Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Senin yaşına bakıyorum.. hmm senin yaşında kimse kimseye karışamaz çünkü "ciddi" değilsiniz hiçbiriniz oyun oynuyorsunuz aşkla sevgiyle top oynar gibi.. Zaten bulduğun erkekte ciddi değil , sevgilicilik olnuyorsunuz. Sevgili = geçici insan demektir !!! o senin kocan değil sende onun karısı değilsin , kimse kimsenin hiçbirşeyi değil.
Sadece sevgili : aşk oyuncusu. Buyüzden dinen "evlenin" denilmektedir, ÇOK seven GERÇEKTEN sevenler birbirlerinin AŞK SEVGİ tapularını alır evlenirler ama şu an ülkenin içinde bulunduğu duurm ekonomik batış ve Küreselciler şaunda bu ülkede çok ciddi şekilde evliliği önleyici çalışma proje ve propagandalar yapıyorlar (hatta kadın-erkek savaşı çıkartmak için yoğun çalışmalar var videolar programlar vs)Senin tek derdin takipçileri kıskanmak olsun :-) daha büyük dertler var şuanda bu ülkede. İnsanları din'e ters ve dinsiz yaşama tamamen yönlendirmek için , insanların evlenmelerini engellemek için bu ülkede her şey ama her şey yapılıyor. Yeterki insanlar dinsiz olsun ALLAHsız kitapsız yaşasınlar ve evlenmesinler aile yapısı çöksün, ülke nüfusu AZALSIN.. Bunlar birer proje.. neyse çok derin veşuan seni aşan konular.. "Küreselciler" Şeytanın tarikatı konusunu araştırıp detayları etraftan okuyabilirsin ama resmi sayfalardan ve tsoytarılardan şarlatanlardan değil etrafı dış ülkeleri ve dünyadki olayları araştıran okuyan komplo teorisyeni denilen bazı insanlardan öğrenebilirsin. Şaka değil ciddi bir konudur.
Kıskandığın zaman ona söyle.. insanlar robot değilidir ! Bir erkekte ona değer verdiğini onu kıskandığını bilirse ozaman içinden senin için : "bu kız cidden beni seviyor galiba kıskanıyor" diyecektir.. Tabki seçtiğin erkek nasıl biri düzgün birimi? dini imanı ahlakı var mı? ve umarım gecehayatına barlara clublara alaknn alkolik uyşturucu kullanan vs bir pissliik değildir seçtiğin erkek.. öyleyse kendi düşen ağlamaz diye bir laf vardır.
Selamlar
07 Yorumla- 11 ay
Abi sen şimdi niye bana atarlandin ki? Yaşımda ne alakası var 1 ay sonra 19 yasına giriyorum, ayrıca seçtiğim bir erkek yok şu an, sevgili de yapmadım hiç ben burada kendimle ilgili bir sey sormadım ki genel soru sordum bir daha okumanı tavsiye ederim, ayrıca bu yaşta olup da sevgili veya ciddi olunamaz konularını nereden çıkardın? Ciddi olan öyle bir olur ki aklın hayalin şaşar.
Soran11 ayBu arada diğer hesabımdan cevap yazmıştım yani farklı kullanıcı diye dusunne
Soran11 ayDüsünme*
- 11 ay
Sana atarlanmadım , aslında genel yazıyor gibiyim.. Normal şartlarda dinen tabiki 18-19 yaşında ciddi olunur ama bu ülkede dinsiz imansız kitapsız yaşayan insanları görmeye alıştığım için senin nasıl bir olduğunu bilmeden genel yazdım. Ciddi olanın tabiki "ciddi" olması gerekir normalde hayalim falan şaşmaz normali o zaten ama bu ülkede normal olan şeyler artık buzamanda anormal olmuş.. sevmek evlenmek değil gece alemleri barlara takılmıak ve kısa süreli ilişkiler normal olmuş sorun o.
Genel konuşuyorum = ""ciddi" değilsiniz hiçbiriniz , oyun oynuyorsunuz aşkla sevgiyle top oynar gibi" (gençler genel) Sen öylesin demedim? genelde çoğunluk öyle.. sen değilsen ne güzel.
Ok düşünmem :-)
Soran11 ayEvet öyle olanlar çok var maalesef üzücü, Allah herkesi o tiplerden korusun amin☺️
En İyi Cevaplar
Eğer ciddi bir ilişki ise Karışirim hesabının gizli olmasını isterdim tanıdıkları onu takip etmesini isterdim onun takip ettiği ise tanidijlarinolmasini isterdim futbol takımı ya da model fenomen takip ettigine karişmazdim ama takip ilerde takipte çok erkek olmasından şüphelenmeye müsait olsmada sesimi cikaramam güveni test ederdim ters bir frekansta erkekleri takipten çıkarmasını isterdim ama tümü değil ama çoğunlukla ona güvendiğimden dolayı şöyle olurdu tanıdıklarıni takip etmesini isterim illa çok fazla takipçisi olmasına gerek yok o istese beni aldatmasa birka kızları takipten çıkarmayı instayi kapatır tuşlu telefona geçerdim aldatmasa karşılıklı güven ilsikinin en iyisidir kesinlikle
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
11 ayKiskansam bile belli etmemeye çalışırım. Bir şey de demem. Sonuçta adam benim sevgilim, kimseyle özelde konuşup buluşup etmiyorsa sorun etmem. Özelden konuşursa da affetmem net. Öyle biri olmuştu yıllar önce, bu siteye üye olduğumu söylemiştim. O da üye olmuş. Sonra bir gün bu siteden bir kızla yazışmasını gördüm o an bitirdim. Aynı mahallede oturuyorduk aylarca evin çevresinde gezdi 😆 geçen de eklemiş Instagram'da kabul etmedim.. lan düdük ben senin Instagram'ini karistirmiyorum hesap sormuyorum bir şey yapmıyorum, sen gidiyorsun bu siteden erkek mi kız mı belli olmayan biriyle canimli cicimli mesajlasiyorsun.
03 Yorumla
Soran11 ayHelal abla💗🌸💓🎉🩷
Soran11 ayİdolsun chdkdmekk
- 11 ay
Ahahsh teşekkürler
Gizli Üye(30-35)11 ayinstası olan biriyle sevgili olmam olur biter
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, tabii ki kıskançlık herkesin ara sıra yaşadığı bir şey, normal yani ama karışma meselesi ince bir çizgi! 🫠 Sevgilinin Instagram takipçilerine direkt müdahale etmek yerine tatlı bir şekilde konuşmayı tercih ederim. Mesela, "Şu arkadaşını çok mu seviyorsun ki sık sık etkileşimdesiniz?" gibi hafif bir dokunuş yapmak daha yerinde olabilir bence. 😅
Ama tabii, ilişki karşılıklı güven üzerine kurulu olmalı. Eğer gerçekten sıkılıyorsan, hissiyatını açık yüreklilikle paylaş. Canım, kimsenin sosyal medya tercihlerini kontrol etmek sağlıklı olmaz ama hislerini anlatmak her zaman en iyisi! 💙 Ne dersin, böyle planlı mı? 😇00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 8,8b cevap paylaştı. Sevgilinin Instagram takipçilerine karışmak, kıskançlık değilse bile bir sınır meselesidir. Herkesin özel alanı olmalı, ama bu alan saygı çerçevesinde kalmalı. Takip ettiği kişiler ilişkiyi zedeliyorsa, geçmişinden rahatsız edici izler taşıyorsa, sessiz kalmak da kendine ihanet olabilir. Karışmak değil ama rahatsızlığını açıkça dile getirmek, ilişkinin özünü korumaktır. Ben karışmam demek kolaydır ama bazı şeyler kalbe dokununca, insan susamaz. Bazen bir takip bile güveni sarsar. Her şey dozunda, saygıyla olmalı. Çünkü ilişki iki kişinin değil, iki dünyayı dengelemenin adıdır.
30 Yorumla
u 11 ayKarışamaz, karışmasına izin dahi vermeyin. Şımartmayın, toto kaldırmayın. Üç kuruşluk karakterleri arşa değiyor ondan sonra.. Egosal tatmin peşinde herkes djfj
36 Yorumla- 11 ay
Bu kafayla evleneceğinizi beklemeyin, aklı başında her hangi bir erkek ciddi düşünmez, az empati yapsan belki anlarsın
- 11 ay
Bir daha kafama laf atma, evlenmek isteyen kim ayrıca? Kaldı ki, evlenilmez öylesiyle. Takipçilere tilt oluyorlar da, sıfır takipli hesaplardan çeviriyorlar her haltı. Bana kimse masal anlatmasın ya.. mesele bunlar değil takipçileri sıfırlayıp istediğin gemiyi yürütmeye devam edebilirsin sonuçta
- 11 ay
Senin dediklerin doğru ne diyelim. Belli ki erkek arkadaşının ne olduğu belli olmayan veya belli olan takipçilerine karışmıyorsun, o zaman sorun yok mutluluklar
- 11 ay
Her halta karışan bir tip değilim kırk yılda bir kere çıkar diyorsam çıkarılır veya ben çıkarım hayatından. Sevgilicilik oynayacak yaşları geride bıraktık, bana ait olduğunu bilsin belirtsin kafi
- 11 ay
Sen de haklısın
Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. O kadar sıkmaya gerek yok sevgiliyiz doye özgürlük alacak değiliz olmaması gerekir
00 YorumlaAslında herkesin yaptığı yapmak istediği bir davranış bu kıskançlık mı, merak mı, yoksa güven arayışı mı bilinmiyor. Bunu yaparken neden niçin yaptığımız önemli güvensizlik duygusu için mi yoksa başka bir şey için mi kısacası sevgilinin takipçilerini karıştırmak çözüm sağlamıyor bir şeye belki karşıdakini üzecek güvenmiyorum diye araya mesafe de koydurabilir çünkü bazı kişiler bu tür şeyleri sevmiyor o yüzden ben aksi bir durum görmedikçe karıştırmam
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayAslında ilişkilerdeki en büyük sıkıntı şu maalesef kimse empati yapmıyor. Kendine istemediğin bir şeyi sevgilini yapmayacak. Eğer aynı şeyi karşı taraf yapsa bundan rahatsızlık duyuyorsan Sen de yapmayacaksın olay bu kadar kısa ve net. Şimdi bu soruyu kendine sor sevgilin aynısını yapsa ona ne tepki verirdin?
110 Yorumla
Soran11 ayAmca sen niye bana atar yaptın ki şimdi ben sinirlenirdim zaten o yüzden sordum, yorumu beğenen kiz arkadas da kendisini engellemistim ama profilimde geziyor fhfkekskdkke beğeni falan atıyor ters cevap verenlere jdjsksk ez*k psikolojisi sanırım
Cevap sahibi11 ayBir herkese amca dayı diye hitap etme lütfen karşındakinin kim olduğunu bilemezsin öğretmenim çok şükür 2 soru sordun ben de sana cevap verdim sinirlendiğim hiçbir şey yok empati yap dedim aynısı senin başına gelse sen ne yapardın 3 Gerçekten birazcık saygıya yeni nesilde bu hiç yok her gördüğüne amca dayı birazcık saygılı olun ya gerçekten saygılı olum..
Soran11 ayBenim gayet saygım var, ayrica öğretmen olman ne alaka amca? Öğretmensin diye üst mertebeye falan mi atladin? Benim ailemde de 3 tane öğretmen var ama sahsen "ogretmen olmasi gerekcesiyle kendisine saygi veya yas farki sebebiyle amca denilemeyecek seviyede" bir ustten bakisa ilk defa rastlıyorum... Once sen ağzını topla saygı bende gayet var senin saygın yok
Cevap sahibi11 ayBuradan siz diye hitap edersin daha beni tanımıyorsun önüne her gelene amca dayı diye hitap edemezsin ta ki ailendeki öğretmenlerden git bir şeyler öğren ben sana üst mertebeden bak demiyorum sizli konuş amca dayı diyemezsin herkese haddini bil bence daha da fazla yazma dediğim gibi git ailendeki öğretmenlerden bir şeyler öyle saygısızlık da yapma
Soran11 ayÖğretmen olduğuna da inanmadım ndnwnsnsnsk öğretmen olan birisi "Sadece yaş farkı sebebiyle" gayet düzgün bir şekilde amca diye hitap edilmesinden kendini kötü hissediyorsa egitim mertebesine gelmisse bile Ataturk'un halkçılık ilkesini benimseyememistir;)
Soran11 ayAmca sensin saygisizlik yapan farkındaysan sen bana ilk yorumunda sen diye hitap etmişsin ne saygisizsin sen öyle, niye siz demedin git biraz biseyler öğren ailenden
Soran11 aySen bence biseyler öğren öncelikle sen nasıl hitap ettiysen ben de öyle hitap ettim
Soran11 aySen bana "sen" kelimesiyle hitap edebiliyorsan ben de hayli hayli ederim
Soran11 ayPdr falan sanırım djkdlslsld
Cevap sahibi11 ayTanımadığın insanlara amca dayı diye hitap edemezsin ta ki seninle amaçlı amca dediğini ben çok iyi biliyorum merak etme. O Bravo sana Atatürk'ün ilkelerini de çok çok iyi biliyorsun biraz da Türk kültür ve adetlerini de bence öğrensen iyi olacak. Dediğim gibi sorun amca ve dayı değil Çok şükür amcayım da dayayım da ama Yeni tanıştığın birini bu şekilde hitap edemezsin ta ki senin mesajını da dalga amaçlı olduğu da çok belliydi. Yazık ama ya üzüldüm sana umarım okuyorsundur okuduğun öğretmenlerle sana gerçekten bir şey katabilirler. Benden sana bir nasihatı Atatürk'ün ilkelerini iyi öğren Türk adet ve geleneklerini de iyi öğren yeğen
Gizli Üye(30-35)11 ayK.. ıç kadar etekli vücudunu pazara sunan karıları takip ediyorsa karışırım demek isterdim fakatttt k.. ıç kadar eteği olmasına gerek yok. Herhangi bir dişiyi takip ettiği anda o parmağını dötüne monte ederim adımı inlete inlete sayıklatarak geçer ondan sonraki ömrü
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayLanet olsun öyle bir hal aldı ki. Onlyfans, telegram, abi yuva yıkar yuva. Evli kadınlar @ mini g@tunu gösterip yuva yıkıyor. Erkekler de bile isteye koşuyor. Bütün sosyal medyada artık herkes önüne gelenle mikiş derdinde. Ben uzun zaman sonra sosyal medyaya döndüm şok oldum. Takip etmemesi lazım. Artık her şey gizli. Erkekler artık bir tıkla mikecek kadını buluyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
m 11 aytabiki karısırım kimse kusura bakmasında benim olan benimdir ona sahip çıkmak benim gorevimdir kıskanırım
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 11 aySevgilim benden baska karsı cins takip edemez
24 Yorumla- 11 ay
Aynısını söylediğinde ne tepki veriyorsunuz
- 11 ay
@fosikKerim yapmayacagım seyi karsı taraftan istemeye hakkım yok
- 11 ay
Çok şükür mantıklı düşünen bir kadın 😂😂😂💍
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
11 ayBen sadık biri olduğum için karşıdaki insanı her konuda şüpheye düşürmem yani takipçi vs şeylere takılmaz. Ama karşıdaki kişi sadık olduğunu hissettirmezse takipçilerini vs geç kendisini bile umursamam.
00 Yorumla
11 aybu durum biraz farklı
erkek kendi atıyor instadaki kadınlara mesajı
fakat bizim türk erkekleri kadın gördüğünde mesaj yağmuruna tutuyor karşı tarafı
ben onlardan hiç olmadım o yuzden bekarım.
ilişkiye başlandığında yakın arkadaş (aile ve iş harıci) çıkarmasını isteyebilir her iki tarafta
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
11 ayTanımadığı insanları ekliyorsa Tabii ki insanlar karışır. ilişkiyi etkiliyorsa böyle şeylere girmeyeceksiniz abi. Sonra sevgili sevgili Aşk Aşk Diye tutturuyorsunuz. biraz rahat durun :)
00 Yorumla
11 aybakılır, fazla kız olmamalı. hoş bir durum değil. baktığımda görsem maşallah hesabın kızdan geçilmiyor derim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u 11 ayBen karışırım. Ben hayatındaki herşeye karışırım valla. Özellikle sosyal medya hesabına falan. Kıskandığım zaman çıkar falan derim çekinmem yani
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
11 ayGüveniyorsam asla karışmam ama kadına da erkeğe de artık güven maalesef yok.
20 Yorumla
11 ayo konuda özerklik ilan ettik. saklaması gereken şeyler var, bana da karışmıyor.
hudeybiye barışı gibi :)
00 Yorumla
11 ayRahatsız olduğum bir durum varsa söylemek daha makul baktın karşı taraf ben böyleyim diyip sana aynısını yapıyorsa o ortamdan uzaklaşmak en iyisi
00 YorumlaBildiğim kadar birini engellersen sana özelden mesaj yollayanaz ama yorumlarına yanıt bırakabilir
05 Yorumla
Soran11 ayEvet öyle oluyor maalesef hem yorul yazıyor bana hem engeli kaldırmıyor m*nyak niye muhatap oluyor ki daha cok
Soran11 ayDeli iste
Soran11 ayMaalesef iste
Takip etmeden de her haltı yiyebilir, karışmak mantıksız. Yapacak olan her türlü yapar, güvenmek zorundayız maalesef.
00 Yorumla
11 ayTabi yani eğer bir insan sevgili yapıyorsa veya evleniyorsa o zaman ona göre takılması gerekiyor nokta
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı. Hiç karışmam paranoyak olmayın kızlar bir adam bir şey yapmak isterse yapar ve ruhunuz duymaz o yüzden salın adamları
00 Yorumla
11 ayİlgisi yeterliyse önemsemem. Ama düştüğü an potansiyel alternatifleri var demek ki diye düşündürür
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayErkeklerin fotoğraflarını beğenen sevdiğim insan olamaz ama eğer çok seviyorsam ve yine bir beğeni falan gördüysem söylerim öylesine beğendim derse veririm cevabını ama yapmaya devam ederse de silerim.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Karışırım. Hayatında ben varsam takip ettiklerine çeki düzen verecek. Oradan buradan çıkmalar istemem.
00 Yorumla
11 ayYa ben kıskancım ama bu kadar da değil. Nereye ne yazdığına dikkat etsin kiminle ne konuştuğuna dikkat etsin kafi.
00 Yorumla
11 aykizlari takip etmesini istemem bir kizinda sevgilimi takip etmesini istemem, istemiyoruumm.
10 YorumlaKarışmam ama her şeyin şeffaf olmasını isterim.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Tabiki karışacak arkadaş sevgili konusu neden bu kadar basit kalıyor sevgili karışmalı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 930 cevap paylaştı.
11 ayadamın bir falsosunu görmem lazım yoksa takip etsin ya hatun benim olduktan sonra :)
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
11 ayKarisirim tanismadigi kisileri cikarttiririm
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı. Arkadaşları olabilir benden önce. Ama benden sonra tanımadığı kişileri ekleyemez.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Tanımadığı bilmediği insanları eklemediği sürece karışmazdım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
11 aykarismam siniri asip asip milleti eklemedigi surece
00 Yorumla
11 ayGereksiz zaman kaybı olarak görüyorum kullanmıyorum onunda kullanmamasını isterim...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayBen karışmam, laf söz söylemem. Sadece gözlemlerin o kadar. Erkek, kadına yatırım yapar. Kadın da ilişkiye yatırım yapar. Yani ilişkideki rütbesini kadın kendisi belirler.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayİki tane escort takip eder 100 tane kızdan fenadir hiç kız olmamasına dikkat ederim
31 Yorumla
Cevap sahibi11 ayYani yok 3 kızmis yok az kızmis hiç önemi yok iki tane kari takip eder 1000 kadına bedeldir kasardr
Gizli Üye(25-29)11 ayEvet. Söylerim her konuda söylemek istediklerimi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayKıskanma olursa sorulabilir ya merakımdan sordum şu arkadaşın mı neredendi hiç bahsetmedin gibi hesap sorar gibi değilde anlar gibi yani...
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)11 ayEvli ve yahut ciddi beraberlik yaşayan insanların sosyal medya kullanması tamamen anlamsız ve yanlıştır
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayNe karışması kullanamaz zaten sosyal medya ne o ne ben
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayKarışmıyorsak birbirimizle ne işimiz var? Herkes edebi korumalı birbirine saygı+sorumluluk bu
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayGüvenmişim, sevmişim karışmam. Bilirim yani gözü benden başka görmez.
10 Yorumla
11 ayEvet sevgili olacak kadar güvendiysek birbirimize mesajlarına bakarım oda benimkine bakar eğer yanlış uygunsuz bi şey görürsek engelleriz o kişileri
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)11 ayBende karışıyorum ve çoğunu kendim siliyorum, gereksiz bir şey çoğu.
00 Yorumla
11 aySayı değil de kategori önemli müdahale şart olabilir.
30 Yorumla
11 ayValla benim eski sevgilim, açık saçık kızlara alev emojisi atıyordu bende ayrıldım ondan. Karışırım tabiki
10 Yorumlakarışıp karışmamak arasında git gel yaşıyorum üzerinde baskı hissettirmek istemediğimden yinede bir ayar çekmek lazım
00 YorumlaEvet eşşek gibi kaldırır
24 Yorumla
Soran11 ayGoo girlll fbjdnfkskd
Soran11 ayBenim 38 takipçim var ve ailem dışında 2 tane erkek takipçim var sadece onlardan siniftandi
Soran11 ayYoo niye siliyim
Soran11 aySensin şerefsiz be
Bu muhabbetler baydı diye Instagram felan hiç bir şey kullanmıyorum 😐
00 YorumlaYok ya iyice açık saçık erkek takip etmediği sürece sorun yok
00 Yorumla
11 ayÇoluk çocuk işleri. Aldatacak olan her türlü aldatır kimseyi zorla hizaya getiremezsiniz.
00 YorumlaKarışırım hislerim kuvvetlidir birinden şüphe edersem yanlışı vardır
00 Yorumla
11 ayNe tür bi takipçisi olduğuna bağlı
06 Yorumla- 11 ay
Eğer erkek takipçisi varsa karışırım
Soran11 ayKıskanınca herhangi bir seyi direkt söyler misin, ben nasıl diyeceğimi bilemiyorum, terslerse falan diye sana noluyo derse diye
- 11 ay
bence direkt neden olduğunu belirt ama bunu düzgün bi dille ifade et sana noluyo dersede ne demek noluyo rahatsız oluyorum dersin biz sevgiliyiz dersin işte
- 11 ay
niye birisindenmi şüpheleniyosun şuanda
Soran11 ayHayir ama aklıma geldi sosyal medya olmasına gerek yok illa, herhangi bur konuda kiskansam söylemeye de utanırım, sevgilim yok bu arada varsayım olarak dedim
- 11 ay
Anladım yani herhangi bi sıkıntın varsa dile getirmekten çekinme sevgilin senin derdini dinlemek ve çözüm üretmek zorunda
Gizli Üye(18-24)11 ayTabii ki karışım. Ve bunu anlayışla karşılıyor kabul ediyor. Bende ona karşı aynı şekile davranıyorum böylece sorun kalmaz
00 Yorumla
11 ayÖzenle didik didik edilir.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 614 cevap paylaştı. Ben karışırım kıskanırım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
11 ayKarışırım o da karışa bilir
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
11 ayHayır umrumda olmaz
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 11 ayHayır karışmam eşimin takipçilerine bile bakmadım
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 806 cevap paylaştı. Ben karışırım.
00 Yorumla- Devamını Gör (78)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer