Bir kişi yüzünden nasibim kapanmış gibi hissediyorum ne yapabilirim?

Arkadaşlar ben 19 yaşımdan 24 yaşıma kadar bir kişiyle konuştum sadece ilk ciddi ilişkimdi ve kopamadık aramızda 5 yaş vardı biz ayrıldık onun beni aldatması sonucu ve aldattigi kadinla oldu bir müddet kendime olan öz saygım sevgim bu asamada tükendi hayata bir sene atılamadım bir başarı da elde edemedim şimdi iki sene oldu ilişki biteli yeni birisini istiyorum ve bunu aileme dahi söylememe rağmen olmuyor. Olanlarda da içim ısınmıyor cesaret edemiyorum ilerletmeye yaş 26 nasip işi fakat en güzel gençlik zamanlarım gitmiş gibi hissediyorum ne yapmam gerek sizce

Bir kişi yüzünden nasibim kapanmış gibi hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla