Aşk İlişkileri Neden hiçbir erkek bi kızla yüz yüze konuşmaz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Utangacı, yvsagi hicbiri neden konuşmaz Güncellemeler+1 yıl Soruyu nerenizden anladınız tam olarak? Neden hiçbir erkek bi kızla yüz yüze konuşmaz? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
yadsy Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl ben yuz yuze konusmayı tercıh ederım herzaman. cunku konusurken gözlerıne bakıp ınsanların gulmesı benı mutlu edıyor. duygu önemlıdır. 0 0 Yorumla
seyyah3534 Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yüz yüze konuşamayndan ne beklenir ki? Belediyenin temizlik işlerine havale et. 0 0 Yorumla
Yaramazcocuk__ Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl En utangaç biriyim bilmiyorum yoldan geçerken de başımı kaldıramıyorum 0 1 Yorumla Yaramazcocuk__ +1 yıl Keşke utangaç olmasaydmda bir kıza açılsaydım Yorumla
Ykbc111 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Ben konuşurum kim demiş onu 0 17 Yorumla Soran +1 yıl Soruyu anladın mı Yorumla Ykbc111 +1 yıl Sadece başlığı okudum Yorumla Soran +1 yıl Diyorum ki hiçbir erkek neden bi kızla yüz yüze konuşmaz kızla neden hiçbiri konuşmaz yani Yorumla Ykbc111 +1 yıl Kızın gözleriyle çağırması lazım Yorumla Soran +1 yıl Yvşak gözümün içine içine bakıyo yine de konuşmuyo kafayı yicem Yorumla Ykbc111 +1 yıl O zaman şöyle yap göz göze geldiğinde gülümse ona bakarak ama abartma yani Yorumla Soran +1 yıl Dilim tutuluyo ama yaa 🥹 Yorumla Ykbc111 +1 yıl Yav tutulmasın bak göz göze geldin mi gözlerini kaçırma ve tebessüm et Yorumla Soran +1 yıl Bak kaçırmadım baktı baktı o da kaçırmadı geldi dibime oturdu ve yine konuşmadı yaw Yorumla Ykbc111 +1 yıl Ondan bi bk olmaz o zaman Yorumla Soran +1 yıl Kafa buluyo benle ya Yorumla Ykbc111 +1 yıl Yok ciddiyim Yorumla Soran +1 yıl Sen değil o kafa buluyo Yorumla Ykbc111 +1 yıl Bence kafa bulmuyor erkeğin yapması gereken şeyi kızdan bekliyor ve bir kız özgüveni olmayan erkeği asla sevmez Yorumla Soran +1 yıl Sorun orada işte yvşağın biri o Yorumla Soran +1 yıl Yazmadık kız bırakmamış Yorumla Ykbc111 +1 yıl Sn bi dm atsna Yorumla
solakbiraz Takip Et Bilge Yaş: 40 , eic 65% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 905 cevap paylaştı. yüz yüze derken 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ne bilelim aga 0 11 Yorumla Soran +1 yıl Soruyu sormayaydım iyidi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Niye Yorumla Soran +1 yıl Millet gtünden anladı afedersib Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen ne sordun ki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben yüzüne bakmaz anladım dkdkdkdk Yorumla Soran +1 yıl Ohooo tamam kanka Yorumla Soran +1 yıl Boş ver sen hksjcjsjdjjc Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Mesaj da konuşup yüz yüze konuşmuyor mu öyle mi açıklasana bi Yorumla Soran +1 yıl Ben şimdi bunla aynı ortamdayım sadece bakıyor ve çok yvşak aslında fakat benimle konuşmuyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ağzı mı yok çocuğun yüz yüze gelince niye konuşmuyor 😂😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sor senfe niye konuşmuyorsun diye Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl nerde? 0 13 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl soruyu popomdan anladım Yorumla Soran +1 yıl Soruyu keşke sormasaydım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl napalım sordun artık. Kendini ifade edemiyon, detaylıca yazıcaktın. Nerde olmuş bu olay, nette mi yüzyüze konuşmuyorlar yoksa gerçek hayatta tanıdıkların sana netten mi yazıp reelde yüzüne konuşmuyor bunu mu diyon Yorumla Soran +1 yıl Yüz yüzee tanıyor ama konuşmuyor işte Yorumla Cevap sahibi +1 yıl konuşacak sebep bulamıyor demekki Yorumla Soran +1 yıl Tipden kaynaklı yvşak beğense her türlü yürürdü Yorumla Cevap sahibi +1 yıl tipsiz misin yani Yorumla Soran +1 yıl Hayır değilim işte vall değilim sorun orada Yorumla Soran +1 yıl Ya beğenmiyosan niye öküz gibi bakıyon kodmun yvşağı kafa bulıyo ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ne biliyim Yorumla Soran +1 yıl Böyle orpsp çocukları beni buluyo Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yapcak bişi yok Yorumla Soran +1 yıl Ben de utangaçlara yönelirim sorun yok Yorumla
yolcu3434 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. O nasıl oluyor 0 0 Yorumla
cnklc Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı. Ne bilelim ayol 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Çok kötü biridir 0 4 Yorumla Soran +1 yıl 😑 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Neee Yorumla Soran +1 yıl Kötü müyüm Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tanimiyom Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
ben yuz yuze konusmayı tercıh ederım herzaman. cunku konusurken gözlerıne bakıp ınsanların gulmesı benı mutlu edıyor. duygu önemlıdır.
Yüz yüze konuşamayndan ne beklenir ki?
Belediyenin temizlik işlerine havale et.
En utangaç biriyim bilmiyorum yoldan geçerken de başımı kaldıramıyorum
Keşke utangaç olmasaydmda bir kıza açılsaydım
Ben konuşurum kim demiş onu
Soruyu anladın mı
Sadece başlığı okudum
Diyorum ki hiçbir erkek neden bi kızla yüz yüze konuşmaz kızla neden hiçbiri konuşmaz yani
Kızın gözleriyle çağırması lazım
Yvşak gözümün içine içine bakıyo yine de konuşmuyo kafayı yicem
O zaman şöyle yap göz göze geldiğinde gülümse ona bakarak ama abartma yani
Dilim tutuluyo ama yaa 🥹
Yav tutulmasın bak göz göze geldin mi gözlerini kaçırma ve tebessüm et
Bak kaçırmadım baktı baktı o da kaçırmadı geldi dibime oturdu ve yine konuşmadı yaw
Ondan bi bk olmaz o zaman
Kafa buluyo benle ya
Yok ciddiyim
Sen değil o kafa buluyo
Bence kafa bulmuyor erkeğin yapması gereken şeyi kızdan bekliyor ve bir kız özgüveni olmayan erkeği asla sevmez
Sorun orada işte yvşağın biri o
Yazmadık kız bırakmamış
Sn bi dm atsna
yüz yüze derken
Kim o ya
Yoo ben konuşurum
Ne bilelim aga
Soruyu sormayaydım iyidi
Niye
Millet gtünden anladı afedersib
Sen ne sordun ki
Ben yüzüne bakmaz anladım dkdkdkdk
Ohooo tamam kanka
Boş ver sen hksjcjsjdjjc
Mesaj da konuşup yüz yüze konuşmuyor mu öyle mi açıklasana bi
Ben şimdi bunla aynı ortamdayım sadece bakıyor ve çok yvşak aslında fakat benimle konuşmuyor
Ağzı mı yok çocuğun yüz yüze gelince niye konuşmuyor 😂😂😂
Sor senfe niye konuşmuyorsun diye
nerde?
soruyu popomdan anladım
Soruyu keşke sormasaydım
napalım sordun artık. Kendini ifade edemiyon, detaylıca yazıcaktın. Nerde olmuş bu olay, nette mi yüzyüze konuşmuyorlar yoksa gerçek hayatta tanıdıkların sana netten mi yazıp reelde yüzüne konuşmuyor bunu mu diyon
Yüz yüzee tanıyor ama konuşmuyor işte
konuşacak sebep bulamıyor demekki
Tipden kaynaklı yvşak beğense her türlü yürürdü
tipsiz misin yani
Hayır değilim işte vall değilim sorun orada
Ya beğenmiyosan niye öküz gibi bakıyon kodmun yvşağı kafa bulıyo ya
ne biliyim
Böyle orpsp çocukları beni buluyo
yapcak bişi yok
Ben de utangaçlara yönelirim sorun yok
Evde kalcan net
O nasıl oluyor
Ne bilelim ayol
Bilmem ki
Çok kötü biridir
😑
Neee
Kötü müyüm
Tanimiyom