Erkekler neden bakıştıkları kızlarla gelip konuşmaz?

Bir çocuk var, ne zaman karşılaşsak gözlerini benden ayırmıyor.
Her karşılaştığımızda beni baştan aşağı izliyor, göz göze geliyoruz ama bakışlarımı ilk kaçıran hep ben oluyorum. İlk başta pek dikkatimi çekmemişti ama öyle bir bakıyor ki, zamanla onun bakışları dikkatimi çekmeye başladı.
Biz bir sene boyunca ne zaman karşılaşsak hep böyle oldu. Bir ara sevgilisi vardı ama bana bakmaktan hiç vazgeçmedi. Herkese bakan ya da flört eden biri değil, ama kız çevresi gayet geniş ve sosyal. Sadece benimle konuşmak için hiç adım atmıyor. Bu sene uzun süre sonra tekrar metroda karşılaştık. Beni gördüğü andan itibaren metrodan inene kadar her fırsatta arkasını dönüp bana baktı. Bende birkaç kez karşılık verdim ama utandığım için bakmayı kestim sanki onun baktığının farkında değilmişim gibi davrandım. İki gün sonra bir kez daha karşılaştık ve yine bakıştık. Uzun zaman geçmesine rağmen o bakışlar bana hiç yabancı gelmedi aynı eski hisleri yeniden yaşattı. Ama kafam çok karıştı bu çocuğun amacı ne? Neden bakıyor ama hiç yaklaşmıyor?
Erkekler neden bakıştıkları kızlarla gelip konuşmaz?
Cevapla