Sevgilimden ayrıldıktan sonra hiçbir erkek beni heyecanlandırmıyor bu normal mi?

Sevgilimle ayrılalı 10 ay oldu flörtöz biri değilim hatta ayrıldığım kişi benim ilk sevgilimdi. Eskiden de hiç flört etmiyor değildim konuştuğum oluyordu o zamanlar bir nebze olsun heyecanlanıyordum ama o ilgimi kaybetmiş durumdayım sanki bütün erkekler benim kardeşimmiş gibi hissetmeye başladım o yüzden kimseye o gözle bakamaz hale geldim bu normal mi sizce
Sevgilimden ayrıldıktan sonra hiçbir erkek beni heyecanlandırmıyor bu normal mi?
Cevapla