neyi önemsemek yani
karşındakini - sizi..
anladım. teşekkür ederim
bemde tkşr ederim
warmı özell birisi..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?