Pasifim ben, dişil enerjim çok yüksek ve kadınsıyım. Birbirimizi çok seviyoruz.
Zaten hiçbir zaman erkek gibi olamadım.
Bazıları reelde yürüyor, yavrum falan diyorlar hemen uzaklaşıyorum oralardan.😃
Aktifler sizin kadınsı pasifiniz ne yapsa daha çok hoşunuza gider?
Bende de her şey var yaa, cilve naz vs😂
Zaten hiçbir zaman erkek gibi olamadım.
Bazıları reelde yürüyor, yavrum falan diyorlar hemen uzaklaşıyorum oralardan.😃
Aktifler sizin kadınsı pasifiniz ne yapsa daha çok hoşunuza gider?
Bende de her şey var yaa, cilve naz vs😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Gözünün önünde önce sevgilini becersem... Sonra da sevgilinin gözünün önünde seni becersem sevgilinin tangasini jartiyer çorabını giydirip... Buna ne dersin?
Hahahaa çok komik 🤣🤣
Bu arada pasif olan benim o değil
Biliyorum o yüzden teklif ettim zaten bunu
Sadece pasif değil cd pasif olmanı isterim o an becerilirken
Zaten Cd pasifim.
Ama sana olmam merak etme, sadece sevgilime özel ♥️
Sen bilirsin benimki teklif ister kabul edersin ister soğuk ve ruhsuz plastik bana yetiyor der devam edersin. Hayat senin hayatın
Aynen öyle, hayat benim hayatım. Ve ben seni istemiyorum.
Neden tüm pasiflere afedersiniz de tatlım gibi davranıyorsunuz.
Sizin için hiçmi duygusal bir tarafı yok, cinsellik benim için ikinci planda. Benim için duygular daha önemli!
Afedersiniz tatlım gibi davranıyorsunuz, tatlımı klavye yanlış yazdı
Xikmisim duygusunu
Ne duygusu ulan
Domaltip kökle geç işte
Malsın!
Neyse yazma bence. Kökle geç Aynen. Duygusuz insanlar topluluğu!
Bu nasıl oluyo aga sonradan tercih mi yoksa doğuştan gelen rahatsızlık falan mı aq
Doğuştan benimki
Değişik durum ya neyse çok geçmiş olsun kardeşim
Teşekkürler 😊
Vah vah... üzüldüm sana ya valla. Hastalığa bak hastalık yüzünden skliyosun
Bu bir hastalık değil.
Bu doğuştan gelen bişey.
Bazıları bunu tercih eder. Bazılarında ise doğuştan gelir
Tamam kardeşim yok yok iyisin iyi
Anladım 🥹
Biseye ihtiyacın olursa haberim olsun dikkat et kendine
Tamam. Çok teşekkür ederim 🥹
Ne demek 🫡
Şeyy sen heteromusun?
Autoseksüelim ben eski araba seviyom
Kızlarla hiç aram yok. Erkeklerle de
Anladım. 😅
Autosexüel diye bir terim mi vardı 🤣
Ben uydurdum🫡
Okeyyy😀
Değişik bi enerjin var ama he🤣🤣
Nasıl yani😅
Dişil enerjim yüksek yaa, çekiyorum ister istemez. Reeldeki arkadaşlarımda böyle söylüyo
Çektin demedim
Sadece değişik bir enerji insanı motive ediyo diyebilirim sanirim
Biliyorum yaa, sadece çekiyorum demek istedim
Kusura bakma sende😊
Olsun ne demek
İnsanlarla iyi anlasiyosun ama
Hıhı👉👈
Öyle oluyo normalde,
Belli🙂
Memnun oldum demek isterdim de tanışmıyoruz yine de memnun oldum
Bende aynı şekilde 😊
Neyse başka sorularda zamanlarda görüşmek üzere istersen beni takip edebilirsin yanlış anlamam😊
Tamam, hiç sorun değil.
O zaman görüşürüz 🌸
En kısa sürede görüşmek dileğiyle hoscakal
Bay bayy😚💤
😁😁
Ne oldu 🥹
Bisey olmadı
Emojileri de değiştiriyor tuhaf uygulama
Aynen öyle yaa, emojiler de Kafayı yedi😅
Neyse çok uzatmayayım iyi geceler tekrardan 💤
Size de😊
Uzatmak değil sorun değil gayet memnunum
İyi geceler size de
🙏😚
😚😚 .
Musaitsen Anlatabilirim
Hıhı müsaitim 👉👈
Gizlisin ama
Gizliyim zaten.
Sadece Pasiflerin neresi veya hangi hareketleri daha çok hoşunuza gider diye sormak istedim 🥹
Olmaz ben açığım sen gizli. İstiyorsan konuşuruz
Sevgilim var benim
Aldatmak olmaz değilmi?
Korkuyorum çünkü
Gel dön demedim sohbet dedim
Hıhı olur.
Sana istek atıyorum o zaman
Ekle
merhaba
Merhaba 😊
tanisalim
Olurr
İstek arıyorum sana