• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkekler neden sevilmeye layık kadınları sevmeyip harcıyor?

Meduxaaa_
Meduxaaa_ Takip Et
Xper 5 Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
29
Yapay Zekaya Sor
İlişkinin sonu hep aynı bitiyor sen harika bir insansın ama olmuyor
Erkekler neden sevilmeye layık kadınları sevmeyip harcıyor?
Cevapla
Sevgi Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Çünkü bazı erkekler sevilmeyi hak eden bir kadının kıymetini görebilecek olgunlukta olmuyor, kendi içindeki eksikliği kapatamayan biri, karşısındaki kadının değerini anlayamıyor. O kadın ne kadar sevgi dolu, sadık ve gerçek olursa olsun, değer bilmeyen biri için bu sadece kolay elde edilmiş gibi görünür. Çünkü alışmamış oldukları bir sevgiyi ya yadırgarlar ya da korkarlar. Bazıları da büyümemiş duygularıyla, kendi içindeki karmaşayı karşısındakine yükleyip onun varlığını yıpratır. O yüzden sevilmeye layık bir kadın, yanlış bir kalpte heba olabiliyor. Değer, ancak kıymet bilenle anlam kazanıyor.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Olgun ve sorumluluk sahibi bir erkek sevmeyeceği bir kadına kesinlikle yeşil ışık yakmaz. Siz kadınlar sizi seven erkeğin kıymetini bilmeyip sizi üzecek Erkekleri bulma konusunda uzmansınız. Örneğin benim tipim değilsin o yüzden sana hiç yürümem eğer tipim olsan doğal bir şekilde beğendiğim yönünü Öne çıkarıp tanışmak isterim 👍 olumsuz cevap verirsen hiç ısrar etmem. Hak etmeyen erkeklere kötü davranıp kalp kıra kıra sonunda sizi harcayan pinç birini bulup rezil oluyorsunuz.

    Olayın özü bu şekilde.

    0
    0 Yorumla
  • Olgunateş
    Olgunateş Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Çünkü kadınlar gerçek seven erkeğin farkına varmıyorlar. Gerçekten seven erkek karşılarına geçip takla atmıyor yalakalık yapmıyor. Hatta ve hatta sevdiği kadını rahatsız eden erkekler var diye, aynı Kategoride olmamak için uzak duruyorlar.. Ama maalesef kadınlarımız ilgi manyağı oldukları için, onlara ilgi gösteren erkeklerden yola çıkarak her erkeği öyle sanıyorlar!

    0
    0 Yorumla
  • Bsrammm
    Bsrammm Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 73%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 857 cevap paylaştı.

    Çünkü böyle erkekler genelde sevgi eksikliğiyle büyümüş erkekler. Kızdan da aşırı sevgi görünce ya bu kız neden beni bu kadar sevdi ki diye düşünüp aynı zamanda fazla geldiği için kaçıyorlar

    2
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Oo, canım Meduxaaa_, gerçekten de hislerini anlıyorum. İlişkiler bazen kafa karıştırıcı ve yorucu olabilir. Ama unutma, belki de doğru kişiye henüz denk gelmemiş olabiliriz. 😌 Belki de senin o harika enerjini tamamlayacak biri vardır! Önemli olan, bu süreçte kendini sevmek ve değerini bilmek. Güçlü ve kendinden emin duruşunu kaybetme! 🌟 Emin ol, o özel kişi bir gün karşına çıkacak. Asla umut kaybetme ve kalbini açık tut! 💖

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

82

Cevap

  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    Bazı erkekler neyin kıymetli olduğunu anlayamaz. Sevgiye değil, dış görünüme ya da heyecana bakarlar. Gerçek seven kadını fark etmeden kırarlar. Sonra pişman olurlar ama geç olur. Bazı erkekte severse tam sever, sevdiği kadına ömrünü adar. Karakterle alakalı bir durum. Senin karşına senin değerini bilip sevecek birisi çıkacak.🌸

    2
    0 Yorumla
  • MrConfused
    MrConfused Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.

    Bende tam tersinden şikayetçiyim. İnsanlar artık sevgi yerine başka şey odaklılar

    0
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.

    Çünkü embesillik yaomayi severler xhsb

    0
    0 Yorumla
  • Sensitive_Kind
    Sensitive_Kind Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 445 cevap paylaştı.

    Haklısın aşkta hayal kırklığına uğramış bir kadınla asıl aşkı yaşamalı. Hem olgunlaşmış biri hayata yeniden mutlulukla bakmasını sağlamalı. Bizim kalplerde yanlış kadında yoruldu. İki doğru birbirini bulsa hayat daha anlamlı olurdu.

    1
    3 Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Şımarık kadınlar sevildi olgun ne istediğini bilen kadınlar harcandı

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      1 yıl

      Duygu, incelik, derinlik olmazsa bir insanda taşa aşık ol aynı işlevi görür.

      Şımarık kadınlara uzağım ciddi erkeklerle pek uyuşmuyorlar. Sütten ağzımız yandı bir kere yine de umudu yitirmemek gerek. Burcun neydi?

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      1 yıl

      Sorumun başlığını ve detayı okursun. Çok garip kişilikler var. Yalnızlık kimi zaman ödül.

      İlişkide uğradığınız en şok edici, şaşırtıcı olayı hatırlıyor musunuz? ↗

      Yorumla
  • Kraliçe80
    Kraliçe80 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Erkeklerin dünyası çok karışık sevilmeye layık kadınları harcayıp kırıyorlar ondan sonra onca kalp kırışına rağmen kıza geri dönüp çok pişmanım senin gibi bir kız hayatıma girmedi diyip helallik istiyorlar ama artık geç oluyor en azından benim için geç oldu aynı şeyi yaşadım ve affetmedim çünkü bir zaman sonra hatalarını hatırlayınca eskisi gibi davranamıyorsun çünkü bu tarz erkekler kendi gibi kadınları hakediyor iyi kalpli bir kızı haketmiyorlar bu tarz erkekler

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    En temizi hiç bulamıyorum, ben merkezli insanın çok olduğu dönemde, biz olabilene saygı duyarım. Çok zor iş, eskilerin bir çok eksik yanı olabilir. Ama bu konularda yeni nesil insanlardan çok daha fazla tolere edebildikleri kesin. Biz çokça ben diyen bir nesiliz, ana sebep bu bana göre.

    1
    0 Yorumla
  • Cómo-estás
    Cómo-estás Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Deger , ilgi zaman herseyimizi veriyoruz. Hersey verdigimiz icin daha verecek birsey kalmiyo. Ondan once hayatimiz nasil ise oyle devam etmemiz gerekiyo aslinda. Ama yok hayatimiza biri girdigi zaman butun ilgimizi alakamizi ona yogunlastiriyoruz.
    Hayatimiza sadece dahil etsek yeterli olacak aslinda.

    0
    0 Yorumla
  • yakışıklıberkecan
    yakışıklıberkecan Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Peki kızlar ya da kadınlar neden kendilerini insan yerine bile koymayan , zerre değer vermeyen , sürekli başka kadınlarla aldatan ve ihanet eden , kumar oynayan , içki içen , döven , söven ve hatta öldürün erkeklere aşık olup , severler , sevgili olurlar ve evlenirler. Sonra da canları yandı mı o tür erkek müsveddelerinden , tüm erkekler şöyle tüm erkekler böyle diye neden hepsini genelleyip , tüm erkekleri töhmet ve zan altında bırakırlar.

    0
    2 Yorumla
    • Yağmurbst
      Yağmurbst
      1 yıl

      Bahsettiğin genellemeyi sen yapıyorsun şu an da ben hiç aldatıldığım saygı görmediğim sayılmadığım bir ilişki sürdürmedim sürdürmeyi bırak öyle biriyle konuşmadım bile karakter meselesi bir kadının kendine saygısı varsa yapmaz öyle bir ilişki zaten

      Yorumla
    • yakışıklıberkecan
      yakışıklıberkecan
      1 yıl

      @Yağmurbst ben bir gerçeklik bahsettim. istisnaları muhakkak vardır ve istisnaslar kaideyi bozmaz. evet genelledim çünkü geneli öyle zaten.

      Yorumla
  • cookiieee
    cookiieee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 92%
    1 yıl

    Hee bide sen daha iyilerine layıksın bahanesi 🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♀️

    1
    1 Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Idjcjejjcjejxjjd imdat gerçekten

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Aynısını biz işinde gücünde efendi erkekler kendimiz için düşünüyoruz. Çevreme bakıyorum nerede bir keko, illegal tip var kızlar ona koşuyor "ovv bad boy" diyerek. Sonra da şiddet görüyor vb biliyoruz iste gerisini. Benim gibi kadına saygı gösteren değer veren sadece kendinin değil onun da mutluluğunu önemseyen kişiler ise saf, ezik olarak görülüyor. Belli bir yaştan sonra kıymetimiz anlaşılıyor ama o zaman da bu kızlar afedersin ama motor olmuş oluyor. Keşke o kızlar yaşları 30'u geçmeden önce efendi erkeği bir tanısalar... Kocanın da babanın da bu erkekten olacağını görecekler Ama dediğim gibi hep bir serseri peşinde koşma telaşı.

    0
    0 Yorumla
  • IMrLonely
    IMrLonely Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Aynı şeyi erkekler de kadınlar için söylüyor, çünkü herkes kendini "en iyisine layık" olarak görüp kendinde hata aramıyor. Biraz kendimizde hata aramalıyız, belki de biz doğru seçim yapmayı bilmiyoruzdur...

    0
    0 Yorumla
  • 34Constantine
    34Constantine Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.

    Çok sıktı bu mevzular. Herkes yok efendim erkekler niye hakeden kadina değer vermiyor. Kadınlar neden seven erkeklere bakmıyor vs vs herkes kendini sevilmeye layık görüyor. Kimse sevmenin peşinde değil.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bu söylemiş olduğun iki taraf içinde geçerli.. Günümüz de artık sevmek de sevilmek de yeterli gelmiyor insanoğluna. Hani derler ya; midesi doysa gözü doymaz misali artık insanlarımız bu noktada. Madde madde özellik sıralarlar şöyle böyle olsun diye ama o insanı buldukların da ise kıymetini bilmek yerine onu değersizlestirmeyi seçiyorlar...

    0
    0 Yorumla
  • Fairydaily
    Fairydaily Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Seçenek çok olduğu için duramıyorlar herhalde bir kişide

    1
    0 Yorumla
  • Omurgasız
    Omurgasız Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Ben düşünmeyi bıraktıktan sonra rahatladım gerçekten

    1
    0 Yorumla
  • SporcuMan18013
    SporcuMan18013 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Bu bence çok genel bir problem ve her iki taraf için de geçerli. Günümüzde sevilmeye layık olan kadın ve erkeklere talep yok yalnızca iş ciddiye binecekte o zaman öylesi aranıyor.

    0
    0 Yorumla
  • нєʀвσкσʟσɢ
    нєʀвσкσʟσɢ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Günaydın.

    https://voca.ro/1ijQzYN3SFis

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Bu sen daha iyilerine layıksın lafını ben beni reddeden kızın arkadaşından duydum sen onu boş ver daha iyilerine layıksın demişti niye böyle dedi bilmiyorum kız dese anlarım ama kızın arkadaşı dedi böyle

    0
    0 Yorumla
  • Kashtira
    Kashtira Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Kadınlar da sevilmeye layık erkekleri sevmeyip harcıyor. Demek ki "sevilmeye layık" kavramımızda bir sıkıntı var

    0
    0 Yorumla
  • caramelMacchiato_
    caramelMacchiato_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Adamın baştan niyeti temiz degilki ortaya guzel bir iş çıksın başı iyi niyetler ve dusuncelerle çıkılmamış hic birseyin sonuda iyi bitmez

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    Walla, ben, en az 3 üne gerekli değeri verdim, vazifemi fazlasıyla yaptım, artık, diğer arkadaşlarda sıra.

    0
    0 Yorumla
  • Sumatraa
    Sumatraa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47 , eic 102%
    1 yıl

    Çünkü bu doğanın kanunu. Aynı şeyi kadınlar da yapıyor. Düzgün adamlar dururken mandalarla oluyorlar neden?

    0
    0 Yorumla
  • Ssherlock
    Ssherlock Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 108%
    1 yıl

    Çünkü kadınlarda sevilmeye layık insanları zayıf görüp eözde eril erkeklere gittikleri için sonra niye öyle oluyor diye ağlıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • thepesimist
    thepesimist Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 906 cevap paylaştı.

    Çünkü kadınlar zengin ve yakışıklı erkeklere gönlünü kaptırıyor ama dağılıyor, onları toparlamakta biz fakir ve tipsizlere kalıyor. 🥲

    0
    0 Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Kadınlar çok farklıymış gibi her sorunun başına erkekler yazmayın

    0
    80 Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Erkolar yazmalıydım haklısın

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Prensesler yaz

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Siz harcıyorsunuz güzelim kadınları

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Seni verdim leğen aldım

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Susar mısın aristokrat erkosu

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Balkondayım gel leğende havuz keyfi

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Ya hahhahaahhahahhaha

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Gel havuz başında gül, uzaktan mahrum bırakma

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Havuz başı dediğin leğen mi

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Yoksa leğen mavi mi 😂😂😂

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Niye mavi biliyor musun

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Neden 😀😀

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Havuz daha derin görünsün diye

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Hahahahhahaha leğene nasıl sığıyorsun

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Yav geliyor musun gelmiyor musun boğulacam suda

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Dayan geldim

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Çabuk boğuluyorum

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Leğende mi jxjcjjdjjdjdjdjcj

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Ulan leğeni niye küçük görüyorsun, boğuluyoruz işte

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Hahahhahahahahja o leğende bacaklarım bile boğulmaz

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Ben seni boğarım

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Kötü çocuk

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Var bi leğen fantezimiz

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      O leğene benim bacağım bile sığmaz karşında 1.50 kız yok jdjcjjdjcjfjf

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Sende 1.76 havası var

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Oha nasıl bildin

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      İnanırım bak safım ben

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Ciddiyim boyum 1.76

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Nasıl hissettiysem içime doğmuş

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      😀😀😀 evet

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Bunun şerefine sana bi soğuk limonata doldurayım

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Limonataya bayılırım

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Hem de limon kabuklu ve buz gibi

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Kabuğunu koyunca acı oluyor

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Hayır, limon kabuğuyla şekeri ezersen acılığını alır. Sen bana güven, sana mutfakta ilkleri yaşatacağım

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Hahahhahaha ben aşçıyım zaten

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Fikrinizi not ettim aristokrat bey

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Aşçı mısın diye soracaktım, bu kadar ortak nokta neye işaret

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Sende mi aşçısın hahahhahah

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Tatlı kısmı

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      BENDE TATLICIYIM HAHAHHAHJAHA

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Yapma booolum bi leğen nelere vesile olacak düğün pastası ufuktan göründü

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Sesli güldüm ahahahahahaha

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Neyse zorlamayalım kardeş çıkacağız

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Nerde yaşıyorsun jdjjcjdjdjjdjdjd

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Rusyadayım

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Jdjcjdjjdjjdjdjd bu konuda ortak noktamızın olması imkansız

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Bi yerden sonra kopmamız gerekiyordu kaderin oyununa geldik

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Rusya’da tatlıcı olma fikri çık aklımdan hdhcjjdjcjfjfjkfkf

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Ahaha hedeflerine bir fikir daha eklendi sanki

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      😀😀 çok uzak ya

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Sen Ankara mı

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Eskişehir 😀

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Onu bilemem ya Nevşehire gittim ama eskisine gelmedim, bilseydim uğrardım

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Hahahahhahaha eskiside güzel aslında

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Sen varsın diye mi

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Şansına küs çok uzak oralar, tatlıcılık mı yapıyorsun?

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Evet tatlıcıyım

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Sütlü şerbetli?

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Her ikiside

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Sen

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Şerbetli

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Hiç sevmiyorum şerbetli tatlı

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      İki yılı geçmiştir hazırladıklarımızı yemiyorum

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Ben sadece tadım yapıyorum sütlü tatlılardan sütlaç artarsa hepsini ben yiyorum

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Cheesecake var mı?

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Evet var san Sebastian browni çeşitleri sufle çeşitleri ekler vs birçok tatlı var

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      En sevdiğim cheesecake lime bayılıyorum. Sen kendin mi hazırlıyorsun?

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Evet hepsini kendim yapıyorum

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Helal olsun, kendi iş yerini ne zaman açıyorsun?

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Sermaye lazım

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Temeli var bi sermaye eksik

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Temelide sağlama almam lazım biraz daha kendimi geliştirmek istiyorum butik pastacılığa yönelmek istiyorum

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Türkiyede nasıl bilmiyorum ama internet üzerinden tasarım pastalar çok sipariş ediliyor, hobi olarak yapıp satıp deneyebilirsin aslında eğer imkan varsa

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Rusya’da ne tatlısı yapıyorsun sen

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Genelde Türk, bizimkisi toptan yorucu oluyor.

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Hadi ya toptan yapmak gerçekten çok zor oluyor benden daha çok kazandığına yemin edebilirim ama hdjcjdnndndmd

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      En azından emeğinin karşılığını alıyorsundur

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Perakende emeğinin karşılığını daha iyi alıyordur, toptanda düşük maliyet önde oluyor o da yoruyor kaliteli mal çıkmıyor

      Yorumla
  • BirGaripGörünmezAdam
    BirGaripGörünmezAdam Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    herkesle bedava seks yap sevsende sevmesende bak sana nasıl yapışıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • XdraexX
    XdraexX Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 592 cevap paylaştı.

    Bu bir ön yargıdır. Hepimiz aynı değiliz ; hepinizin aynı olmadığı gibi.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    İçi yufka gibi olanları değil... Katran ve irinle dolu olanları tercih ettiğiniz için... Çekiliyorsunuz buna. bad boy teori sizin başınızı döndürüyor her zaman.

    0
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    para biriktirme insan biriktir cümlesini yanlış anlayan angutlar böyle

    0
    0 Yorumla
  • YalnızKadınnn06
    YalnızKadınnn06 Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 735 cevap paylaştı.

    Her şeyin fazlası zarar fazla iyiysen de sevilmezsin.

    0
    0 Yorumla
  • bielmanınyarısı
    bielmanınyarısı Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Kadınlarda nerde kes alkolik yırtık aldatan var onlarla sevgili

    0
    0 Yorumla
  • hangovers
    hangovers Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Kadınlar neden adam gibi seven erkeği harcıyor değer vermiyor?

    0
    0 Yorumla
  • Papatyamm_kırgınn
    Papatyamm_kırgınn Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Her erkek aynı değil ama çoğu erkek kalbe değil geçici beden zevkine bakıyor..

    0
    0 Yorumla
  • Okerasude
    Okerasude Takip Et
    Bilge Yaş: 52 , eic 98%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.

    Çünkü onlara dürüst kadın yaramaz.. Oynak kadın arayışı var onlarda.. Düzgün kadını napsınlar

    0
    0 Yorumla
  • orhnymk
    orhnymk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 528 cevap paylaştı.

    Peki kadinlr neden hep serseri tipli gelecegin olmayan elemanlari seviyor. Neden duzgun erkekeri gormuyorsunuz

    0
    0 Yorumla
  • Maykılevdeoturuyor
    Maykılevdeoturuyor Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Kadının aptallığı seven erkeği sevmezler siiiii erkeği severler

    0
    0 Yorumla
  • BaLLROG34
    BaLLROG34 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 41%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bu sıralar hiçbir kimse sevilmeye layık değil.

    0
    0 Yorumla
  • Sprintsnow
    Sprintsnow Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Banada kadınlar iyisin aslında diyip uzuyor. iki cinste birbirine kötü davranıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Richardgör
    Richardgör Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 98%
    1 yıl

    Vardır olmayan bişi onu sormak lazım karşı tarafa

    0
    0 Yorumla
  • çilingiroğlu-61
    çilingiroğlu-61 Takip Et
    Master Yaş: 35
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Belki kadınlar sevilmeye layık adamları tercih etmiyodurda ondan sonradan böyle hissediyordur

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    sen ask kadını mısın yoksa ılla benım ıstedıgım mı olsun dersın?

    0
    6 Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Aşk kadınıyım maalesef

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      burcun ne bende senın gıbıyım merak ettım ondan

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      İkizler yükselen akrep

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      baya aynıyız bız benımde burc ıkızler yukselen akrep senle uzunca konusalımmı harbı Şu an garıp geldı bana

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Kadın mısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      erkek donsene bana ıstekattım mı dıye baslyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Hayatın değişmeyen ve hiçbir zaman değişmemiş ve hiçbir zaman değişmeyecek kuralıdır, cinsiyetle alakalı da değil bu durum iyiler her zaman kaybeder çünkü

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Siz bizi harcarken bozuk para bile kullanmıyorsunuz.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Erkekler değil yalnız senin seçip beğendiğin erkek demelisin

    0
    0 Yorumla
  • BayHarborButcher
    BayHarborButcher Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    1 yıl

    Bazi kadinlarsa genelleme yapmiyorum, olgun olup ne istedigini bilmez.

    Sevgi vermek guven saglamak ile karsilamak ne yazik ki herkese gore degil.

    0
    1 Yorumla
    • BayHarborButcher
      BayHarborButcher
      1 yıl

      Ki, genelde bunu kiran da erkekler olur, ve sonra kadin kapanir seviyormus gibi yapar sevmez, cunku cani yanacaktir.

      Yorumla
  • moonlight012
    moonlight012 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Her iki taraf için de geçerli bu

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Ülkede Abaza çok Türk kızları kendini bir şey sanıyor hepsi menfaat paraya bakıyor

    0
    0 Yorumla
  • KaanuReeves
    KaanuReeves Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    1 yıl

    Kanka konunun senin ne kadar mükemmel olup olmamanla pek alakası yok. İş tamamen karşı tarafta bitiyor

    0
    0 Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Her iki taraf için de geçerli bu

    1
    0 Yorumla
  • foxeyess
    foxeyess Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    1 yıl

    Erkekler pisliksiniz sizden nefret ediyom yalancılar.

    0
    0 Yorumla
  • cesuryürekkk1
    cesuryürekkk1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    1 yıl

    Bunun cevabını biliyorum ama sizin bunu çözmeniz zor.

    0
    0 Yorumla
  • Denizbariss
    Denizbariss Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    1 yıl

    Kaç kadın gerçekten sevilmeyi hak ediyor peki

    0
    0 Yorumla
  • umutsuzuz
    umutsuzuz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    1 yıl

    Gerçekten bu teraziden bıktım haketmeyenler en güzelini yaşarken hakedenler çile çekiyor

    0
    0 Yorumla
  • Cansu379
    Cansu379 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    1 yıl

    valal ben en sonunda hayatımın aşkını buldum bi yaşta

    0
    0 Yorumla
  • Clasals
    Clasals Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Sen sevilirsin

    0
    2 Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Yok sevilmiyorum

      Yorumla
    • Clasals
      Clasals
      1 yıl

      Niye

      Yorumla
  • Sormalarageldik
    Sormalarageldik Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Öyle kadın da pek kalmadı sanki ya

    0
    21 Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Kaldı tabi niye kalmasın

      Yorumla
    • Sormalarageldik
      Sormalarageldik
      1 yıl

      Biz göremedik

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Ben

      Yorumla
    • Sormalarageldik
      Sormalarageldik
      1 yıl

      Sen neden sevilmeye layıksın peki 😂

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Bu çok uzun bir mevzu her erkeğin isteyebileceği bir kadınım benden giden zaten hep özür dileyerek mahçup bir şekilde gider sonra geri döner iş işten geçmiş olur

      Yorumla
    • Sormalarageldik
      Sormalarageldik
      1 yıl

      Sen tam olarak ne istiyorsun ne bekliyorsun peki erkekten?

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Benim hiçbir beklentim yok sadece insan olsun kıymetimi anlasın bir tarafları kalkmasın bana yeter

      Yorumla
    • Sormalarageldik
      Sormalarageldik
      1 yıl

      Bu kriterlere rağmen gerçekten birini bulamamış olman çok saçma 😂

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Yemin ediyorum yok bulamadım

      Yorumla
    • Sormalarageldik
      Sormalarageldik
      1 yıl

      E bir mesaj at o zaman 😂

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Sana neden mesaj atacakmışım sevgili fake hesap

      Yorumla
    • Sormalarageldik
      Sormalarageldik
      1 yıl

      Tam fake sayılmam aslında da neden atmıyorsun acaba konuşup tanışmak sohbet etmek bu kadar zor değil bence 😂

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Tam fake sayılmam diyor hey Allahım yarabbim

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Karşımda kim olduğunu bilmeden asla konuşmam

      Yorumla
    • Sormalarageldik
      Sormalarageldik
      1 yıl

      Değilim çünkü yüz benim yüzüm yapay zeka katkısı var sadece pek fotojenik sayılmam orjinalini de atabilirim aradaki 7 farkı sen bulursun 😂

      Yorumla
    • Sormalarageldik
      Sormalarageldik
      1 yıl

      Ki senin fake olmadığına nereden emin olduk 😂

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      At bekliyorum

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Yaşını nerde yaşadığını bunları bilmem lazım sapık erkeklerle daha fazla geçirecek vaktim yok

      Yorumla
    • Sormalarageldik
      Sormalarageldik
      1 yıl

      Ordan bakınca sapık birine mi benziyorum 😂 ha tamam var biraz ama öyle abazalık olarak değil sevdiğim hatuna sapığım biraz 😂

      Yorumla
    • Meduxaaa_
      Meduxaaa_
      1 yıl

      Evet burdan bakınca tam olarak öyle duruyor

      Yorumla
    • Sormalarageldik
      Sormalarageldik
      1 yıl

      Yaz da atayım bu kadar korkacak bir şey yok korkma saçma sapan fotolar atacak biri değilim 😂

      Yorumla
  • beautifulandstrange
    beautifulandstrange Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 534 cevap paylaştı.

    Yanlış tipleri beğenme sorunsalı

    1
    0 Yorumla
  • BJK_67
    BJK_67 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 307 cevap paylaştı.

    Sevilen nankör seven kör hep böyle oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Baydiyeceksiniz
    Baydiyeceksiniz Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 764 cevap paylaştı.

    Çünkü kimse değer bilmiyor bu kadar net

    0
    0 Yorumla
  • IgotWhatUneed
    IgotWhatUneed Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Aynısını kadınlar da yapıyor

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler neden sevilmeye layık kadınları sevmeyip harcıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadinlar erkegin parasi icin oluyorsa neden sevgi diye zirliyorlar? 7 cevap verildi
Erkekler neden kadınlardan saf sevgi bekliyor? 5 cevap verildi
Erkekler neden kendilerine maddi yük olan kadınları seviyor? 7 cevap verildi
Kadınlar neden kendilerine değer veren erkekleri sevmezler? 4 cevap verildi
Neden erkekler aşık ve fedakar kadın sevmiyor? 38 cevap verildi
Erkekler neden onlara değer veren kadınları sevmiyorlar? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨