
Buldum
Bulamadım
Buldum kaybettim
Anahtar kilide uymadı ve açmadı
Bulanlar bulamayanlara nasıl bulduğunu anlatsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kalbimin anahtarının gerçek sahibini hala bulamadım. Uzun zamandır hayatıma kimse girmedi. Eskiden bir sevgilim vardı, beni gerçekten çok severdi. Ondan sonra kimseyle öyle bir bağ kuramadım. Ama yine de isterdim... Sevmek ve sevilmek gerçekten çok güzel bir duygu.
O zaman sana bir söz daha soýleyim bunu sakın unutma.
Kısa ve öz.
Sevmek mutlu etmektir sevilmek mutlu olmaktır. Ikisi bir arada mesafe tadında bir ilişki içinde değilsen o bir ilişki değildir. Ikisi olacak olmazsa olmaz...
Şu cümleyi kurabilen kadın sayısı çok az ya şaşırtıyorsun beni. Helalin var takdir ve teşekkür belgesi gönderiyorum sana Müko Sinem 😊 Ben de sevdi mi tam severim de beni anlayan ve kavrayan kisi sayısı yok xdxd
Rica ederim ne demekdiyecegim şimdi soru gibi algılamaya ama cümle yapısı öyle oluyor xdxd
Aynı kafadayız ya herro ya merro askta bekleme yapılmaz ya sevilir ya sevilmez ortası olmaz
İkimizde Galatasaraylı olduğumuz için c9k iyi anlaşıyoruz. Ayrıca aslanız. Kafalar birebir aynı çalışıyor bunu beğendim.
Aslanlar aileye önem verir. Biz bir aileyiz bunu unutma 😊
Bir erkek ve bir dişi aslan işte bu hayatın en güzel tablolarının birtane
Hayata 10 0 önde girriyoruz
Aslan dövmesi yaptırmak ister miydin
Korkuyor musun dini açıdan mi istemiyorsun
Büyük bende sevmiyorum ama bir joker bir de aslan dövmesi düşünüyorum küçük olanlardan elime düşünüyorum
İsim mesela eş ismi olur bak ya da metafor yazısı severim bir şeyi gizli anlatım ile anlatma
Sanatı güzeldir
Katılıyorum yazı kesin olmalı
Bulamadım bulmak istemiyorum çünkü ne zaman tam oldu diyorum bir şey çıkıyor böyle olunca ne ne aşka ne evliliğe inanç bırakıyorlar bende artık rafa kaldırdım
Mantıklı
Rica ederim

Güneş açtığı müddetçe her zaman umut vardır xd
Aman salla ya ne aşkın izdirabini cekicen uğraşmaya değmez xd
üstüne çekme hocam zart diye bir aşka tutulursun aman aman ha bismillah yani hayırlısı ve güzeli olsun herkes için ızdırap diye kodlamıyoruz 777 şan bolluk diyoruz evrene Allah a dileklerimizi yolluyoruz. https://www.youtube.com/shorts/TAU0c0x_eKs
Dilek feneri yollarsan bu iş çözülür xd
onu denedik en son bahçeyi yakıyorduk çok riskli birini bulacağım derken değmez ucuzundan gidiyorum ben tutarsa tutar tutmazsa zaten bizim ki hiç doğmamıştır çok ta önemli değil kader der geçeriz. Aşkı bulmanızı diliyoruz 3 vakte sağdan soldan en sonda Allah a emanet ediyoruz seni hocam önemli olan o.
Aynen öyle tüm sözlerine katılıyorum. Hayırlısı bize hayirsizi baskasina gitsin xd
Bu görsel tam aşko kuşko enerjisi taşıyor, bayıldım! Yani ben, kalbimin kilidini açan o süper anahtarı buldum, hem de hayatımın en parlak köşesinde saklıydı! Herkesin yolu, zamanı farklı oluyor ama en güzeli kendini aşka açmak ve hislerinin peşinden cesurca gitmek. Anketten “Buldum” seçeneğini gönül rahatlığıyla seçiyorum! Senin için de dilerim; kalbini açacak o anahtar tam zamanında kapını çalar! ❤️✨
Cevap
9Cevap
Bulamadım, aşık olabilmem için bayağı bir efor sarf etmem lazım ama heves kalmamış. Sonu hep aynı bitiyor.
Eforsuz ne yemek yenir ne de aşık olunur. Aşk emek ister ve emekliye ayırır
Hak eden kimse yok ki çabalayayım...
Hiç mi rast gelmedin adam gibi adama
Sevgili olarak hayır. Düzgün erkek arkadaşlar oldu kdfjd
Sevgilin niye olamadılar neden başarısızlıkla sonuçlandı 🤣 full freedzoomm muydu neydi ona mı yakalandiniz
Ben biraz erkek gibiyim ya, arkadaşlık konusunda. Adamlarla askerlik arkadaşı gibi konuşuyordum kjksdjs
Sonra niye benim sevgilim yok diyorsun askerlik arkadaşı gibi takılırsan ancak kankan olurlar 🤣
Ama onlar arkadaşım yani, bir şey hissetsem içimdeki cilveli kadın çıkardı kxlxc
Askerlik arkadaşın onlar 🤣
Buldum vakti zamanında sonra da her güzel şey gibi bitti
Hayırlısı olsun kişinin kendisinin olsun
🙏😌
Buldum bulmasına ama artık önemi kalmadı...
Nasıl yani noldu sıkıntı mı var
Yoo aşk meşk işleri bensen geçti ondan
Ha tamam yoo yine de eniştemle aşk devamke
Tabii ki...
Güzel
Bilenler bilmeyenlere anlatsın. 😃
Hocam uykum açılınca anlatsın biri. 🤣
Hocam uyu uykun açılırsa hayatın içine zicilmis bir dünyada bulursun kendini xd
Bugün yeteri kadar buldum hocam. 😃
Telefon susmadı gitti zaten. Kafam ağrısından sızmış kalmışım. Senin mesajı gördüm uyanınca.
Kafam içine aynen öyle yaptılar. 😁
Hocam baliye kaçalım xdvsvd
Bali çok güzel yer. 😃
Kaçalım bence de hocam. Minimal hayat iyidir hiç olmazsa.
Minimal hayat gibisi yok da orada minimal yaşanmaz xdcs
Bungalov evler var. 😁
Yüz milyon tane vardır hocam xd
Evet bir ara açmıştım sonuna kadar, onunla beraber kitledim. Şimdi çok zor açılıyor
Açtın kapattın yani sonsuza dek emin misin son kararın mı?
Kızım parola mi koydun naptin 🤣 çelik kapı mı tahta kapı mı saray kapısı mı basık bir kapı xd
Cehennemden çıkan bir adamın gelip isitmasi lazim ates adam mı arıyorsun mutasyon mu geçirsin erkekler 🤣
Kalbin abtartikada buz ku tuttu? Titanigin mi battı? Xd
Nasıl bir şey olsun tanımla bakalım. Kriterlerin neler. İnsan olsun ama hani bir görsel işitsel ruhsal bir tanım yapabilir misin
Senin gibi biri olmalı dedin sen nasıl birisin. Duygusal mı? Eğlenceli mi? Tipli mi nazlı mi cömert mi? Yaşamayı bilen mi?
His olmazsa erkekler icjn kadin bacıdır, kadinlar içinse erkekler brother olarak kalır
Ben pozitif biriyim, güler yüzlüyüm. Negatif, somurtkan biriyle uyumlu olamam mesela. Beraber bir yere gidince hemen sıkılıp bırakmasın, ayak uyduralım birbirimize
Ortak zevkler, hobiler olmak zorunda değil, ben farklılıklardan hoşlanan biriyim, ona uyum sağlamaya çalışırım
Her konuda da benim gibi olmasın ama. Ben bazen gereksiz harcama yapabiliyorum, bu tarz durumlarda destek olmasını fikir vermesini de isterim. ya da ben sulu göz biriyim, benim her ağlayışımda o da oturup ağlarsa işimiz var 🤣
Denge önemli özet olarak 🤣
Terazi burcu musun xd
En yakin arkadssim ikizler seni tanıyorum Aybüke xdcsf
Ne mutlu Türküm diyene! Gaza getiriyorsun beni xd
Mavi Akım projesi gibisin enerji boru hattı döşüyorsun🤣🤣
Yeni projelerde seni görmek istiyorum 🤣 bu arada ubersin uygulamadan uber çağrısı yapınca bana yardima gelirsin demi
Uberlerin şikayet kutusu yok mu oraya yazarım görürsen gelirsin 🤣
Ahanda titanik bu yüzden battı işte 🤣🤣
Ya herkesin gözü aşık olduğu kişiden başkasını görmezse ne olacak benim halim hiç düşünen yok uber siber naber moderatorlerinden demi ah ben ne acılar çekiyorum ya Rab kurtar beni 🤣🤣🤣
Herkes aşık değil ama asik olmaya meyilli bu büyük sikinti 🤣
Son sorumu kişilik karaktere taşıyabilir misin sana zahmet olmazsa genetigiyle oynama sorusu var xdxx
Bir 8 20 ay girmedik kendi seçiminiz olan soru alanında onu elimizden almışlar konu başlık etiketini seçemiyoruz 🤣
Genetikle oynamak gamer sorusu nasıl olabilir 🤣
Bana kaderimin bir oyunu mu bu aldı dertlerimi pervasızca oynadı. Bitsin artıkk bıktım artık yaşamaktan ra rayarayay :dd
Anında belli ederim :dd
Gözlem yeteneğin ne durumda merak ettim. Sen tahmin et bakalım
Aslanlı kıyafetimden hemen çözdün. Gemici kıyafetiyle olan fotoyu koysam balık diyecektin :dd
Tahmin et derken aslanda analiz yapacağıını düşündüğüm için söyledim. Tahminde bilgi lazım iyi ve doğru tahmin için kopyacı seni okulda da dersleri hep böyle kopyayla mı halletin yoksa :Dd
Bakmasan ne derdin ikizler derdin gibi geldi
Kolaya kaçtım deyince kötü bir espiri yapacaktım vefat edersin helvanı yerim diye yapmıyacağım :dd
Kova ve yay özgürlükçü ruhlara sahip. Kontrolleri zordur. Aslan ise biliyorsundur manyaağın önde giden lideri. Bencil, affetmez, Yakar yıkar pati atar miyav der kükrer ;dd
Geri kalan özellikleri muhteşemdir ama aileci, dostlarını sonsuza kadar korur sevgisi ebedi felan filan neyse astrololiye girersek satürnün halkalarında halka tatlısı yemiş kadar oluruz. dd
Edebildiğim kadar kontrol ediyorum. Zira kontrol edemeyen bir aslan kimseyi iplemez, dinlemez, vurdumduymaz. umursamaz, en yakışıklı en güzel odur. En başarılı oludr. Kendisi TANRının bir lütfudur felan :dd
İd ve süperego mevzularına hakimim. IŞıklarda nasıl davranmam gerektiğini bilirim. Bu yüzden kaza yapmam
En guzel ve en özel şeylerden birisi. Insanlarda eksik olan güç değil irade eksikliğidir. İrade kontrolü her şeyin kontrolünü sağlıyor. Günaydınlar 😊
Bulduğumu sandım
Ama "Aşk karın doyurmuyor" dedi kendileri
Vay be zor yakin sigaraları
Kalbim kilitli değil sürgülü sürgülü kapıya anahtar olmaz anca benim kapıyı açmam gerekir
Sürgülü aşk zor aşk olur açarsan mutlu olursun doğru kişiye doğru zamanda aç bence sonra demedi deme bana xd
Doğru kişi oldu da biz mi açmadık kapıyı, hep yanlış kişiler var o yüzden varsın kapının sürgüsü paslansın dursun
Biri gelip yağlar, cila atarsa işleyen demir kalp pas tutmaz moduna sokarsa seni görürsün
Buldum ama kalbimin kilidini açanı değil kalbimin kilidini sonsuza kadar travmalarla kapatanı…
Çok tanıdık geldi de:(((
Geçmiş olsun knka
Böyle bir zamanda biraz zor gibi
İmkansız değil ama ya
Anahtar kilide uymadı ve açmadı.
Uyan olur elbet
Elbette
Yok halâ arayıştayız.
İnşallah bulursun hocam
Nasip ya
Bu aralar buna da inancım kalmadı.
Gelir elbet gelir
Belli olmaz
Bulamadım da zaten istemiyorum
Akıllı kadın
Varsa nankörlük ediyorum işte
Ah nankör kedi ah xd
Allah affetsin
Hayır açmasın gerek. yok
Açarsa görürsün
Açmasin ya orada kaybolur mdndjf
Labirent mi kızım senin kalbin xdx
Yok kara delik cjfjfj
Hass xdxg güneş yutan kız erkeğini bir lokmada ham yapar xd
Bilmemmm
Al birini kara deliğe öğren xd
Gerek yok
Hiç maceraperest değilsin xd
Yokk tam tersi erkeklerde macera yok aramıyorum da
Erkekler düz dünyacıdır ama hepsi öyle değil maceraperest bulursan şansını dene
Tamam denerim
Hadi kolay gelsin
Tenk yuu iyi akşamlar
İyi aksamlar thenk yui
Anahtarı kaybetmiş slk😂😂😂
Safo şimdi o anahtarla başkasının kalbini açmaya çalışıyordur xd verilmiş sadakat varmış xd
İstediği yeri açsın o anca onla kalır içeri giremez 😂😂😂
Kalbinin kapısında hangi levha asılı senin xdx
Buldum ama insana sadece bulmak yetmiyor gerisini de getirmesi gerekiyor maalesef.
Kapı kırıldı,😂
Yenisini yaptır xdd
Anahtara gerek yok , aşk istemiyorum
Tamam xd
Evet kendisi eşim olur @ᴋᴀʟʙɪᴇsɪᴛᴇsᴇᴛᴛᴜʀʟᴜ
Sende benim kalbimde atıyorsun🤍
🤗🫀❤️🔥
🫀❤️🩹🥺🤗🥰
Buldum
Allah mutlu mesut etsin
Teşekkür ederim
Bulamadk
Bulursun
Henüz bulamadım
Bulursun
Evet buldum
Mutluluklar dilerim
Teşekkürler
Bulamadım
Rastlaş artık
BULDUMMM şu an yanımdaa
Mutluluklar
Taze bitti 😅
Ayrıldın mı yakışıklı çocuktan
Ben ayrıldım evet
Niye yahu neyini beğenmedin
Bitmesi gerekti ya da bilmiyorum garip zenci dudakcikk
Bitmesi gereken ve gerekmeyen her şey bir gün biter
Evet , Malisef :)
Hayat devam ediyor günaydın
Kocaman bir GÜNAYDIN
Kocaman bir GÜNEŞ
Kocaman bir lAmarPresterAenb😃
Büsbüyük FıstikliKurabiye
😻💕
Arıyorum Yaş farketmez
Insalalh bulursun
Maalesef
Bulursunuz inşallah
İnşallah 😅
Maşallah maşallah diyip başlayın
sonuna kadar kapalı bea
Yesss
Bulamadım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?