Geçen sene flört ettiğim biri vardı olmadı yürümedi yine deniyoruz şimdi geçen cevap vermedi neden geç bakıyorsun dedim?

İlişkide değiliz beni sıkma böyle dedi. Tamam deidm öylesine takılıyor galiba neyse ben hoşlanıyorum diye çok sıkıntı etmedim. Ama bugün doğum günü onun için yazıdm on dakikadır cevap vermedi konuşmayı kesmeli miyim
Geçen sene flört ettiğim biri vardı olmadı yürümedi yine deniyoruz şimdi geçen cevap vermedi neden geç bakıyorsun dedim?
Cevapla