yaşındayım. Hayatımda iki evlilik oldu.
İlk eşimle görücü usulüyle evlendim. Beni yargılamazdı, sakindi, iyi bir insandı ama sevgisini pek gösteremezdi. Ben o zaman daha fırtınalı, asi biriydim. Bir kızım var ondan Yollarımız ayrıldı.
Sonra Demir'le tanıştım. Tersine çok tutkulu, deli dolu, heyecanlı biri. İlk başta rüya gibiydi. Onu çok sevdim, hâlâ da seviyorum. Ama onun öfke problemleri var…
Bir kere bana şiddet uyguladı. Sonra çok pişman oldu, saatlerce ağladı. Beni çok seviyor, ben de onu… Ama ben babamın da öfkeli biri olduğunu bildiğim için, bu öfkeye “tanıdık” geldim.
Şimdi içimde kırılmışlıklar var, ama boşanmak da istemiyorum.
İkinci kez boşanmak zor… Hem maddi hem manevi.
Beni yargılamadan, gerçek fikrinizi söyler misiniz?
Siz olsaydınız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer