10 gündür hiç yazışmadık şimdi biz ayrılmış mı oluyoruz?

Sevgilimin ailevi sorunları çok fazlaydı artık beni boğmaya başlamıştı sadece dertlerini konuşur olmuştuk bende görüldü attım ona 10 gündür ne o ne ben yazdım bitti mi şimdi ilişkimiz?
10 gündür hiç yazışmadık şimdi biz ayrılmış mı oluyoruz?
Cevapla