Eşime yaptığım vefasızlığı ve anlaşılmama hissini nasıl telafi ederim?

1 yıllık evliyiz ve eşim onun bunça çabasına karşın benim ona bazı cephe aldığım konuların olduğunu ve karşı bir tavır alıp o şekilde konuştuğumu ifade etti hak etmediğini bunun o hallerine karşın benim yaptığımın vefasızlık olduğunu ve benden uzaklaştırdığını söyledi kabaca. Ve bir de anlaşılmadığını bu yüzden de konuşmak istemediğini. Sence çözüm ne dediğimde o da bilmiyor zamana bırakmış gibi olduk bir süre. Sizce ben bu durum için ne yapabilirim illaki daha çok şey konuştuk bende kendimi anlattım söylediklerim oldu ama bu konu için napabilirim. Ve gerçekten son aylarda sohbetiniz ilginiz eskisi gibi değil bu da üzüyor ikimizi de

Eşime yaptığım vefasızlığı ve anlaşılmama hissini nasıl telafi ederim?
Cevapla