Sevdiğim kişiyi çok kıskanıyorum ve kendisi her açıdna çok üst konumda olduğu için kendimi yetersiz hissediyorum?

Yani onu istediğim halde uzak duruyorum ve gerçek hislerimi paylaşmaya çekiniyorum çünkü onun karşısında kendimi yetersiz hissediyorum her anlamda
Sevdiğim kişiyi çok kıskanıyorum ve kendisi her açıdna çok üst konumda olduğu için kendimi yetersiz hissediyorum?
Cevapla