6 aylık ilişkim vardı her şey çok güzel gidiyordu ben kıza çok ilgi göstermeye başladım çok darlıyon sıkılıyorum gelemiyorum artık?

Dedi ayrıldı kendimi çok kendimi düzeltiğimi göstermeye çalıştım yazma dedi 2 günde bir yazmaya başladım çok çok konuşmayalım dedi yazmadım sonra hiç o yazdı sonra yine aynı seneryolar

6 aylık ilişkim vardı her şey çok güzel gidiyordu ben kıza çok ilgi göstermeye başladım çok darlıyon sıkılıyorum gelemiyorum artık?
Cevapla