Biriyle flört ediyordum ama aniden uzaklaştı ilgisiz davraniyordu ve bitti neden olabilir sizce kafam karışık?

Biriyle konuşuyordum flört etmeye başladık görüştük ettik iltifatlar sürekli senden çok hoşlandım demeler sonra ben sana alıştım demelerden sonra mesajda iyiydik görüşmeye gelince birşeyler aktivite falan hiç söylemiyordu basta çok iyidik sonra soğukluk oluştu onun mesleğinden kaynaklı yurt dışına gidecekti ben uzakta nasıl yaparız diye düşündüm ilişkiyi ilk arkadaş kalalım diye karar verdik Uzaktan yapamayız diye ondan sonra da görüşmeler devam etti seni kaybetmek istemiyorum dedi anlık oldu vedalaşırken öptü beni hiç anlayamadım bile biz artık sevgiliyiz falan dedi sonra ben dedim davranışlarınla bunu göstermiyorsun diye söyledim birkaç kez mesajda çok iyi görüştüğümüzde de sakalasip muhabbet güzel ilerliyordu işte yeniyiz daha yeni sana alışmaya başlıyorum 32 yaşında adamim bu heyecana yeni alışıyorum falan dedi dedim davranışlarından niye göremiyorum herhalde yurt dışına gideceği için stresli ve yanlış zamana denk geldi görüşmemiz sonra arkadaş olarak kalalım dedi bende dedim arkadaş olarak kalacağın insana niye hoşlanıyorum dedin öyle saçma sapan kaldi bitti konuşma konuşmuyoruz suanda ve aklima soktu kendisini bir türlü düşünmeden edemiyorum

Biriyle flört ediyordum ama aniden uzaklaştı ilgisiz davraniyordu ve bitti neden olabilir sizce kafam karışık?
Cevapla