Neden benim sevmeye ve sevdiğimle olmaya hakkım yok? neden birinin beni sevmesini beklemek zorundayım?

2 tür kız vardır. güzeller ve çirkinler. bahtlılar ve bahtsızlar. güzeller ve bahtlılar sevdikleri kişi tarafından kolayca sevilir kabul edilir ilgi görürler. zaten herkes tarafından sevildikleri için kendi sevdikleri kişiyi de elde ederler. ama çirkinler ve bahtsızlar yalnızca onları kabul edecek birilerini beklemek zorundalar. yıllar geçse de yaşlanıp ölseler de buna mahkumlar. çünkü onlar sevse de asla sevdiği kişi tarafından sevilmez. aslında zaten hiç kimse tarafından sevilmezler. peki güzel veya çirkin olmayı şahsımız mı seçiyor? neden sonuçlarına şahsımız katlanıyor?

Neden benim sevmeye ve sevdiğimle olmaya hakkım yok? neden birinin beni sevmesini beklemek zorundayım?
Cevapla