İkinci kez boşanmak zor… Ama ben bir tokadı bile affettim. Siz olsaydınız ne yapardınız?

yaşındayım. Hayatımda iki evlilik oldu.
İlk eşimle görücü usulüyle evlendim. Beni yargılamazdı, sakindi, iyi bir insandı ama sevgisini pek gösteremezdi. Ben o zaman daha fırtınalı, asi biriydim. Bir kızım var ondan Yollarımız ayrıldı.

Sonra Demir'le tanıştım. Tersine çok tutkulu, deli dolu, heyecanlı biri. İlk başta rüya gibiydi. Onu çok sevdim, hâlâ da seviyorum. Ama onun öfke problemleri var…

Bir kere bana şiddet uyguladı. Sonra çok pişman oldu, saatlerce ağladı. Beni çok seviyor, ben de onu… Ama ben babamın da öfkeli biri olduğunu bildiğim için, bu öfkeye “tanıdık” geldim.

Şimdi içimde kırılmışlıklar var, ama boşanmak da istemiyorum.

İkinci kez boşanmak zor… Hem maddi hem manevi.
Beni yargılamadan, gerçek fikrinizi söyler misiniz?
Siz olsaydınız ne yapardınız?

İkinci kez boşanmak zor… Ama ben bir tokadı bile affettim. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla