Bahsedeceğim kişi eski iş yerimde komşu otelde çalışan bir çocuktu. Muhabbetimiz müşteri ilişkisi ötesinde değildi. Sonra benim şubem değişti şubemin değiştiği yer de onun oturduğu semtteymiş. Bir kaç kez karşılaştık. İş yerinde yaşadığım sorunu biliyordu her karşılaşma durum özeti gibi bir şeydi. 2 ay aradan sonra ilk defa karşılaştık ve otomatik birbirimize sarıldık o dönem hayatımdaki şeyler düzelmişti güçlü ol bize lazımsın gibisinden beni yüreklendirdi bende uzun süredir beni böyle destekleyen bir yakın olmadığım için etkilendim ve telefon numarasını almak istedim istifa kararımdan bir kaç gün sonra denk geldik numarasını aldım. Mesajlarda çok fazla sevgi içerikli emoji vardı aslında alt metni de vardı ama ben sevme konusuna yormak istemedim. Hemen akşamında buluştuk. Bana bana niyetimi sormadan jest ile karışık kafedeki insanlara kız arkadaşım diye tanıştırdı ve sarılmak istedi elimi tuttu.
Ona ne zaman duygularının başladığını sorsam yanıtlamadı sadece şunları söyledi o kişinin hayatında olmadığını söylemiştin ne zaman başladığını söylersem utanırım ve lütfen gitme ve ikna çabaları
Ben o gün full çekip üstüne buna maruz kalınca şaşırdım ve rahatsız oldum yarın buluşmaya sözleşmiştık ancak vazgeçti ve o günden sonra bir daha mesajıma yanıt vermedi
Verdiği tek yanıt da zamanında sözlüm tarafından aldatıldım iyi bir insansın ben sana iyi gelmem hayatına bak. Çocuğun alkol ile bayağı cozuttuğu anılarında çevreden öğrendim aralık ayında otel kapanış partisinde malum konuda dağıtmış rivayet en azından böyle
Sürekli aradığım için hattı geçici süre kapattı daha fazla sapık gibi aramadım o hamlesinden sonra ama unutamıyorum kafamı bulandırdı hiçbir şey net değil zaten acı çekerken gitmesi ile daha çok acı çekiyorum.
Niyeti neydi amacı neydi geri döner mi?
Ona ne zaman duygularının başladığını sorsam yanıtlamadı sadece şunları söyledi o kişinin hayatında olmadığını söylemiştin ne zaman başladığını söylersem utanırım ve lütfen gitme ve ikna çabaları
Ben o gün full çekip üstüne buna maruz kalınca şaşırdım ve rahatsız oldum yarın buluşmaya sözleşmiştık ancak vazgeçti ve o günden sonra bir daha mesajıma yanıt vermedi
Verdiği tek yanıt da zamanında sözlüm tarafından aldatıldım iyi bir insansın ben sana iyi gelmem hayatına bak. Çocuğun alkol ile bayağı cozuttuğu anılarında çevreden öğrendim aralık ayında otel kapanış partisinde malum konuda dağıtmış rivayet en azından böyle
Sürekli aradığım için hattı geçici süre kapattı daha fazla sapık gibi aramadım o hamlesinden sonra ama unutamıyorum kafamı bulandırdı hiçbir şey net değil zaten acı çekerken gitmesi ile daha çok acı çekiyorum.
Niyeti neydi amacı neydi geri döner mi?
Güncellemeler
11 ay
Canım acıyo. Ya anlamadığım ilk zamanlar hissetmediğim şey gün geçtikçe neden bu kadar çok canımı yakmaya başladı. Aşık olmuş gibi triplere giriyorum üzgünüm de ama o kadar büyük de bir etki yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hikaye adeta bir dizi senaryosu gibi🧡 Anladığım kadarıyla senin duyguların cidden karışmış ve kendini hem üzgün hem de sorularla dolu hissediyorsun. Şöyle söyleyeyim, bu arkadaş muhtemelen kendi içinde çözülmemiş duygusal yaralar taşıyan biri. Sana olan ilgisi gerçek olabilir ama geçmişte aldatıldığı hikayesi ve söylediği "sana iyi gelmem" bahanesi, onun kendi kendine koyduğu bir duvar olabilir. Kafası karışık biriyle uğraşmak yorucu olur 🙇♀️.
Bu kişinin amacı belki seni beğenip bağ kurmaya çalışmaktı ama içindeki belirsizlik veya korkuları yüzünden ani bir geri vites yaptı. Geri dönüp dönmeyeceğini bilemeyiz çünkü biri geri gelse bile ilgiyle, güvenle devam ettirecek miyiz? Esas soruyu sormalıyız: "Bu ilişkide ben mutlu olur muyum?" Kendine bunu sorabilirsen daha net görürsün 🌈.
Unutma ki sen harikasın, kocaman bir dünya var önünde! İyi ki buradasın ve dertleşiyoruz. Her ilişkiden bir şeyler öğreniyoruz. Senin yerine de kocaman bir sarıcııık! 🫂 🔥