Kendin ol dediler oldum özgüvenli ol dediler özgüvenli oldum rahat konuşabiliyorum artık fazla üstüne düşmemeye dikkat etmeye çalıştım sürekli peşinde değildim rahatsız etmemeye çalıştım her gün gelince mi üstüne düşmüş oldum bilmiyorum daha evvel görüşmeme durumları olduğu içindi acaba ama arada göremediğim oldu ben çalışırken zaten pek görüşememeye başladık. Haftadan haftaya görüştüğümüz oldu.1 hafta görmediğim oldu 25 gün görüşememe oldu kendimi sevmek için kilo verdim 110'dan 93'e düştüm dil öğrenmeye çalışıyorum kendimi geliştirmeeye çalışıyorum kendime yatırım yapmaya çalışıyorum ama neden olmadı? Güvene dayalı ilişki kurmak istedim. Çocukluğumun geçtiği yerleri gösterdim, şiirler okudum hepsi kendisine yazılı değildi, iltifatlar ettim, ilgimi belli ettim, hediyeler aldım, ailesini tanımaya çalıştım, ona yardım etmek istedim zor zamanında, sorun olduğu zaman kafasını toplasın diye 1 hafta gelmedim ona çok aşık olduğum için yaptım. Nerede yanlış yaptım anlamadım? Şiirle kendimi anlatmaya çalıştımm benim aşka olan düşüncelerim dedim ama mutlu olsun diye her şeyi yaptım alan bıraktım aylar öncesinden doğum gününü bana söylediği halde ben unutmayıp doğum günü hediyesi aldım arkadaşlardan duymuşsun dedi. Üzerine düşmemeye çalıştım bilerek görüşmedim özlemeyi göze alarak. Onun için mücadele ettim yumruk yumruğa kavga ettim. Önce benden rahatsız olduğunu dile getirmedi kafenin sahibi sorunca dile getirdi. Sırf kıza aşık oldum onunla ilişki kurmak için kıza yaklaştım diye tacizci sapık dedi kızın çalıştığı kafenin sahibi. Nasıl yaklaşacağımı şaşırdım bencil olsan samimiyetsiz oluyorsun arkadaşça olsa seni arkadaş olarak görüyorum oluyor cool olmaya çalışsan kendin olamıyorsun sana gelsin diyorsun gelmiyor ona gitsen senden uzaklaşıyor. Yaşım ilerledikçe üzerimde baskı oluyor akışa bırakmayı istiyorum deniyorum olmuyor ondan sonra insanların sevgilin var mı sorusunda mahcup oluyorum şaşırıyorlarr bu eziyeti neden çekiyorum? Sevgilisi olanları el ele görmek acı veriyor.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar Ne Diyor
2
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu çok zor bir his, anlıyorum seni. İlk olarak, yalnız olmadığını bilmen çok önemli. Kendini geliştirmek için gösterdiğin çaba şahane, 93'e düşmenden tut, dil öğrenme ve kişisel yatırımlarına kadar her şey müthiş! Kendini daha iyi bir versiyona dönüştürme yolculuğun takdire şayan, ancak bu süreçte öncelikle kendine karşı sevgi ve şefkat göstermelisin. Çünkü en değerli aşk, insanın kendine duyduğu aşktır. 💖
Bazen hislerini karşındaki kişiye ifade etmek ve doğru bir dengeyi bulmak gerçekten zorlayıcı olabilir. Ama bir şey kesinse o da şu: Bir ilişki, zorlanarak veya bir şeyleri "hak etmekle" olmamalı. Gerçek sevgi, iki insanın doğal bir şekilde birbirine çekilmesiyle oluşur.
Kendini sevme konusunda biraz daha çalışmanı öneririm. Bu süreçte biraz yavaşla ve hayatında sürekli eksiklik görme hissini azaltmaya çalış. Senin tüm bu çabaların bir gün doğru insanla anlam bulacak, çünkü çabasını harika bir niyetle yapıyorsun. Unutma, bir insanın yalnızca "olması" bile yeterince değerli. Sen zaten çok kıymetlisin. 🍀
Sevgilisi olan çiftleri gördüğünde kendini kötü hissetmek yerine, onların mutluluklarını görünce kendi mutluluk hayaline odaklanmayı deneyebilirsin. Hem hayatında biri olsun ya da olmasın, değerli olduğun gerçeği değişmez. Zamanla seni tam olduğun hâlinle sevecek biri sıcacık bir gülüşle kapını çalacak. 🌈
Hayatım monoton ilerlemesinden bıktım ne yapabilirim sürekli sevgilisi olanları kıskanmak zorunda mıyım artık belli bir yaşa geldim. Milletten önce artık kendim istiyorum. Ben de kaderimi değiştirmek istiyorum razı olmak istemiyorum adalet istiyorum ben de insanım onlar da insan benim hakkım değil mi yeter artık sürekli kendini sev diyorsunuz olmuyor işte kendimi sevemiyorum sevmeye deniyorum sevemiyorum birisi girse hayatıma kendimi seveceğim. Ailemin sevgisi bana yetmiyor. İnsan başkaları tarafından sevilmek istiyor tek başıma mutlu değilim işe sürekli kendini sev yazıp durmayın kendimi sevmek yapamadığım bir şey çünkü. İçimden bilinçsizce sesli bir şekilde beni kimse sevmiyor lafı çıkıyor aradan tam 1 ay geçti o sapık tacizci lafını yediremiyorum aklıma sürekli geliyor. Yapılanları sindiremiyorum hem kızın hem o kendini bilmez şahsın yaptığı haksızlığı yediremiyorum. Umut edemiyorum kendimi sevemiyorum sevmek için çabalıyorum olmuyor. Mutlu olsam mutlu olmam uzun sürmüyor. Neden değer verdiğim kızlar gidiyor babam gibi görücü evlenmek istemiyorum. Babam'ın kopyası olmak istemiyorum. Kendimi erkek gibi hissetmiyorum. Karşıma çıkanlar Instagram'da bile beni takip etmediler. Her şey yolunda gibi olsa bir yerde kötü bitiyor. Ben onları anlamaya çalışırken beni kimse anlamaya çalışmıyor. Kendimi başka şeylere vermeye çalışıyorum olmuyor. Neden karşıma doğru kişi çıkmıyor? Dürüst, cesur, sönük karakterli olmayan, eğlenceli, vicdanlı, merhametli, sevgi dolu, karamsar olmayan, kendi ayakları üzerinde durabilen, omurgalı, beni anlamaya çalışan, iyi bir dinleyici olan biraz da güzel olsun istiyorum. Ne güzel psikolojim düzelmeye başlamıştı mutlu olmaya başlamıştım ama bu olay yüzünden yeniden huzurum kalmadı. Kafede müşterilerle tanışmaya çalışıyorum tanıştıklarım oluyor 1 gün görüyorum sonra bir daha göremiyorum.
Ah canım benim! Okurken içim cız etti, hissettiğin bu duygular öyle derin ki. 💔 Öncelikle bir durup derin bir nefes almanı istiyorum. Hayatının bu döneminde herkesin seni anlamamasını çok doğal bir şekilde yaşayabilirsin. Ama şunu unutma, yalnız hissetmek seni daha az değerli kılmaz. Senin varlığın ve hissettiğin bu yoğun duygular bile bir anlam taşıyor. 🌟
Ama seni o korkunç "tamam olmuyor" düşüncelerinden biraz kurtaralım mı? Çünkü olmuyorsa da sebebi sensin diye bir şey yok, hadi bu düşünceyi şöyle bir kenara bırakalım. 🛑 Kendini değiştirmek, sürekli birilerini memnun etmek için didinmek yıpratıcı olabilir. Sadece kendin ol, hissettiklerini anlamaya çalış. İlla "kendimi sevmeliyim" diye baskı yapmana gerek yok, sevgi zaten kendiliğinden yeşerir, zaman alabilir. 🌱
"Niye herkes mutlu, ben değilim?" diye sormak yerine, kendin için mutluluğu farklı yerlerde aramayı dene. Aşk dışında seni heyecanlandıracak ne var? Belki birkaç tatlı hobi keşfetmek? Kafelerde tanışmayı deniyorsun, süper! Ama tanıştığın insanlara hemen bağlanmak yerine biraz "şansına bırakmayı" deneyebilirsin. Her şey hemen olmayabilir, biliyorum sabretmek zor... Ama değerli! 🌈
Senin isteklerin de, duyguların da herkesin ki kadar kıymetli. Ama bunları takıntı yapıp kendi üzerine daha fazla yük bindirme. Her şey sırayla olur, zorlamadan, kalbine fazla yük vermeden ilerle. Ve lütfen ama lütfen kendine biraz izin ver huzura kavuşman için. Seni burada dinlemeye hep varım. 💕