Hani biten bitmiştir artık gerek yok önüme bakarım demek yerine bu gibi şeyler paylaşıma gereği duyar mıydıniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
1Cevap
1 yılBöyle şeyler paylaşan kafasında bitirememiştir
251 Yorumla
Soran1 yılŞöyle sorayım güneşi kaçırdın diye ağlarsan yıldızları da göremezsin diye paylaşım yapan biri eskiyi unutmuş mudur sence yoksa hala içinde bir şeyler var mıdır
Soran1 yıl@Dr-Mystic mesela hayatına yeni birini almış olan biri bu paylaşım yapma gereği duymaz değil mi Bir de WhatsApp hakkında bölümünde yani bunu sabitlemezdi değil mi
Soran1 yıl@Dr-Mystic şöyle düşün 7 yıllık ilişki bitmiş ayrılalı 10 ay 11 ay olmuş. Bu paylaşımda daha yeni oldu 2-3 gün önce. Tabii kim bilir belki de hayatına yeni biri girdi o yüzden yapmış olabilir de diyeceğim de ama niye eskiye Atatürk bulunsun ki
- 1 yıl
Benim fikrimi soracak olursanız unutmaya çalışıyor ama hala içinde bir şeyler var
Soran1 yıl@Dr-Mystic Peki şöyle söyleyeyim sana şimdi mesela onun kişiliğini ben biliyorum kişiliği çok farklıdır böyle bir şey dedi 7 yıllık ilişkimiz boyunca paylaşma gereği duymadı Bir de genelde hakkında durumunu hiçbir zaman değiştirmeyen bir insan bunu şu anda yapması birazcık ilginç geldi bana. Hani yine diyorum unutmuş olan bir insan eski yeniyi açsın ki güneşi kaybettin desin ki hayatını yeni birini almışsa artık eskiyi takmaz ben de o açıdan düşünüyorum tabii sen de kendine göre haklı olabilirsin.. ama bir de şu açıdan düşün 2-3 hafta önce bir ortak arkadaşıma demiş bazı şeyleri unutamıyorum açamadım daha Sevgi hala var diye
Soran1 yılİşte hani ben karakterini bildiğim için o yüzden soruyorum genelde böyle bir şey yapacak bir insan değil. Bir de yani bir kadın gerçekten bunu biliyorum içinde tamamen bitirdiyse böyle bir şey paylaşmaya gerek bile duymaz eğer hayatın adı yeni bir kişi girdiyse direk hayatına odaklanır ki WhatsApp'ta niye hakkında bölümünde böyle bir şey yazsın
Soran1 yıl@Dr-Mystic ya tabii ki yani dediğin gibi belki de hayatında başka biri vardır işte biz 7 yıllık yaşadık bir ilişkimiz vardı bayağı güzeldi oldu evlilikten döndük hani bilmiyorum belki de o şekildedir de dediğim gibi hani hayatında biri olsa bile bu şekilde dile getirecek bir insan değil. Bilmiyorum artık merak ettim ben de sizinle bir paylaşayım dedim
Soran1 yıl@Dr-Mystic ben mesela hala unutmaya çalışıyorum ama şöyle söyleyeyim biz 7 yılda çok güzel şeyler yaşadık. Çok fazla değer verdim çok güzel bir ilişkimiz vardı hani dediğim gibi 7 yılda az buz bir süre değil 9 ayda unutulacak gibi de bir ilişkimiz yoktu hani o yüzden merak ettim normalde ne zamandan beri hiçbir şekilde durumlarda paylaşım yapmıyordu Instagram'da birbirimizi engelledik ben 3-4 gün önce ınstagram'ımı tamamen dondurdum ondan sonra böyle bir paylaşım gelmesi beni birazcık düşündürdü
- 1 yıl
Abi sen mantıklı ve doğru düşünüyorsun tamamen unutan insan böyle bir paylaşım yapmaz
Soran1 yıl@Dr-Mystic hani dediğim gibi daha geçen gün konuşma olmuş hala unutalım hatta çevresinde ben asla hiç kimseyle evlenmeyeceğim diye bir laf da etmiş
Soran1 yılTeşekkür ederim. Şimdi sen mesela empati yapsan böyle bir ilişkin var 10 ay 11 ay sonra gerçekten kafanı da bitirmiş olsan hayatına yeni birini almış olsan böyle bir şey yazar mıydın eskiye atıta bulunur muydun aman tamam artık ben kendi önüme bakıyorum bu derdim
- 1 yıl
Ben olsam yapmam
Soran1 yıl@Dr-Mystic ya şu şekilde sorunları çözmek istedim araya arkadaşım da girdi hatta ona şey demiş sevgi var şu anda ona karşı ben de onu seviyorum Ama bundan sonra bizim birlikte olmamız çok zor E ben de çok zorsa tamam o zaman dedim ben de uzak durmayı tercih ediyorum. Dediğim gibi ınstagram'ı da dondurdum sosyal medyadan da uzağım şu anda benden hiçbir şekilde haber alabileceği yer yok. Bunu WhatsApp'ta hakkında bölümünde paylaşması çok ilginç ve beni görebileceğim tek yer burası başka hiçbir yerde göremem çünkü her yerden engelliyim. Benim ailem annem babam ablam hala onun telefonunda kayıtlı ondan anca WhatsApp hakkında bölümünü görebilirler onlardan bakabilirim ben büyük ihtimal Bu da onu düşündü bence
Soran1 yılDeğil mi yani işte bir insan hayatına eğer bakıyorsa şunu diyorsa ben artık eskiyi bıraktım yeniye bakıyorum E bunu paylaşıma gereği duymaz ki yani bunu niye herkese iyi lan etsin ki değil mi
Soran1 yıl@Dr-Mystic Evet arkadaşı hala içimde sevgi var demiş ama ben kafamda bazı şeyleri bitirdim demiş. Hani bir de bunu hakkımda bölümünde paylaşırız sabitliyor oraya önce şu yazıyordu güneşi kaçırdım diye üzülürsen yıldızları da göremezsin daha sonra güneşi kaçırdım diye ağlarsan yıldızları da dönemezsine çevirdi yani dediğim gibi bilmiyorum kafasında ne var ama istemeyen biri böyle bir şeye gerek duyar mı duymaz mı O da bir muamma
- 1 yıl
Ya abi bizi dinle işte
Soran1 yıl@Dr-Mystic ya şöyle söyleyeyim zaten Ailesi beni bir 5,5-6 yıl istemedi sonra Ailesi tamam dedi bu depremler filan oldu Hatay'da O zaman benim yakınlarımı kaybettim o arada gel iste edelim isteyemem yakınlarımı kaybettim ailem burada ailem zor durumda hatay'dan ailem yanıma geldi O arada da sen beni artık istemiyorsun dedi bu süreçte yapma dedin ne varsa yaptı yanıma çağırıyorum gelmiyor başkalarıyla geziyor Bir ara bir ayrılık süreci yaşadım bir gün sonra haber aldım Nevşehirli arkadaşlarıyla tatile gitmiş yapma dedim ne varsa inadıma yapıyor yanıma gel diyorum gelmiyor ben de dedim ki madem öyle demek ki sen beni kafana bir temizsin bitsin o zaman dedim ve sonra suçlu ben oldum işte Sen bitirdin ben bitiremiyordum oldu.
Soran1 yıl@Dr-Mystic tabii ki içimde sevgi var ben adım da attım uykusuz kaldım 800-900 kilometre yanına gittim geceden çıktım sabahleyin yanındaydım O öğretmen ben de öğretmenim gittim okulun önünde bekledim o soğukta daha sonra geldi konuştuk bir iki salya yanımda durdu ben eve gidiyorum dedi dedim ki ya uykusuzum lütfen sen de dinleneyim birazcık zorla çekerim giderim İnan beni evine almadı 27 saatim yolda geçti benim
Soran1 yılYok yok dinliyorum zaten yani işin özü şu unutmuş olan biri bu paylaşım yapmaya gerek duymaz demek ki hala içimde bazı şeyler var. 🙏
- 1 yıl
Aynen öyle
- 1 yıl
Tamam dinle beni. Sen aileni yalnız bırakmamak için oraya gitmek zorunda kalmışsın. Oysa, benden soğudu evliliği uzatmak için bahane arıyor düşüncesiyle triplere girip sana karşı inadına bu eylemleri yapmış. Aslında ikiniz de birbirinizi seviyorsunuz ama ortada büyük yanlış anlaşılma var. Bunları bir gün oturup konuşmanız lazım ve bunu, senin ayarlaman gerekiyor. Çünkü burada bitiren sen olmuşsun biraz. Senin toparlaman lazım.
Soran1 yılÇok teşekkür ederim Çok sağ ol kardeşim desteğin için hani dediğim gibi bu olaylardan sonra dönüşü çok zor ya. Ya şöyle düşün 1600 kilometre sevdiğin insan yanına geliyor ayrı olsanız bile bir buyur edersin değil mi dersin dinlen sen sonra git evine bile almadı beni 27 saatim yolda geçti benim. Ayrılık süresince ameliyat oldum bir aradı geçmiş olsun demedi İnan ya kardeşim Çok şeyler yaptım ya Ama hiç hak ettiğim değeri görmedim gerçekten bu benim canımı çok acıttı
Soran1 yıl@Dr-Mystic ya inan toparlamaya çalıştım çok defalarca araya bir sürü kişiyi soktun ben kafamda bitirdim demiş istemiyorum demiş E biz de hani sonuç olarak eminim sen de böyle insanlardı biz zarif insanlar da biz bazı erkekler gibi bazı şeyler zorla olsun diyecek insanlar değil tamam deriz saygı duyariz
Soran1 yıl@Dr-Mystic Evet onu da denedim arkadaşı araya soktum konuşalım dedim Yok ben konuşmak istemiyorum dedi peki dedim o zaman hani şu kadarını söyleyeyim sana yemin ediyorum yaptıklarımı anlatsam sana sevgim için yaptım helali hoş olsun dersin ki bu kadın seni ömür boyunca unutamayacak o kadar net söylüyorum bak
- 1 yıl
Ben sana şunu söyleyeyim: Rasyonel açıdan sen haklısın ama kızlar rasyonaliteye bakmıyorlar işte bu konuya. Hisleri ne yöndeyse ona göre hareket ediyorlar. Bizden daha duygusallar. Bu konularda bile. O yüzden sen tam böyle evlenmeye yakın bir sırada geri adım atınca o hislere girmiş ve böyle düşünmeye başlamış olan bu. Böyle durumlarda kızlar ortada olan biten gerçekliği göremezler maalesef. O an hissettikleri ya da kendilerine hissettirilen neyse ona göre hareket ederler. Kızın bu hallere girmesinin sebebi de bu. Yoksa sevmiş seni.
- 1 yıl
@Dr-Mystic Özelde konuşsanız olur mu bildirim gelip duruyor❤️🙂
Soran1 yıl@Dr-Mystic ya ilk başta çok denedim arıyorum engelliyor beni her yerden yanına kadar gittim düşün benim okulum var bir günlüğü için yanına kadar gittim 1600 kilometre bana buyur dinlen bile demedi Bir saat yanımda osurdu çekti gitti 27 saatim yolda geçti kaza yapma riskim vardı beni o durumda bile yalnız bıraktı ve ben yanına niye gittim orada sana söyleyeyim Bir gün önce abimi ağlayarak aradı beni sordu dayanamadım yine yanına gittim ve beni evine bile kabul etmedi
Soran1 yıl@Dr-Mystic gerçekten sevgisine inanıyorum ama öyle çokça bir kız durur hani hayatımda gördüğüme inatçı kızdır İnan şu anda öleceğini bilse artık bana geri dönmez o
- 1 yıl
@regulusastro sıkıntı yok. Gizli üye olduğu için adamın profilini bilmiyorum yoksa normalde ben önerecektim senin dediğin durumu. Rahatsızlık için özür dileriz.
Soran1 yılA doğru ya bu sayfayı Sen açmıştın çok özür dilerim ya kardeşim kusura bakma lütfen 🙏
- 1 yıl
@Dr-Mystic Teşekkür ederim, o sana yazsa sorun çözülecek gibi😊
- 1 yıl
Önemli değil abim kendine iyi bak🙂
- 1 yıl
Başka bir çözüm buldum @regulusastro gizli üyeden çıkmasına gerek yok. Anlayışın için teşekkürler.
Soran1 yılSende kendime iyi bak kardeşim 🙂🙏
- 1 yıl
@Dr-Mystic Süperrr hallolduğuna sevindim iyi sohbetler 😊
- 1 yıl
Teşekkür ederiz @regulusastro Yaradanımın rahmeti ve bereketi üzerine olsun. :)
- 1 yıl
@Dr-Mystic Amin hepimizin üzerine olsun, teşekkürler 🙏❤️
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Hocam sen buradan devam etsen ya yazacaklarına.
025 Yorumla
Soran1 yılBöyle işte ya dediğim gibi sana aynen bunlar oldu inan bir arkadaşları kadar hiçbir zaman değerli olamadım ona çok dedim ya biraz bana değer ver arkadaşlarını ayıracağın zamanı lütfen birazcık bana ayır hiç yapmadı ya sürekli bağırma çağırma hakaret etme yani hani bir insanı evlilikten soğutmak için elinden geleni yaparsın ya bunu yaptı bana ya düşünsene mesela bir mesaj atıyorum kız arkadaşın 3-4 saat sana sonra cevap veriyor E böyle ilişkim olur ben sorayım sana
Soran1 yılİlk 1 ay görüşmeyi denedim sonra 2 ay yanına kadar gittim benimle görüşmeyi kabul etmedi 1600 kilometreyi geri döndüm 4 ay ağladı sırf ağladığı için yanına gittim görüştüm çünkü aradım onu baktım Çok kötüydü hastanedeymiş gittim yanında ve gittiğimin ertesi günü yüzüme bile bakmadı ondan sonra zaten tamamen korktuk ha bir de şey oldu babaannesi vefat etti cenazeye gittim başsağlığı dilemeye bütün kuzenleri bana hoş geldin dedi kendisi yüzüme bile bakmadan önünden geçti gitti
Soran1 yılBen bu kızla görüşmeyi İnan her ay denedim hep denedim engelledi beni bir yerden ınstagram'dan engelledi WhatsApp'tan engelledi hep konuşmayı denedin hepsinde de red cevabı aldım yani hani hiç açık bir kapı bırakmadı artık istemiyorum dedi ben kafamda bitirdim dedi E ben de daha sonra artık son 3-4 aydan beri artık saldım hiç Ne üzerine gittiğimde aradım Ne sordum en son onun için yazdığım bir şarkı vardı bu şarkıyı senleyken birlikte demiştin yazmaya başladım şarkı bitti Bu şakada Senin de hakkın var Bu şarkıyı sana benden son bir armağan olsun dedim hoşça kal dedim başka da hiçbir şey yazmadım
- 1 yıl
Hiç peşinden koşma kızın. Kimseye zorla güzellik olmaz. Bu saatten sonra geri dönmesi gereken bak oymuş. Sen aslında olması gerekeni *biraz fazlasıyla* yapmışsın. Şimdi o düşünsün. Hisleri falan olsa bile hiç iletişime geçmeyi deneme. Şu an o kendi sürecinde. Sensiz yapamayacağını anlamaya başladığında (ki anlamaya yavaştan başlamış), sana o adım atacak.
Soran1 yılÖyle mi diyorsun, hiç adım atmiyorum inan tamamen kendimi çektim, çünkü dediğin gibi yeterince şey yaptım. Sen ne düşünüyorsun bu süreçten sonra neler olur peki
Soran1 yılEvet ya işte aslında unutmak istiyorum onu çünkü biliyorum böyle bir insanla ben mutlu olamam. Hocam unutmak için ne yapmam lazım sence
Soran1 yılDua mı edeyim bol bol iyi gelir mi 🙏 inan bazen hiç geçmeyecek gibi geliyor
Soran1 yılİnan çok dua ettim ve biliyor musun her dua ettiğimde bir şekilde onunla daha fazla uzaklaştık bazen şunu düşündüm demek ki rabbim benim için hayırlısı bunu nasip ediyor. Hani bazen değiliz ya dualarımız kabul olmuyor aslında bizim için şer sandığımız şeyler hayırdır diye
Soran1 yılİnşallah öyledir gerçekten unutmaya çalışıyorum o kişiyi çünkü gerçekten yaptıklarımı karşılığını alamadım yani şunu fark ettim ona değer verirken gerçekten kendimi değersizleştirdim
Soran1 yılEvet ya ben galiba takıntı haline getirdim onu sürekli aklımda sürekli diyorum keşke olsa keşke olsa gerçekten Ama o hayatına devam ediyor. İşte dostum benim bu olayı açmam lazım benim bu takıntıyı bırakmam lazım hayatıma bakmam lazım bir şekilde işte bu nasıl olacak onun çözümünü arıyorum aslında ben
Soran1 yılİnan ki yapıyorum her halime çok şükür 🙏 biliyorum ki rabbim yariyolda bırakmaz asla
Soran11 ayÇok teşekkür ederim dostum hayatımda gerçekten çok güzel ilişkiler yaptım sosyal medyayı dondurdum bugün de numaramı değiştirdim artık bir beklenti yok huzur var Rabbimin izniyle de her şeyi unutacağım Yeni Bir hayata başlayacağım 🙏🙂
Gizli Üye(18-24)1 yılHayır ergence
111 Yorumla
Soran1 yılŞöyle bir cümle güneşi kaçırdığın için ağlarsan yıldızları da göremezsin.. eskiyi unutan biri bu cümleyi paylaşıma gereği duyar mıydı sence
Cevap sahibi1 yılEskiye şey bu biraz sitem biraz da hani bak beni kaybettin benden başka kimseyi sevemezsin bla bla çok egoistçe bence
Soran1 yılYani işte demek istediğim bu kafasında bazı şeyler bitirmiş olsa böyle bir cümleye gerek duyar mıydı? Ya da hayatına yeni biri girmiş olsa bunu ona gösterir miydi
Cevap sahibi1 yılHayatında biri yok hala seni uzaktan da kontrol etmek istiyor beni kaçırdın bensiz yapamazsın bak hahah der gibi egoizm akıyor tavrından. Uzak dur derim
Soran1 yılYok yok uzağım zaten artık çünkü aramızda bundan sonra da hiçbir şey olmaz. İnan her şeyi yaptım ona her dediğini yaptığım çok fazla değer verdim o ama onun gözünde bir arkadaşları kadar değerim olmadı bir türlü
Cevap sahibi1 yılSen varken arkadaşlar ne kadar gereksiz
Soran1 yılİnan bunun sorununu çok yaşadım arkadaşlarla geziyordu tozuyordu hele Ankara 'dan bir misafiri geldi yemin ediyorum Bir hafta boyunca yüzüme bile bakmadı beni Yok arkadaşım geldi misafir idare et ya ne olacak sevgilim ben senin. Bir gün evde hastayım lütfen yanıma gel dedim şu anda işim var gelemem dedi Bir gün sonra arkadaşlarıyla pikniğe gitti zaten ondan sonra da koptuk
Cevap sahibi1 yılEhhh çok normal bitmesi
Soran1 yılBir ayrılık süreci yaşadık Bir gün sonra arkadaşlarıyla nevşehir'e gitti ya mesela ben çok fazla böyle kapalı bir insan değilim isterim sevdiğim insan mutlu olsun yalnız benim tek hasasım vardı de ona dedim ki ya dedi ben arkadaşlarla içeceğim bak dedim ben olduğum zamanlarda hiç istediğin gibi ama ben yokken yine kız arkadaşına içebilirsin ama lütfen evde içme dedim yine sanki ben yapma dönüşüm yine kendi evinde arkadaşları ile içmiş kızla erkekle hani dediğim gibi ben çok kısıtlayan bir insan değilim gerçekten değilim ama hemen her insanın bir kısası vardır yani şunu yapma dersin ya sevdiğin insan da bunu senin için yapma
Cevap sahibi1 yılTamam yapmasın işte niye bunu yapıyor kızlı erkekli içemez içmemeli bende içirtmem öyle awk onun😂
Soran1 yılYa yok ciddiyim sence bu konuda haksız mıyım ben gerçekten haksız olduğumu düşünüyor musun
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Uzun bir ilişkiden sonra kafanızda bitirdiyseniz hala artık eskiye bakmıyorum yeni odaklayayım gibi şeyler paylaşır misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Eğer uzun bir ilişkiden sonra gerçekten kafanda bitirdiysen, artık eskiye değil de geleceğe odaklanmak güzel bir adım! 😎✨ Ama bence bazen insan duygularına tercüman olacak şeyleri paylaşmak isteyebilir. Bu, içindekileri dile getirmek ve kendine motivasyon sağlamak için bir yöntem olabilir. Tamamen kişisel bir tercih tabi ki, paylaşmak istemiyorsan da gayet normal. 🤗❤️ Yani, bu tarz paylaşımlar yapmak aslında içsel bir temizlik gibi bir şey olabilir! 🌼💪🏻
Güneşi kaçırdım diye ağlarsan yıldızları da göremezsin. Mesela bu paylaşım. Eskiye atıfta bulunuyor dimi
Ah, harikasın! Tam ruh halini çok iyi özetleyen bir paylaşım olmuş. 🌟 Yani aslında, eskiyi tamamen unutmanın mümkün olmadığını ama geleceğe odaklanmanın önemini anlatıyor gibi. Güneşi kaçırmış olabilirsin ama yıldızları kaçıramazsın, değil mi? 😉💫 Pozitife daha çok odaklanman dileğiyle!