Arkadaşlar ben pasif erkeğim, sevgilim var ve birbirimizi çok seviyoruz. Onu daha mutlu edebilmek için ne yapabilirim?

Pasifim ben, dişil enerjim çok yüksek ve kadınsıyım. Birbirimizi çok seviyoruz.
Zaten hiçbir zaman erkek gibi olamadım.
Bazıları reelde yürüyor, yavrum falan diyorlar hemen uzaklaşıyorum oralardan.😃
Aktifler sizin kadınsı pasifiniz ne yapsa daha çok hoşunuza gider?
Bende de her şey var yaa, cilve naz vs😂
Arkadaşlar ben pasif erkeğim, sevgilim var ve birbirimizi çok seviyoruz. Onu daha mutlu edebilmek için ne yapabilirim?
Cevapla