Sevgisini hızlı gösterip vazgeçen erkeğin amacı ne? Lütfen detayları okuyun klasik hikaye değil?

Bahsedeceğim kişi eski iş yerimde komşu otelde çalışan bir çocuktu. Muhabbetimiz müşteri ilişkisi ötesinde değildi. Sonra benim şubem değişti şubemin değiştiği yer de onun oturduğu semtteymiş. Bir kaç kez karşılaştık. İş yerinde yaşadığım sorunu biliyordu her karşılaşma durum özeti gibi bir şeydi. 2 ay aradan sonra ilk defa karşılaştık ve otomatik birbirimize sarıldık o dönem hayatımdaki şeyler düzelmişti güçlü ol bize lazımsın gibisinden beni yüreklendirdi bende uzun süredir beni böyle destekleyen bir yakın olmadığım için etkilendim ve telefon numarasını almak istedim istifa kararımdan bir kaç gün sonra denk geldik numarasını aldım. Mesajlarda çok fazla sevgi içerikli emoji vardı aslında alt metni de vardı ama ben sevme konusuna yormak istemedim. Hemen akşamında buluştuk. Bana bana niyetimi sormadan jest ile karışık kafedeki insanlara kız arkadaşım diye tanıştırdı ve sarılmak istedi elimi tuttu.


Ona ne zaman duygularının başladığını sorsam yanıtlamadı sadece şunları söyledi o kişinin hayatında olmadığını söylemiştin ne zaman başladığını söylersem utanırım ve lütfen gitme ve ikna çabaları

Ben o gün full çekip üstüne buna maruz kalınca şaşırdım ve rahatsız oldum yarın buluşmaya sözleşmiştık ancak vazgeçti ve o günden sonra bir daha mesajıma yanıt vermedi

Verdiği tek yanıt da zamanında sözlüm tarafından aldatıldım iyi bir insansın ben sana iyi gelmem hayatına bak. Çocuğun alkol ile bayağı cozuttuğu anılarında çevreden öğrendim aralık ayında otel kapanış partisinde malum konuda dağıtmış rivayet en azından böyle

Sürekli aradığım için hattı geçici süre kapattı daha fazla sapık gibi aramadım o hamlesinden sonra ama unutamıyorum kafamı bulandırdı hiçbir şey net değil zaten acı çekerken gitmesi ile daha çok acı çekiyorum.

Niyeti neydi amacı neydi geri döner mi?
Güncellemeler
11 ay
Canım acıyo. Ya anlamadığım ilk zamanlar hissetmediğim şey gün geçtikçe neden bu kadar çok canımı yakmaya başladı. Aşık olmuş gibi triplere giriyorum üzgünüm de ama o kadar büyük de bir etki yok
Sevgisini hızlı gösterip vazgeçen erkeğin amacı ne? Lütfen detayları okuyun klasik hikaye değil?
Cevapla