
Mutluluk sizce nedir? Mutlu olmak için birşeylerden vazgeçilebilirmi? En fazla nelerden vazgeçersin ve bazı değerlerden vazgeçmek ne derece doğrudur?

Neyi feragat edebilirim bilmiyorum... ama her insanin Hayatinda ne olursa olsun... prensipleri.. ölseda kalsada tuttundugu seyler olmali... Ailesi gibi Dini gibi...
insan nelerden vazgecebilir mutlu olabilmek icin... belki yasadigi ülkeden..
Amin.
Mutluluk kişisel bir şey olmalı bence. Bir şeylerden feragat edilebilir. Kişi dozunu ayarlamali bence.
Mutsuz arkadaslarima dert anası olduğum dönem geçen yıldı sanırım ben çöktüm. Mutlu olsalar mutlu olacaktim :)
Mutluluk sadece bizim hakkimiz değil hepimizin hakkı.
Elimizdeki yetinmeyi öğrenmeliyiz. Ben şunu hak ediyorum mutluluğum için deyip boş hayale kapılıp ömrünü telef edenler var yazık 3 günlük Dünya değmez.
Mutluluk; "toplum olarak hasretle beklediğimiz büyük bir ümit ve umudun adıdır..."
Eig için teşekkürler 😊
Mutluluk namına nelerden vazgeçerim, helal olmayan şeylerden vazgeçerim
zxcv
Cevap
2Cevap
Vazgecmek değil ama değişime acık olmak gerek bazı konularda çiftler icin ortayı bulmak gerek.
Kişisel seni sen eden değerlerden vazgecmenek şartıyla 🙃
Elimden geleni yapar gerisini Allah'a bırakırım , mutlu olmaya gelmediğimizi anladığımdan beri çok takmıyorum şu mutlu olma olayını
zaten mutöu olabilmek iicn yasiyoruz mutluluk demek hayat kalitesi demek. Mutsuz 80 yil gecirecegime dolu dolu musmutlu 30 yil geciririm daha iyi :/
başarmadan mutlu olamıyor sayılırım. Zamanımdan feragat ediyorum, paramdan feragat ediyorum, sağlığımdan feragat ediyorum. Ancak başarı asıl mutluluğum.
mutluluk uyku anıdır, mutsuzluk uykudan uyanıncaki andır..
Şehrimden vazgeçerim. Değerlerimden, inancımdan, ailemden vazgecmem
Mutluluk namına verdiğim sözden feragat edebilirim mesela. Ve bence hiç doğru bişey değil bu :D
mutluluk insanin huzurlu olmasidir. huzurlu insan mutlu olur. huzur dunayada en onemli ihtiyactir 😊
Mutlu olmayı pek sevmiyorum ben
:D.
Mazoşist ne alaka? Daimi olmadığı için sevmiyorum.
Doğru yere yazdım evet :D senin sözün komikti o yüzden :D
Olabilir ama yine de daimi değil. Ayrıca bu beni mazoşist yapmaz. Fiili olarak eziyetten haz duymuyorum veya aşağılanmaktan
O işin esprisiydi ona takılma. Kabul etki mutlu olmayı sevmiyorum değişik bir cümle. Daimilik konusuna gelince bu dünyada hiç birşey daimi ezeli ve ebedi değil. Yaradan dışında. Daimi olmaması mutlu olmana engel değil. ya da daimi her istediğin olsa oda seni mutlu yapmaz biraz karıştı ama bilmem anlata bildim mi?
Daimi olmasa bile uzun vadeli bir şey değil. Bir kaş dakikalık-saatlik mutluluk için daha uzun vadeli olarak üzülmeyi istemiyorum. Nötrlük iyidir
Rica ederim kelebekim
Mutluluk anı güzel yasamaktır prensiplerinden çıkmadan geçmiş ve geleck kontrol edemezsin şu an şimdi mutlusun
Vazgeçiyorsam bu fedakarlık olur bence.
Fazla fedakarlık insanı yoruyor ö
Mutluluk doyası seks sevdiğin insanın kollarında uyumak güven hissetmek ❤️
Helalim ile olur zaten olunca herkes Abaza gibi eksiyi basmış ben soruyu cevapladım değerlerinden vazgeçmeden kocam ile helalinden her şeyi yaşamak beni mutlu eder hepsi bu herkes kalbinin ekmeğini yer fesat olmayın
Burada şaşırdığım kötü görüşlü kötü kalp ile bakan üç bayan olması herkes kendi gibi biliyor karşısındakini yanlız yaradan tüm kalpleri görüyor net✋️
Bunu yapanın bayan olması enterasan neyse haklısın
Kendimden vazgeçerim
Kendimden derken zevklerimden isteklerimden yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar