AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
Yaptığın işe bağlı bir durum
Diğer türlü ise Şöyle Sevgilin fake hesapla başkalarıyla konuşuyor ne düşünür hissederdin
Kardeş sen kılıf arama zikrin fikrin niyetin belli sevgilin varken neden erkekleri ekleyip konuşuyorsun ki sevgilin sana yetmiyor mu
Maalesef bu biraz kaş*rlık oluyor. Tehlikeli kadın grubundansın.
bi zamanlar iyiydik de ne oldu
Bu iyilik olayı görecelidir amaaa
sadık biriydm en azından
İyi o zaman 👍
Aldatmak sayılır ama kendını ifşa etmediğin sürece.. ki bende öyle..
kendimi ifşa etmediğim sürece aldatmak mı yani
İfsa etmıyorsun aldatmak sayılmaz..
Bence.
bence de öyle
O yuzden sohbete devam burdan💪
Sürekli aynı kişiyle konuşdugunu düşünmüyorum anlıyorum seni neden konuşdugunu
evet doğru düşünüyorsun ama neden peki sence
burdan konuşalım işte
ya zaten bissürü insan var nide sen eklenme arakarına hahaha
Sevgiliden bir şey olmaz haa seni s.. ikmiyorsa o da ayrı bir şey
cinsel ilişki yaşıyoruz aslında ama kendimi durduramıyorum
Aldatmak diye bişey yok zaten... Evliyken bile başkasıyla sykişsen "günümüzde" aldatmak sayılmıyor.
öyle şey mi olur ya
Sen istiyorsan olur. Günümüzün ahlak anlayışı bunu gerektiriyor. İstediğinle sykiş.
Aynı şeyi o yapıyor olsa tepkin ne olurdu? Aynısını düşün bi.
yazanda sensin, duygularinda senin yani baskasi degil sadece gizli olman aldatmamak diye bir konu degil..
duygusal olarak onu aldatiyorsun dupe duz
Hayır
Bu şey gibi oruçluyken susayınca ağzını ıslatmak 😂
Hayır tabiki
Her ikisinde de bozulur nokta. Soruyu soran yorumlasın size ne oluyor
Haklısın abla nine
Aynı şey benim içinde geçerli ama ben evliyim. Bende senin gibi yapıyorum.. şimdi beni linclerler :)) senin gibi kadın olmaz olsun falann
yuh evlenince yapmam bu arada
Olur neden olmasin
Konuşuruz istersem
Neden canım?
Insan bacak arasındakini tatmin etmek için nasıl da güzel kandırabiliyor kendini...
Gün geçmiyor ki daha çok şaşırayım...
abartma sen de ne olmuş başkasıyla konuştuysam
Seninki de konuşsa, ve sana aynı bu dediğini dese, n'apardın?
kendimden uatmırdım neyim eksik diye
E o zaman neden eksik biriyle bi ilişkidesin?
zaten sevmek her şeyiyle kabul etmek drğil mi
Herşeyiyle kabul etmiş olsan burada milletle sexting yapmazsın balım
Adını söyle de yanlışlıkla senin isminde birine yazmayalım
Aldatmak tabikide. Profille slakasi yok içinden geldiği için aldatmak
Bunu neden yaptığını biliyor musun peki? Yoksa doyumsuzluk mu sana bunu yaptırıyor?
Senin için değilse değildir sonuçta senin ilişkin senin kuralların 🥳
Yok canım değil fotoğraf yıl sonuçta hani fotoğraf olsa belki sayılırdı
Hayır değil çünkü beklentilerini karşı taraf karşılamıyor senin söylemene rağmen seni anlamıyor yeterince ilgi ve sevgi görmüyorsun sana vakit ayırmakta bile zorlanıyor ister istemez başka insanlara yönetiyorsun bir nebze kafa dağıtmak eğer ki sevgililik boyutuna gelirseniz evet işte o zaman aldatmak oluyor seni o yüzden iyi anlıyorum diğer olumsuz mesajlara da pek takma kafana
evet aldatmak tabiki , seven insan sadık olur , ne yapıyorsun erkekler ile?
Aldatmaktır başta kendin olmak üzere bütün değerleri 😀
Tabikide kendine yapılmasını istemediğin bişeyi başkasına yapma
Evet. Senin gibilerin keşke hiç sevgilisi olmasa
Aşk içinse evet. Arkadaş olaraksa hayır.. Tabi arkadaş olarak bile hata !
Sevgilisi olan birinin karşı cins arkadaşları olabilir ancak nasıl konuştuğun önemli hangi konuları konuşuyorsun sadece arkadaşlık mı yapıyorsun
evet
öyle bile değil hesaptaki paylaşımlara yanıt veriyorlar ve oluşturduğum orofil hakkında konuşuyorum
Saçmalama niye böyle Bir şey yapıyorsun yaptığın yanlış
Sevgilinde bulamadığın ilgiyi alakayı onlarda buluyorsun anladığım. Cinsel sohbette var mı bunların içinde
doğru anlamışsın her telden var işin içinde
Bende de oluyor bazen böyle konusmalar
napıyosun peki sen de kötü hissediyo musun
Sonradan kötü hissediyorum
İlk başta hoşuma gidiyor
aynısı ya bak aynısı of hesabı kapatırsam sorunu çözer miyim acaba
Çözebilirsin. Paylaşmak anlatmak istersen d. etayli
sanırım hesabı kapatıcam şimdi 🙂↔️
Iyi olur canım
Senin burada olman bile başlı başına cehenneme gitmene sebep ;)
Eğer buna normal diyorsan evlendiğinde eşinin p*rno izlemesine de sesini çıkarmaman gerek 😂
İzlemeyen erkek yol
Yokkk
Neden anlamıyorum
Kafana maske geçirip cinsellikte yaşa aldatmak olmasın
Mantıklı
Ah ah bir bitmediniz, bahaneleriniz de bitmedi
Böyle böyle kandırın kendinizi
Riskli bir durum ama günümüzde aleni olarak yapılan ahlaksızlıklar yanında bence masum kalır. Bazılarına göre düşünmek bile aldatmak; kandırıyorlar kendilerini!
Bu arada eşini aldatmazsın ama sevgilin için o kadar net konuşamam. Sevgililik kızların uydurduğu , erkeklerin de tepe tepe kullandığı bir illüzyon. Kendimizi kandırmayalım!
Neden sevgilin var o zaman? Siz niye böyle şeyleri normalleştiriyorsunuz anlam veremiyorum.
Yok canım sende daha neler valla bir şey diyeyim mi başka birini zihninden geçirmek bile aldatmaktir
Burasıda öyle. Alayı gizli kaçamak
burası da öyle evet aslında
Çok severim kaçamağı. Gizli olmasan iyiymiş
Denk falan gelir bide ahahah
Rahat ol gizlilik esassss
yess
Beni bul
Dostca konusuyorsan aldatmak degil ama yakın bir sey. Bir suru arkadasin bile olmayan erkekle samimiyet kurman kotu
Sevgilisi var ve başka biriyle konuşuyor yakalananmamak için fake hesaptan. Hayır aldatma değil diyenler de ne oldukları belli sen de öylesin
Aldatmak oluyo kanka sevgilin yetmiyo mu aq istekli gibi başka hesaplardan erkeklerle konuşuyon ister hesaptaki sen ol ister olma sonuçta konuşan sensin ve aldatmaya giriyo yani kendini avutma sevgiline yazık
Konuşan da siz değilsiniz o zaman profilinizde resminiz yoksa. 🤔
otomatik mesaj :d
Sevgilin böyle yapsa sen ne düşünürdün. Sadece merak ettim
yapmıştı zamanında
Erkek arkadaşının böyle bi şey yaptığını düşün hoşuna gider miydi? Bence aldatmak
yapmıştı
O zaman devam
Tabii ki aldatmak. Bir insanla konuşmayla bile o insana efor sarfedip emek harcıyorsun. Sevgiline harcaman gereken eforu başkasına kullanıyorsan aldatmak
üzüldüm
Yanlış
yok ya öyle düşünme sonuçta o senin gerçek hesabın değil hshshs. Ya şaka bi yana bunu yapma ihtiyacı duyuyosan zaten gerçekten sevmiyosundur o yüzden sal yani ayrıl daha iyi.
baba yapamam
Aldatmak olur tabi hiç hoş değil ya sevsen bunu yapmazdın oyispi
oyispi değilim oysa 😔😔
Bu ayıp bana göre sevsen bunu yapmazsin biraz empati yap karşındaki eğer sana değer veriyor, seni seviyorsa bu büyük bir saygısizlik.
evet hesabı kapattım ama
Aynısını yapıyorum bu sitede skskkdkd istersen takılırız anonim burdan
😳
resim yok fake vs dye kendini kandırma bal gibi aldatmaktır kendinle barışık ol kendini kandırmaktan iyidir
Her konuşma aldatma değildir bilgi paylaşımı da olabilir ki ortada kişisel veriler yoksa aldatma diyemeyiz
Yani aynı şeyi sevgilin yapsa ne tepki verirdin ilişkide empati kurup adım atın ama bence aldatma
ayrılırdım direkt
Başkalarina ihtiyah duyuyorsan ilişkinde eksik birşeyler var demektir bir sakıncası yok bence ama erkekler kabullenmek böyle şeyleri😏
aslında eksik yok ben ilgi bağımlısıyım
Çünkü kafanın içerisinde çok farklı gizli üzeri örtülü şeyler var yaşamak istediğin Güven duvarları oluşmadığı için paylaşamadığın çok şey
nerden biliyosun
Aynen kanka sexting falanda yap hatta sonuçta sen olduğunu bilmiyor aldatmak sayılmaz dimi? Mal mısın aq
ya sen nediyon çözdük olayı biz uza
neyi çözüyon sen ya desene aldattım yolluyum diye
Fotoğrafın olsun olmasın konuşan sensin sonuçta yani tabii ki aldatmak. IQ'nu bir ölçtür derim…
aldatmak tabiki de ablacim orada önemli olan karsi tarafin seni bilmesi degil senin kendini bilmen. aklinda baska birisiyle konusmak olmamasi lazim
peki sence bu uygulamada olmak da aldatmak değil mi
Fake hesap açıp konuşuyorsun aldatma sayılır
Fake hesabı nı kapatmıssın ama içinde başkasıyla görüşmek varsa her yerden konuşup Gine aldatırsın sevgilinden ayrıl ozman
senin gibiler iyi ki var çoğalır umarım sayılarınız
Sen ve senin gibilerin zihniyetine sokayım.
Zaman böyle
Biraz aldatmaya giriyor diyebiliriz ama ne konuştuğuna da bağlı
Seks yok
Empati kursana sevgilin de aynısını yapsa böyle kızlarla vs konuşsa fake hesaplarla ne hissedersin
Evet bu durum aldatmak tabiki bı nevi oda başka kızlar seni gormesin gibi bir paylaşım yapmıyor gibi
T. akıpp _ atar mısın lütfen
Şimdiden teşekkürler 😎👍
Yani ne kadar kendini kabul etmesende aldatmaya giriyor bence
Hayatında biri varken o insanla o süreçte küs bile olsan, başka birini düşünsen bile aldatmış olursun. Bilmiyorum anlatabildim mi. Karakteri olmayan insanlar lütfen kimseyle birlikte olmasın ya. Sonra bizim gibi kızlara güvenmiyorlar.