Sevgilim sürekli meşgul ve yorgun olduğunu söylüyor ve bana mesaj atmıyor?

Haftada 1 -2 kez anca konuşuyoruz. Oda en fazla yarım saat sürüyor. Buluşmak zaten çok nadir. İşe gidiyor ve o yüzden yazamıyor. Sonra eve geliyor ve çok yorgun olduğu için yazamıyor. Sizce yalan mı söylüyor yoksa doğru mu söylüyor. Aslında çok dürüst ve iyi kalpli birisi. ve bence beni de seviyor. Çünkü beni görünce gözleri parlıyor. Ama bir türlü anlamadim

Sevgilim sürekli meşgul ve yorgun olduğunu söylüyor ve bana mesaj atmıyor?
Cevapla