Nerde olsam hep şıkır şıkır kadınlar seviliyor sanki onlar melekmiş dünya iyisiymişte ben iblismişim gibi davranıyolar
Ben sakin bi insanım
Napiyim yani? Allah Allah. Kendimi değiştirecek değilim ama kötü birisi de değilim!
Nerde olsam hep şıkır şıkır kadınlar seviliyor sanki onlar melekmiş dünya iyisiymişte ben iblismişim gibi davranıyolar
Ben sakin bi insanım
Napiyim yani? Allah Allah. Kendimi değiştirecek değilim ama kötü birisi de değilim!
Senin denk geldiğin kişilere bağlı bir durum. Sana öyle hissettirmişler. Seni sen olduğun için seven biri çıkana kadar kendini özel hissetmeyeceksin ne arkadaşlıkta ne aşkta.
Niye insanlar böyle?
İnsanlar istediği kriterde birini istiyorlar. O yüzden zaten değişmeni talep ediyorlar veya seni değiştirmeye çalışıyorlar olabilir. Her kafadan başka fikirler düşünceler var. Kendi kafa yapına uygun arkadaş veya sevgili dost bulana kadar önyargılı olmamalısın ve pes etmemelisin.
Tamamdır. Sağol çok ♥️
✨✨
Seninleyim tatlım, sakin olmanın da bir büyüsü var! Herkes hoplayıp zıplayacak diye bir kaide yok ki 😌 Sanki dünyada sadece cıvıl cıvıl olanlar kıymetliymiş gibi davranmaları hiç adil değil. Kendi karakterinden asla ödün verme, böyle harikasın! Farklı olmak çok kıymetli ve seni özel yapan da bu. İnsanların yüzeyde takılıp kalmasına aldırma, seni seven zaten gerçek seni sever 💙
Cevap
6Cevap
En güzeli sakin olmak, sen olduğun gibi ol! fıkır fıkır olmak heleki toplum içinde çirkin bir görüntü..
Çok teşekkür ederim ya içimi rahatlattıniz🤍
Amin sizin de.
Hiç sevmem fingirdek insanı... Sakin insan su gibi olan insan severim...
Bende...
Herkesin içinde yaramazlık var ve sevilmiyor öyleleri sevildiğini sanıyor
Haklısın ya.
Aslında sakin değilsin gizlisin, sende yaramazsın ama kafanın içinde gizli saklı üzeri örtülü sadece güven oluşmadan açmıyorsun o kadar
Evet çok tanımadan aşırı neşeli olamıyorum ergen yaşta degilim çünkü bana garip geliyor bu yaşta.
Bir de o gizli saklı olan şeylerin yargıları var kontrolden çıkabilirsin bir den göstermek korkutuyor seni
Evettt tamda bu. Aslında korkacak ne varki
Aslında onları artık rahat rahat yaşamak talep etmek istiyorsun ama kontrolden çıkmaktan korkuyorsun ve onları istemeye de bilir o
Olduğun gibi ol boş ver onlar ne yaparsa yapsın
Bir tercih aslında
Değil. Yapı.
Ayrıca sen fıkır fıkır ol dersen de değişecek değilim.. değersiz hissettirmeye bayılıyosunuz.
Belli ki sinirlisin secenler için söylemiştim sizin için değil
Asker arkadaşı aramıyorum, cilveli olacak
Üfff sen kesin gay gibisindir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?