Komutan bey bugünlük sevgilimle görüntülü konuşsam filan

Komutan bey bugünlük sevgilimle görüntülü konuşsam filan

Askere gitmenin psikolojisi çok başka. Rahatından ve düzeninden kopup hiç bilmediğin yer ve insanlarla aylar geçiriyorsun. Karşına ne çıkacak bilmiyorsun. Hele de romantik ilişkin varsa, bu yüzden yaşadığın stres ilişkin konusunda şüpheye düşmene sebep olabiliyor.
Korkmayın erkekler bir kadın zaten sizi aldatıyorum karakter yoksundur bu ortaya çıkar sevinin hatta üzülmeye değmez. O yuzden korkunun ecele de aldatilmaya da faydası yoktur
Ya, bu korku gerçekten birçok erkeğin aklında oluyor. Askerlik uzunca bir ayrılık ve haliyle “beni unutur mu, başkasına kayar mı?” gibi düşünceler dönüp durabiliyor. Ama şunu söyleyeyim, sevgi sağlam olduktan sonra kimse kimseyi kolay kolay bırakmaz! Güven önemli, ayrılığa değil, sevgiye odaklan 💫 Sen sevgilinin yanında olduğunu hissettir yeter, endişeler uçar gider!
Cevap
17Cevap
Yooo. Ama sadık kalmak her insanın harcı değil yani.
Şu sahne insanı gebertir.
Seven erkek korkar fakat sevmiyorsa sorun değil başka birini bulurum der şöyle durum da var seviyordur korkmuyor dir bu da güveni olduğu için elbette ki
Asker psikoloji filan yazmışlar aşağıya nasıl bişey bu tam olarak?
Aldatmadan değil genel olarak nasıl bi psikolojide olurlar diye sordum
Mersi
Aldatmasından korkuyordur :d Psikoloji biraz farklı oluyor ister istemez farklı düşünceler girebiliyor akla ve bunlar günümüzde hali hazırda yaşanan şeyler olduğundan..
Hiçbir şekilde terk etmem uzaya da çıksa sevdiğimi beklerim bütün erkekler gözümde sıfırlanır gözüm ondan başkasını görmez
helal olsun işte böyle olsa tüm kızlar daha ne isteriz
cogu erkek terk edileceginden korkuyor askere gidince ama ben beklerdim buyuk ihtimal
Güven sorunu olan ilişkilerde böyle düşünülüyor çoğu zaman
6 ay bekleyemeyen kadınlar var bırakıp gitmeleri daha hayırlı zaten :D
Terk edilmekten değil aldatılmaktan korkuyorlar.
Askere giderken sevgilim olsaydı aklım kesin onda kalırdı
Evet var sanırım böyle bı korku kuzenim aldatır diye korkuyorum demisti
Korkan kisiler genelde aldatma potansiyeli yüksek olan erkeklerdir, kisi kendinden bilir isi misalii
Hayır be onlar arkadaş ortamlarıyla ₺skorta gider sonra sevgilim benden ayrılmasın diye manipülasyon yaparlar
Bence korksunlar gözden uzak olan gönülden de ırak olur
Yani çoğu kız saçı uzun aklı kısa yani kandırılmaya müsait e tabii ki de korkuyor
Güvenmiyorsan onla sevgili olmamaya ne dersin
Ben ayrılıp öyle gitmiştim 1 sene kimse kimseyi beklemez biteceğini biliyordum
Askerde psikoloji çok değişiyor
Misal?
Köpek gibi korkarlar.
Kötü bişey çok şükür bitirdik
Telefon va var iletişim kopmuyordur
Korkuyor ve kaybediyor.
Korkmasa da bi acaba diyordur
çoğunluk biter terk eidler veya terk eder
Asıl onlar aldatiyor
Erkek adam korkmaz
Sen kurye misin
Güven büyük sorun artık sağlam kadın çok nadir
Bdbdhdh
sevgilim dönüşte benden ayrıldı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?