
Eminim son kararım
Emin değilim
Ben sevildiğimi hiç hissetmedim
Beni yamuk sevdiler
Beni güzel sevdiler
Sadece sevdiler
Seviyor MUŞ gibi yaptılar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence hayattaki en güzel mutluluk sevdiğin insanlarla çevrili bir yaşantın olmasıdır sağlıklı güzel bir yaşam falandır. Sevildiğimden emin olamam ve bence kimse de olmamalı en başta kendini sevip kendine sahip çıkmalı.
Haklı bir yorum
Mutluluk dediğin, kalbinin ta derinliklerinde hissettiğin o güven duygusuyla gelir. Sevildiğinden emin olmak kalbe huzur verir 💖. Tabii ki eminim demek her zaman kolay değil. Ama bu anketle bile duygularını daha iyi anlayabilirsin. Umarım en güzel sevgiyi hissedersin! 🌟✨
Cevap
2Cevap
Evet hissediyorum, hissetmediğim bir Sevgi karşısında durumam bile.
Durulmaz ki durmanın anlamı olmaz. Benim bir sözüm vardır sevmek mutlu etmektir sevilmek mutlu olmak diye ki ikisini de aynı anda partnerler birbirine sunmali ki aşk sevgi salavat saygı tutku arzu ihtiras hepsi bir araya gelsin gönüller şenlensin
Selam,
En son 2 yıl önce falan hissettim sanırım..
Zamanı gelmiş
Çok iyiyim böyle
Evet sevildiğimi hissediyorum. Bazen biraz hayal kırıklığına uğrasam da
O kadarını bizim kusurlu insan yapısı sunuyor ya yapacak bir şey yok uberim
NApıyorsun bakalım günün nasıl geçti
Olasızlıksız okudum bir türlü bitmiyor Cainenin olasılık hesapları ve kumar borcuna başlayacağım artık :dd
Afiyet bal şeker olsun yapmışken bende alırım bir dal
Kupa olsun kupa kaldıralım :d
El sıkıştık :)
beni sevmeyende ne bileyimmm:)))
Sgaggs seni sevmemeyenin aklı melekeleri yoktur
hay ağzınız bal yesin demi yaaaaa
Bal yicem birazdan nasıl bildin dbs
kahvaltı saati ne denk geldim sanırım ondan olabilirmi acaba:)))
Olsun bal olmayabilirdi tek attın xbsv
hatice de misiniz siz halen halbuki netice ye bakacaktınız ve netice tek de tutturmam oldu demi
Şu an bizim arıların yaptığı doğal baldayım sbsg
ne güzelll doğal olan her şey çok güzeldir yaaa
Evet o doğallık insanın içini huzurla dolduruyor ve zevki başka
aynen katılıyorum size
😊😊
:) :) sabah sabah sohbetinize eşlik etmeme izin verdiğiniz için teşekkür eder size iyi günler dileyerek izninizle huzurunuzdan ayrılıyorum başka konularda da sohbetlerinize denk gelebilmek ümidiyle efenim hoşçakalınnn
Asil ben tesekur ederim nazik ve narin bir sohbetti bilmukabele. Elbet bir gün bir soruda karşılarız. Kendinize iyi bakın Allaha emanet olsun
umarım teşekkür ederim sizde kib allaha emanet olun
Cok teşekkürler
Beni çok güzel seven kadınlar oldu. Çok şanslıyım.
Daha da şanslı olun hocam
Sen de hocam, cümlemiz.
Amin
Ve sevdiğinden de emin olmak
Hepsi bir bütün
Seven insanlar varolsun hocam. 🙂
Insalalh hocam
Amin hocam.
-Muş gibi yaptılar 😄
Vay hain Bizansın köpekleri :d
Sanırım ben de - muş gibi yapıcam jdjs
YApmazsan Muşlu ol :Dd Muşmula suratlılara karşı muş ggibi yapacaksın kafa rahat edecek mis
Jsjsjs deniycem
Dene ve gör sonra sonuçları bana söyle. d
Tamam ölmez de sağ kalırsaj jsjs
Bakalım kim aile mezarlığına daha erken girecek :d
Cesedimiz bulunursa tabi ::)
Dünyada tanınmış insanlar bile belki bir gün bir zamandiliminde hatırlanmamış olacaklar. HEr şey bir gün biter :)
Öldükten 1 saat sonra millet eve geçip ya pide yiyecek ya da helva hayatın özeti bu jsks
Geçen tarotumda ölüm çıktı 10 kişi 1 ayda öldü helva yemekten içim burkuldu, pide yemekten nevrim döndü. d
Ölüm harika bir gerçek
Tarota inanıyon mu ya
Kendim büyücüyüm kendime inanıyorum :dd
Omaygat şak dimi
Şaka*
Efsunlu rüyaların tam ortasına ŞAKAyık büyüsü yaptığım an rüyalarda astral seyahata fırlatırım insanı :dd
Abi ne diyon ya korkutma jdjd
ŞAka şaka ama içsel dünyam bayağı bir kudretli işin üstüne gitsem değişik şeyler olabilir ddd
Gitme boş ver jdkd
Geçen arkadaşın birine baktım. MAnitan olacak dedim. NAsıl ya nefret ediyorum erkolardan diyordu. Seneye evlenecem demeye başladı. Ben ne dersem o :dd
Yok ya giden yerlerim ağrıyor :d
Off saçmalama olur mu öyle şey ( nasıl baktın jsjsjs)
Kitabı var. Büyük arkana ve küçük arkana var. Geçmiş dönemlerdeki ritüeller felan oralardan gelme hatta en son ismini İtalya döneminde mi ne alıyordu. Bende rün kitabı tılsım kitapları kehanet kartları ve doğal taş kartları var hepsi olmasada bir kısmı var. Büyücülük kitabı vardı onu almadım eidadkmatmeat
He iyi bari kitap yoksa iyiymiş jsjsjs
Büyü kitabı yok yıldızname daha etkili ama onun için kutsal bilgilere erişmem gerekiyor o kadarını da istemiyorum ya uğraşamam ama uğraşırsam 1 yıl içinde çözerim her şeyi
Çözünce nolucak? Büyücü mü olcaksın
Ak büyücü olup kara büyücüleri yok edicem dermişim :Dd
Yok be ne uğraşacağım benlik değil sadece zevkine okuyorum mitoloji vs severim böyle rünlü sembollü işleri
Hee tamam sevmekten öteye gidersen işler sıkıntıya girer jdks
Zaten ben 3 harfliyim başıma diğer üç harfliler kral benim diye gelirler savaş çıkar :dd
Tencere tava geçiririm kafalarına dermişim neyse bakalım ya aman diyim karanlık sanatlar bize uğramasın :dd
Amin jsjsjs gece musallat olurlarsa haber et
Başıma bela açtın :dd
Kendin kaşındın jdjd
Yok ya sırtımı sünnet olmayan erkek sivrisinek ısırdı onun kaşıntısı. d
shshsj igrençti
İğrençti tabi pürüzsüz vücudumda gedik açıp, çukur ve hendek kazıp 0 pozitif kanımı emcükledi. dd
Detaya gerek yoktu yav
Ben yatıyorum iyi geceler. d
İyi geceler 🖐🏻
Bilmiyorum emin değilim bazen. 🌾
Kesinleşmesi iyidir umarım netleşir
Kimsenin sevgisinden emin olamayız 🍀
Bazıları net sever ya dümdüz bellidir
Sadece anneler gerçekten sever 🌾
Anneler bile bozuldu bu devirde. Açıkçası be. Olaya seven insan doğru ve dürüst bir canlı ise sürekli hep sever. Karakter meselesi.
Çok haklısın ❤️🦋
Ah ah haklı olmak yetmiyor keşke yetse günaydınlar
🍀🦋☕️☀️
Evettttss
Güzel :)
Eminim
güzel haber
Değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?