5 yıllık ilişkimiz cocukla birbirimizi çok seviyoduk sonlara doğru aramiz bozuldu kavgalardan onun hatalarından evlenmek istedi benim özel durumumdan dolayı ve onun güvensizliklerinden dolayı erteledim beni suçladı kavusamadık diye ama sürekli kizlara meyili olmaya basladi her ayrilip barismamzda biz ayrilmadan 3 ay önce falan bi kızı yedeklemiş sevgili olmuş ayni zamandada kendisini affettirmeye calisiyo evlenelim duzelcem diye kızdan haberim yok ben ayrılıyorum bizden 2 hafta sonra sevgililik tarihini paylaşmış tesadufi kızı buldum konustum binevi aldatılmışim kıza beni kotulemis evlencez seviyorum demis kiza tabi ben sevdigimi kaybettim diye yas tutuyodum cok ah ettim 9. Aylarında ayrılmışlar cocuk efkarlı göndermeli yazılar paylaşmış ben heryerden engelliyim fakeden goruyorum senhiç yanımda olmadın ve yalnız olmak yalan olmaktan iyidir gibi şeyler paylaşmış taladro kendine iyi bak sarkisi gece motor falan içmeye baslamis soru şu deli dolu aşk yaşayan biz değilde bu aptal kız içinmi üzülüyo bu çocuk yoksa yarabandı işe yaramadı beni unutamadı diyemi kendiyle ilgilimi?
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
11 ayHemen senden sonra başka biriyle çıkması ve daha sonra üzülmesi senin için çok mu önemli bırak ne yaparsa yapsın ben sana olanı söyleyeyim gitti Sen de oğlanı başkasında aradı bulamadı pişman oldu bitti olay bu aslında insanlar uzun bir izciden çıktıktan sonra hayatını aldıkları ilk kişiyle kıyaslama yaparlar eğer senin gibi değilse zaten hayal kırıklığı yaşamıştır
031 Yorumla
Soran11 ayÖylede merak ediyorum bizim çok sorunlarımız vardı konuşamadık çözemedik çok kırgınım özlüyorum barışmam imkansız biliyorum ama hep bana nasi bunu yaptin diye hesap sormayi umit ettim yıllarimi ona verdim nekdr cok seviyoduk birbirimizi kabullenmesi zor durumdu sizce o kızı sevdimi onun içinmi üzülüyo yoksa beni unutmak için bana inatmı bukadar ilerledi enson konuşmamizda güven ver dedim evlencez dedim çok oralı davranmyinca bisy oldugunu hissettim bitirdim oda bigun seviyodu keşke diceksin dedi buyuzdenmi yaptı inatla diye dusundum ama o kiz icin göndermeli yazılar yapmış çok dokunuyo ben ayrılığımizin yasını tutarken onun boyle yapmasi cok dokunuyo
- 11 ay
Şimdi bak siz ayrılmadan 3 ay önce başka biriyle görüşüp başka bir yedeklemesi bu insanın ne kadar karaktersiz biri olduğunu gösterir çok özür dilerim sevdiğin bir insan. 7 yıllık ilişkim oldu olmadı ayrıldık Bir sene oldu daha kimseyle görüşmedim yasını tuttum ama bilmiyorum o görüşmediğimi o onun karakteri Ama şunu söyleyeyim gerçekten seven insan zaten senin yaptığın gibi yapar Bu karşı tarafın yaptığı gibi yapmaz eğer seninle ayrılmadan başka biriyle görüşmeye başladıysa zaten bu insandan sana emin ol hayır gelmez eve canın yanıyor çok üzülüyorsun Ama kimse yaşattığını yaşamadan bu dünyadan göç etmez merak etme o yüzden bırak artık bak benim gibi ya ben de çok üzüldüm gerçekten bazen var ya içim içimi yedi geçiyor ama bir şekilde geçiyor şu şekilde olunca için yanmaya devam ediyor ama alışıyorsun artık her şey anıya dönüşüyor
Soran11 ayHaklısın sosyal medyadan erkek bile eklemedim onu unutmak icin haram yollara girmedim cok sevmistim onu baska kafami dagitcak biseyde olmayinca ve ayrildigimizda cenazemiz oldu yakinimi kaybettim ayrildiktan bigun sonra yine bariscaz sandim teselli icin ararim diye engelimi kaldirmis oyle dedi bassagligi diledi cenaze oldu yine nişan yapamicaktik dedim olsun gülüm niye istemedin yaninda olurdum destek olurdum dedi bu surede zaten o kizla gorusuyomus bana nedej bunu yapti benherseyimi kaybetmisken çökmusken bana neden bunu yapti son bulusmamizda okdr icten gozlerime bakip sevdigini soyledi bulusmadan 3 ay sonra ayrildik ben hala kabullenemedim cok ofkeliyim hep yuzesmeyi bekledim onun vicdani rahat aldattigini bilmedigimi saniyo ayrildiktan sonra sevgili yaptim dedi bna beni sucladi kabul etmedim evlenmk istemedim bahane sundun dedi herseyde beni sucladi kavusamadik diye beni sucladi dusundukca dayanamiyorum sevdim sevildim ama devamindada sevmek sevilmek istedim erkekleri anlamam farklisiniz nasil dusunursunz ne hissedersiniz anlamiyorum buyuzdnhep kavga ederdik cok yoruldum ben ölmeyi ister hale geldim kapanmami isterdi tesetturluyum tam istedigi gibi kizim sevgili oldugu kiz ortamci acik sigara elinde dengesiz bi kiz inanamiyorum ben bu şoku hala atlatmis degilimki aylarca agladim simdi okadr cok aglayamiyorum ama cok uzgunum hala haketmedim ben bunu
Soran11 aySen unuttunmu ayrildigin kızı sevgin bittimi
- 11 ay
Şöyle söyleyeyim sana 7 yılımı verdim Bir dediğini iki etmedim bir saat için 1600 kilometre gittim her zaman yanında olduğum ne zaman seni çok özledim dese hiç düşünmeden yanına gittim ama değdi mi değmedi. O kadar değer verdim ki benim verdiğim değerin onda birini bana verse şu anda gerçekten evlenmiş ve mutlu olmuştuk. Sürekli bağırıyordu çağırıyordu kafasının dikine gidiyordu yapma dedim ne varsa yapıyordu arkadaşlarını benden daha değerli tutuyordu en son baktım olacak gibi değil bitsin dedim yani şu şekilde bir sindirim zaten o kafasında bazı şeyleri bitirmişti 7 yıl bu şekilde geçti şimdi ayrılalı 12 ay oldu neredeyse 1 yıl oldu tabii ki özlüyor insan gerçekten özlüyorum ama baktım bu şekilde hayatıma bakamayacağım ben de seni giydim sosyal medyadan ne yapıyor ne ediyor kontrol ediyorum ınstagram'a bir sürü ekleme yaptı önce erkekleri hep bekledi işte dedim yapacak bir şey yok bak sana şunu tüm samimiyetimle söyleyebilirim gerçekten etrafımda da herkes aynı şeyi diyor benim gibi bu kadar Özen gösterecek yapacak erkek sayısı çok azdır ama değerim bilinmedi. şimdi gelelim senin olayına seninki senleyken daha böyle bir şey yapmış e düşünsene sen böyle bir insanla evlendiğini yine aldatırdı seni o yüzden canını sıkma bak kurtulduğuna dua et Evet seni çok iyi anlıyorum çok sevmişsin değer vermişsin ama şöyle düşün yani ayrılmadan bunu yapan biri evlendikten sonra da yapardı. Sevgi şu şekilde her zaman içinde bir yerde burukluk kalır ama artık bazı şeyler anıya dönüşüyor unutuyorsun onu sesini unutuyorsun yaşadıklarınızı unutuyorsun için aradı bir sızlıyor ama geçiyor emin ol geçiyor
Soran11 ayTeşekkür ederim inşallah geçer doğrudan şaşmamaya çalisiyorum mantıken olamaz aldatıyo psikolojik şiddeti var ilk 2 3 yılımız çok guzeldi samimiydi ilgileniyodu şefkati vardi askerlikle beraber degisti sohbet uygulamalri kizara meyiller yalanlar ben guvenmedim diye beni suclamasi her şüphelerimde kafanda kuruyosun kurguluyosun kıskanıyosun boyle diye diye ömrumu tuketti 2 yıldir araliksiz agladim surekli kavga bana zamn ayir derken bile isim var yogunum deyip azarladi hem ilgi sevgi gosterip cekiyo hem arka planda isler karistirdgi icin azarliyodu bikere sevdik baglandik kendini okadar iyi tanittiki surekli övdü canim yanindayim birakmicam kendine dikkat et sagligina dikkat et yemiyosun zayifsin yk evlenelim ilgilencem bakicam sana gercekten bizamanlar cok romantikti asiri sevdi kafelerde surprizler yapti pahali hediyeler guzel sözler 2 3 yil cok iyi ilerledik arada pruzler olsada zamanla azdi beni sıkıldı heralde hem evlenelim diye yalvariyo bekle deyincede ayriliyo kopamayincada konusmaya devam edincede beni ayrilmaya zorluyo ilk ayrilisimizda kimseye guvenme bana bile güvenme * oldum dedi şoktan şoka giriydum asla kabul edemiyodum bukadr guzel ahlakli cok asik duzgun davranirken nasi boyle serseriye donustun diye sasirdim uzun uzun yazdim orali bile olmadi bu ilk ayriliktan 1 yil ayril baris dongusu oldu ozaman sogudu uzaklasti dha cok alisti bensizlige onu anladim konusmazken bile ben ona sadıktım bekledim bi geldi guven cok iyi olcz duzelcm dedi guvenme dedin bna nasil guveniyim sna diye kizdigimda beni suclamya basladi sen bna zaten guvenmiyon inanmiyon surekli manüpule etti annesini gonderdi tanismaya halamla kuzenimle konustu aramizi yapsin diye bitaraftan bizi isterken bitaraftan nasi soguk acimasiz oldu anlamadim bi itip bi cektigi icin ruh halim dengem şaştı bagli kaldim ayrilamayiz dedim hala kabullenme aşamasındayım
Soran11 aySen ilişkin için en doğrusunu yapmışsın senin türün nadir şaşırdım acele eklenen eklemeler unutmak icinmis cok yaralayici ve kotu bizde ilk ayrilisimizda 300 tane kiz ekledi coguna mesajlar iltifatlar yazmis ilk gorusumdu basimdan kaynar sular dokulmustu 2 hafta arayla özledim unutamiyoum mesajlari atmaya baslamisti hesap sormaya kalktigimda unutmak icin yazdim bi duygu yok bisy yk diye savunmasini yapti beynime girdi artik oyle oyle bunlari yapa yapa 1 yilin icinde zaten o aciyi yasayip benden sogumus oldu apacik durust benle konussaydi boyle ci cekmezdim bana yapilan haksizligi kandirilmayi yuzume asik rolu kesip arkadan is cevirmesini kaldiramadim umarim herkes dengiyle kalbine denk birini bulur bosa boyle iyi insanlar yanmaz
- 11 ay
Ben sana bir şey söyleyebilir miyim, bu tip insanla hayatları boyunca mutlu olamayacaklar. Herkesi kullanmaya çalışan aklı sıra bu şekilde yaşamayı sürdüren asalak bir tip. Sen tüm saf ve temiz duygularınla sevinirsin senin yaptığın hiçbir yanlış yok kendini suçlama bir kere. Yaşadığımız her şey bizim için deneyimdir demek ki bu deneyimi de bir şekilde yaşayacaksin. Bak yine düşün sen böyle bir insana evrenseydin var ya evinde bir gün bile huzur olmazdı seni başkasıyla aldatırdı onu da başkasıyla aldatırdı böyle bir kişilik. Tebrik ederim seni öncelikle gerçekten sevgine sahip çıkmasın gerçekten çok saf ve temiz sevmişsin. Ama artık önüne bak onun ne yaptığı senin umurunda olmamalı mutlu mu mutsuz mu acı mı çekiyor bırak ne hali varsa görürsün defolsun gitsin senden uzak olsun da. Hayatına bak bir şeylerle ilgilen zaman geçir dizi izle film izle dışarı çık gez birileriyle konuş sohbet et arkadaşın olur dostun olur ama artık hayatımda kesinlikle o insan olmayacağını bir ona göre hayatını yaşa geçecek bana güven Gerçekten geçecek
Soran11 ayAllah razı olsun konusmaniz iyi geldi takılı kaldim bn cok arkadasim yok derdimi paylasabildigim isin icinden cikamadigim cok olay var cok kandirilmisim neguzel masum sevmisim sende sevmissin emek vermissin ne bu doyumsuzluk dimi benim saglik problemim var stres yasak buna ragmen canim dikkatli ol iste takma gibi umursamayan cumleler deyip gizli isler ceviren sosyal medya sohbet uygulamrldsatakilan dul kalmis genc kizlara göz diken biri olarak davranmaya basladi benim inanamayisimin nedeni ilk 2 yil muhtesem 3. Yilda iyi kavgalar basladi sadece ilgileniyo sevgisi iyi destegi iyi dsunceli namaz kildigini kavusalim diue dua eden insandi calistigi yer ortami kotuymus her telden insan var diyodu sanayi yani icki ortami icki icme dememe ragmen arada goturuyomus haberim yk yine iyi giden hayati vardi benle ayrildiktan sonra dagildi kötu oldu iyice bozdu kendini bana daha kotu davrandi dalga gecti kufur etti p*ç oldum dedi bana guvenme dedi ondn sonra bi iyi bi kotu dengemi bozdu napcagimi bilemedim kac yil emek ermisim seviyorum kavuscaz diye sabretmism telefonda agliyorum yapma boyle davranma diye bi akli basinda iyi konsyo tm diyorum söz verdi yapar duzeltir kendini agzi laf yapiyo bi zamn sonra beni ezen kotuleyen ayni davranis bu eylula ayında ayrildik bigun sonra cenazemiz oldu ben dagilmisim hangi birine uzulcegimi sasirdim ona ulasiyorum kiz varmis hayatinda bana rol yapiyo 2 3 gun teselli etti tartistk evlenemedik diye birbirimizi sucladik yine engelledik ayni eylul ayinda o kizla sevgililk tarihini yayinladi beyfendi 1 ay sonra kizi ogrenip hesap sormaya gdiyorum ailesi ve o var ustte cikti beni sucladi sen evlenmeyi istemedin saglik bahane dedi kiz var mı dedim var yok sanane dedi gec kaldin dedi bnde ben kaybettim sandim yikildim 1 ay sonra kizla karsilastim aldatildigimi ogrendm
- 11 ay
O kadar güzel sevmişsin ki o kadar masum sevmişsin ki üzülmen yıkılmam Bu da hissetme çok normal. Karşında da senin sevgini zerre anlamayan seni anlamayan ihtiyaçlarını anlamayan ne kadar çok sevdiğini bilmeyen anlayışsız kişiliği oturmamış bir insan var. Bir insan evlenmeyi düşündüğü bir kadın varken asla başkasına bakmaz bak seviyor ve evlenmeyi düşünüyorsa asla başkasına bakmaz. Bir de genelde kişiliksiz insanların yaptığı bahanedir ben sana evlenirdim sen evlenmedin E bana karışamazsın e canımsın evleneceği söylediğin insanla daha ayrılmadan bile çıkıyorsun Bir de suçu buraya atıyorsun. İnan bana seni çok iyi anlıyorum ben de aynı şeyleri yaşadım ben de çok üzüldüm ama değmiyor ya gerçekten demiyor hani bakıyorsun karşındaki insan bir şekilde hayatına devam ediyor yaşıyor geziyor tozuyor eğleniyor E sen burada kendi kendini üzüyorsun bak Allah korusun Allah korusun sağlığı yerinde sana bir şey olsa o mu üzülecek senin için gelip de sana bak sen benim için böyle olduğunu sana bakayım mı diyecek yapma Allah aşkına ya kendini düşün birazcık bak yine diyorum biz duygusal insanlarız biz seven insanlarız Ama şu anda yapacak hiçbir şeyimiz yok bak ben yanındayım Ne zaman istersen yaz ne zaman canın sıkılırsa yaz ben sana destek olurum ama lütfen artık o insanı unut bırak defolsun gitsin kimin hayatını mahvedeceksin mahvetsin
Soran11 ayÇok sağol sağlık sıkıntım onun yuzunden başladı zaten birsuru rahatsizlik cikiyo hastane hastane geziyorum hayatima girdiginden beri yuzum gulmedi haklisin bna bisey olsa uzulmez ona bisey olsa yine benin icim acir ciddi riskli saglik durumum Şu an nolurdu yanimda olsaydi dimi kac kere dedim acillk oluyodum surekli habri var hersydn dogal olarak masrafim cok oluyo onlara yük olmim iyileşiyim hastaliklarim tedavi edilebilcek edilsin diye çırpindım gece gunduz hastane yollarındaydım şahit olmasina ragmen beni anlamadi hic iyilesiyim ozmn kavusalik bekle dedim haklisin canim dedi bi sure anlayisli oldu ondn sonra patladi kotu davrandi kizi ogrendikten sonra ailesiyle ve onunla yuzlestim ozamn aldatildigimdn haberim yk biz ayrildiktn sonra sevgili yaptigini soyluyo bna bn sna bekle dedim saglik sorunum vardi bekle dedim hatalar yaptin guven ver dedim sen bizi bitirdin dedim bagirdi beni sucladi konusmam a izin vermedi demedigi kalmadi saglik bahane dedi istemedin gec kaldin dedi susturdu basim egik ciktim onlarin yanindan anneside kiz icin takiliyodur dedi aldatildigimi ogrendiktn sonra annesini aradim patladim oglunuz bunlari yapti sizde onu savundunuz herseyi anlattm kizim guvenme dedim dimi dedi yoluna bak dedi cok uzatmicaktin bu isi dedi onun kalbi bende degil bisey diyemem dedi okadar caresiz yalniz kaldimki mahvoldum bidaha sevilebilcegimi dusunmedim benim sagligimi bozdu ayakta durmya calisiyorum sevmek sevilmek endogal hakkim benimde hayallerim vardi cocukluk askimdi unutamiyorumda öfkemde var nefretimde ozlemimde karisigim surekli hastalanan birini kim sevsinki diyorum bazn iyim bazn kotu Şu an sorunlar var neyden oldugunu bulmaya calisiyoruz insallah iyi olurum tabi cevrem cok guzelsin basarilisin herkes hayrandi sana eski haline döndiyolar okdr cıvil cıvıl neşe saçan insandim mutsuzum simdi hakkim helal degil o kisiye
- 11 ay
Bazen alınacak en güzel intikam nedir biliyor musun güçlü olmak hayatına geri dönmek sana bunları yaşatanın inadına dimdik ayakta durmaktır. Şu anda sence O seni böyle gördüğü zaman hiç üzülüyor mudur üzülmüyor adam hayatına bakıyor bir şekilde yaşıyor diyor ki hatta bak benden sonra nasıl oldu kendine gelemiyor hastalanıyor benden sonra bitti demek ki beni çok sevmiş diye de belki böbürleniyordur. Şöyle söyleyeyim deminden beri seninle sohbet ediyorum gerçekten iyi niyetlisin gerçekten sevgine sahip çıkan bir insansın ben sana güveniyorum ayağa kalkarsın dimdik durursun hayatına bakarsan ve tekrar herkesin seni tanıdığı eski haline dönersin bunu yapabilir misin
Soran11 ayÇabalıyorum iyi olmak istiyorum onun benimle dalga geçmesini kafanda kuruyosun demesini süphelendigim herseyin gercek ciktiginda beni azarlamasini unutmicam buyuzden ayakta durmak istiyorum uzuldugumu gormuyo goremez kac kere kendimi zor tuttum onun karsisina cikip beni aldatmissin utanmaz rezil deyip hesap soruo bi tokat patlatmayi cok istedim okadar hakediyoki duzgun adam yoluda sözude duzgun olur ofkem kendime zarar veriyo o ayrildi diye ilk defa mutlu oldum o kiz bana nispet yapmisti benim sevdigimle sevdigim dedigim parcaladi kalbimi yerlerde sürundugunu gormek nasip olsun helallik isticek duruma gelsin içki icme kotu arkadaslrindn uzak dur hatalarini duzelt iyi olalim pahali hediyeler alma evlencez biriktir bunu ben dedim kiyamazdim ona hangi kiz diyecek ona hic kiymetimi bilemedi calistigi yere gittim ilk ayrilisimizda tehdit etti beni senle cok kotu ugrasirim dedi adimimi cikarcan rezilmi etcen dedi aglayarak donmustum kiz ekledi hemen diye hesap sordum bunun ustune sevgisine inanmistm iste usta oyuncu bn zekiyim sezerim cozerimde kalbim gucluydu okdr masum sanmisimki aylar oldu tam anlamiyla atlatmis degilim rahatsz oldugum icin cok ayakta durmuyorum eve kapaniyorum genelde nadir iyiysem cikiyorum disari nasil atlatirim canimin acisini unuturum bilmiyorum ama beni istesin ulaşamasın okdr istiyorumki iliski icindeykn farketmemism simdi yaptiklri berbatmis adam degilmis annesi ve kiz kardesiyle sosyal medyadan takiplesiyoruz yakinlarim cikar diyo ordan seni unutmadi falan sanar egolanir diyolar haklilarmi onceden beri takiplesiriz kizda anneside bna hak veriyo guclu oldugumu hayatima devam ettigimi gorsunler istedim bizamn sonra bilemedim bunj
- 11 ay
Şunu sana söyleyebilirim anlıyorum canım çok yanmış şu anda gerçekten karşındaki insana tokat atmak istiyorsun hesap sormak istiyorsun artık bugünden sonra geçmişi düşün gerçek bu insanda hiçbir şekilde bahsetme bundan sonra hayatımı daha güzel nasıl yaşayabilirim düşün ona göre kararlılar ve uygula. Bazen Allah'a havale etmek gerekir havale et Allah'a Rabb'im bir şekilde zaten hesabını sorar ama sen artık önüne bak. Hırs bile nefret bilimi duygudur o insana karşı nötr olur Uygun biri olmasin. Sen çok güzel sevmişsin çok güzel değer vermişsin ama dediğim gibi karşında bunu anlayacak insan yok biliyorum Çok dolusun biliyorum canın çok yanıyor biliyorum için ne yiyor ama geçecek. Zaman zaman rüyalarına girecek hayal gibi gelecek üzüleceksin ağlayacaksın Ama geçecek. Bu biraz da senin elinde lütfen bugünden sonra hayatına sünger çek o insanın ismini bile ağzına alma ondan sonra bak bunu yap bir hafta sonra bana diyeceksin ki artık Çok iyi oldm
Soran11 ayBu erkekler ayrılır ayrılmaz niye sevgili yapıyo neden çogu yas tutmuyo saygisi yok yıllarinı vermissin o sevgili yaptiklarindan ayrilipda neden dönüyolar 1 yıl 2 yıl 3 yıl sonra dönenler var çevremden çok gördüm çok saçma degilmi baska kizlarla takilip geri donuyo seviyorum diyip zirlamalar reddedince hemen gidiyolar kiz yumusayinca konusmayi uzatinca cocukda seviyorum unutamadim baskasiyle denedim olmadi falan kuzenlerim arkadslarim olsun cok goruyorum ozaman sevgisi kaliyomu erkegin durdurup gerimi getiriyo sevgisini kızların uzuntulerini gordumya benimkide onlar gibi ilerde dalga gecmek icin doner diye korkuyorum yani seven insan sevdigini baskasina birakmazya adam olan yapmaz bizde safiz kaniyoruz kizlar duygusal sevdikleri icinmi özledikleri icinmi baskasi unutturamadi diyemi dönuyolar olaylari ne bunlarin
- 11 ay
Şimdi bak şöyle söyleyeyim sana benim de 7 yıllık ilişkim oldu bitti bir seneden beri ayrıyız özlüyor muyum tabii ki özlüyorum ama o ne yaptı gitti çok devreme rağmen hayatına bir şekilde baktı ileride tekrar olsun mu derse ben olmasın derim seviyor muyum tabii ki seviyorum hala içimde sevgi var ama bu süreçte her insan gidecek hayatına başkasını arayacak başkasıyla deneyecek E ben onlarla olmadı seni unutamadım hadi geri döndüm ya da bu erkek için böyle hiç gerek yok biten bir şey bitiyor zaten artık uzatmanın bir anlamı yok çünkü kafada soru işaretleri oluyor benimle ayrı süreçteyken neler yaptı bitti mi bitiyor ya
Soran11 ayTamamdır uygulicam denicem inşallah daha iyi hissederim çok teşekkür ederim kusurabkmayin çok yazmak zorunda biraktim okadar doluyumki anlatsam gunler surer bizdede boyle konusunca icimizden attikca rahatliyoruz unutuyoruz
- 11 ay
Hiç sıkıntı değil keşke şurada sesli mesaj atılsa da sesli atsaydınız ben gerçekten bütün yazdıklarınızı okudum dinledim bir nebze rahatlatabildiysem ne mutlu bana ama gerçekten sevgiyi de aşkı da sonuna kadar yaşayan kalbi temiz bir insansıniz
Soran11 ayYol gösterici oldunuz yinede teşekkur ederim bayada uzun uzun yazmisim farketmedim acılı olunca
Soran11 aySon bi soru sorsam sosyal medyada yakın cevrem ekli sadece birde onun annesi ve kız kardeşi ekli takipten çıkarmalımıyım o şahıs görüyomu bilmiyorum hala takipleştigimizi bilse yanlis dusunmez dimi egolanmasın istiyorum onun peşinde çevresindeyim sanmasın bisey dusunurmu
- 11 ay
Bu konuda gerçekten yorumu mu merak ediyor musunuz?
Soran11 ayEvet
- 11 ay
Hayatınızda onunla ilgili ne varsa kesinlikle silin gitsin bugün ben size şunu da demiştim bugün sizin için dönüm noktası olsun bir temizlik olsun o insanı size hatırlatacak her şeyi silin gitsin çünkü onlar kaldığı sürece hep kafada bir soru işareti olacak beni acaba gözlemliyor mu hala beni özlüyorum unutuyor mu bırakın artık bu gibi şeyler bitti artık sizin hayatınızda yeni bir sayfa açıldı bundan sonra her şey güzel olacak yarından sonra yepyeni bir kişilikle herkesin karşısına çıkacaksınız Bu arada Gerçekten size yardımcı olabildiysem ne mutlu bana derdinizi dinlemek size yol göstermek üzüntülerinizi sevinçlerinizi paylaşmak benim için zevkti ama lütfen kendinize bu kötülüğü yapmayın
Soran11 ayTamam çok teşekkür ederim yardımcı oldunuz en azından rahatladım başa çıkamıyorum böyle dolduğumda unutmamak için gelip buraya okicam hatırlatıcam kendime çok sağolun
- 11 ay
Ne zaman isterseniz bana yazabilirsiniz burada yazamadığınız şeyleri özelden de mesaj olarak yazabilirsiniz hiç sıkıntı yok ben her zaman buradayım destekçinizim ve gerçekten bu konuda bir şeyleri başaracağınızı size güveniyorum
Soran11 ayTeşekkür ederim
- 11 ay
Rica ederim bugün başını yastığa koy ve yarın kararlarını uygulamaya sok emin ol çok mutlu olacaksınRica ederim bugün başını yastığa koy ve yarın kararlarını uygulamaya sok emin ol çok mutlu olacaksın
Soran11 ayTamamdır
- 11 ay
Anlaştık arada ne yaptığını haber ver bana yaz lütfen merak ederim 🙂
Soran11 ayTamam kullanıcı adın görünmuyo
- 11 ay
Açtım şu an görebilirsin
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, resmen duygusal bir Türk filmi gibi olmuş sizin hikaye... Öncelikle, haklısın böyle sorgulamakta çünkü orada bir sürü kafa karıştırıcı duygu var. Ama şunu biliyorum ki, insanlar bazen aşık oldukları kişiyi değil de, sadece yalnız kalmayı sevmemeyi özleyebiliyor. Belki gerçekten seni unutamadı ya da o taladro şarkılarıyla kendi hatalarının boşluğunu dolduruyor. Ama bir şey kesin; senin bu kadar değerli hislerinin karşılığı bu karmaşa değil! Kendini önceliğin yap ve onun efkarını çözmeye çalışmak yerine, kendi mutluluğunu kucakla. Çünkü sen muhteşem birisin ve böyle karanlık melodramlarda kaybolmayı hak etmiyorsun 🌸💕🌟
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
11 aySeni sevdiğini sanmıyorum
03 Yorumla
Soran11 ayGelecekteki cocuklarına video çekip anı olsun diye her bulusmamizda video çeken okadr vakit gecirdik eglendik cok guzel ask yasadik romantikti mutlu ederdi sonlara dogru bpzdu kendini 4 5 bin tane fotograf bideonuz var bukadsr dolu dolu bi iliski dusun benle ilk ayrilisinda boyle dagilmisti ickiye vurmustu zayiflamisti ayrıl baris iliskisi oldu 1 yil boyunca sonundada beni itti ayrilmaya evlenmek isteyipde zorba davrandigi icin inatla reddettim hep bazen kendimi sucladim ama hep sevdim cabaladim onun icin o gormedi o kizi sevmesi ihtimalini bile kaldiramiyorum yas acısına bile dayanilmazdi kiz ekledi diye seni unutmak icin ysptim derdi cok ofkeliyim ama bazen dusunuyorum sevgisi ozlemi var mı diye
- 11 ay
Sana sadık mıydı peki? Eğer öyleyse seni unutmak için ilişki yapmış olabilir. Ama bak mesela benim kuzenimin 3 yıllık ilişkisi vardı oğlan cinsellik olmadığı için ayrıldı sevse ayrılır miydi hayır erkekler bi tuhaf 3 yıl 5 yıl fark etmiyor onlara. Benimde 1 yıl ilişkim oldu ailesi falan biliyordu beni ve evlenmeyi çok istiyordu ama aşırı kıskançtı bende ayrıldım sonra çok pişman oldu 4 yıl peşimde koştu mesajlarına bakıyordum bazen beni unutamadığını içindeki sevgiye dur diyemediğini başkalarıyla denediğini olmadığını söylüyordu ama sonra sevgilisi oldu sevgilisi olduğu halde bana yine yazıyordu sonra ayrıldılar bana yine gönderme yapmaya başladı bana olduğunu anliyordum tabii. Öyle işte seninle evlenmek istemiş sevmese istemezdi ya ama sadık mıydı bilmiyorum hemen kızlara koşması da sadık olmadığını gösteriyor sanırım.
Soran11 ayÇocuklugu benimle geçti ergenligi askerlik zamani dogal olarak cevresi kizlar derken heyecan arayislarina girdi basta sadıktı tabi o sevgisini ilgisini veriyodu okadar yillar anilar bana kotuluk yapmasina ragmen sasiriyorum bitmemize beni unutabilmesinede 1 yil ayril baris sürdü sonunda o kıza gitti sevindim tabi biraz olsun cezasini bulur diye heryerden engellemisti fake hesaptan baktim üzgün o kiz icin sözler falan paylasti şok oldum ben onu beklemisim farketmeden ayriligimizi bile kabul edemedim icime attim kolay unutulcak cinsten degil yasadiklarimiz cok yakindik cok sey yasadik surekli bulusur hic sıkılmazdik bol bol anı kaydederdik bulusmalar azaldikca ozledikce kavgalarimiz artardi onceden simdiye bak bide sen hic olmadin yanimda yazmis paylasmis muzikli kendini atarli giderli yalniz olmak yalan olmaktan iyidir yazmis o kiz icinmi uzuluyo diye kendim uzuluyorum yine cok guzel hayallerimiz vardi ailesiyle bile gorustuk evlenmemizi istediler cok uzattiniz dediler benim saglik sorunum yuzunden bekle toparlim dedim bi sure dayandi baskilara dayanamadi kavgalarla ayrildik hem o sebepti hemde kizlara meyili oldugu icin guven ver dedim kabul edicem dedim zamanimiz yok kabul et söz veriyorum evlenince duzeldigimi gorceksin dedi pisman olmicaz mutlu olcaz dedi cok guzel konustu ama cok huzursuzdum ve bunu 2 ay bana yazmayip 2 ayin sonunda bianda soyledi 2 ay nerdeydin dedim ofkeyle ayrilmistk yine tabi sözde yani annesi az yazma kafasini dinlesin dedi yazmadim o yazana kadar 2 ay iletisim olmadi geldi konustuk kizdim dogal olark naptin 2 ay dediki isten eve evden ise hicbi kizla isim olmadi dedi agzindan kacirmis binevi zaten o sure o kizla sevgili olmus haberim yok guven ver dedim tm konusalim derken biraz ilerledik sonra tartstik icimde huzursuzluk vardi ofkeyle bitirdim o huzursuzluk ayni anda idare ettigi yedekledigi kiz icinmis kimi seviyo simdi kimi özluyo bekliyo
Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı. * wtt
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer