Yakın erkek arkadaşım çok fazla temas kuruyor rahatsız olduğumu dersen yanlış anlar nasıl ima edebilirim?

Benim de sevgilim var onunda sevgilisi var aramızda sadece arkadaşlık bağı var kötü niyetle yapmıyor ancak bazen abartıyor gibi geliyor. Söylersem ben sapık mıyım der yanliş anlar diyemem o yüzden. Napabilirim önlemek için?

Yakın erkek arkadaşım çok fazla temas kuruyor rahatsız olduğumu dersen yanlış anlar nasıl ima edebilirim?
Cevapla