Ne yaşadıysan veya ne olduysa her şeyi olduğu gibi anlatmak doğru mu?

Ne yaşadıysan veya ne olduysa her şeyi olduğu gibi anlatmak doğru mu?

Ailemle ilgili sırları ve detayları asla anlatmam. Gün gelir başıma kakmak için kullanır, beni ezmeye çalışır. Elbette bunu yapmayacak karakterli insanlar da var ancak asla karşımdaki insanın beni çaresiz görmesine dayanamıyorum.
Ben dayanamam anlatırım ki, eğrisi doğrusunu düşünmem. Tabii sevip seviliyorken hiçbir şey sıkıntı veya sorun olmuyor ama hele bir ayrıl.. karaktersizlerin karaktersiz olduğunu da sadece yollar ayrıldıktan sonra öğrenebilirsin. O zaman gelen o 'keşke anlatmasaydım, söylemeseydim, göndermeseydim, yapmasaydım' pişmanlığı.
Yok dayanamam 🙄
Ağlamak sırayla jdjd
Arada ağla da insan olduğunu hatırla 😅
😒 ses kesini
Ahahaha kıskanma türkçemi
Ahaha ya bi git
Hey, ilişkilerde açık olmak çok önemli ama her şeyi yüzde yüz paylaşmak her zaman doğru sonuç vermeyebilir. Ortak bir denge kurmak şart. Geçmişteki tüm detayları anlatmak yerine, güveni ve iletişimi güçlendirecek şeylere odaklanabilirsin. Kalpten gelen bir samimiyet, her zaman ilişkinin temelini sağlamlaştırır. Ama unutmadan, herkesin bir mahremiyet alanı vardır! 🧡✨
Cevap
1Cevap
Her şeyi kimseye anlatma. Gün gelir yüzüne şakkk diye yapıştırılır. Gerekli olan yerde, gerekli şeyleri anlat yeterli.
Benım çenem durmaz ben anlatırım ya
Yüzeysel konuş geç ne önemi var ki artk
Kimseye her şeyini anlatma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?