Bir şey soracağım bir erkeğe karşı böyle hissetmek ilk başta normal mi?

Yeni tanıştık ve sanki uzun süredir tanışmış gibi yanında kendimi rahat hissediyorum ve çok açık sözlüyüm ona karşı yanında kendimi mutlu hissediyorum nedense oda bana karşı öyleymiş gibi geliyor ve sanki daha evvelden tanışmisiz gibi geliyor onu tanıyorum sanki bir yerde gördüm ama nerde gördüğümü bilmiyorum fakat yavaş yavaş onun hakkında biri en ufak kötü bir şey dedi mi çok hoşuma gitmiyor iyi bir şey dediklerinde sanki havaya uçuyorum gülümsüyorum onunla konuşurken oda aynı şekilde çok gülümsüyor bana karşı

Bir şey soracağım bir erkeğe karşı böyle hissetmek ilk başta normal mi?
Cevapla