aynı kişiyi ömrünün sonuna kadar sevebilir misin?
çoğu insan sevebileceğini düşünürken sevilebileceğine neden inanmaz.

.. galiba artık başka bir kalbe inanmak birine güvenmek sevmekten daha zor
aynı kişiyi ömrünün sonuna kadar sevebilir misin?
çoğu insan sevebileceğini düşünürken sevilebileceğine neden inanmaz.

.. galiba artık başka bir kalbe inanmak birine güvenmek sevmekten daha zor
Çabuk sıkılır, hemen bunalırım. Kaçmak isterim ben, gençliği çocukluğu severim. Gençliğime ihanet gibi gelse de çocuk kalırım hep. Ama!
Yaşlılığı da severim, sevmeyi de. Hayatımı beni gerçekten dinleyen, duyan, gören ve anlayan biriyle yaşamak beni yormaz. Mutlu eder, huzuru bulduğumu hissettirir. Bu yüzden yaşarım. Sadakatimden de hiç şüphem olmaz ama işte o da herkes olamaz.
dediğin gibi herkesle olacak şey değil seven anlayan yormayan deger veren biriyle olur ancak
İnanıyorum tabiki eşimi hata yaptığı halde seviyorum, yanlışları da oldu ama seviyorum oda beni seviyor..
mutluluğunuz daim olsun umarım hiç ayrılmazsınız🌸
Hatasıyla kusuruyla elhamdülillah teşekkür ederim.
ben tesekkur ederim🌸
Evet hala inanıyorum
2020 den önce inanıyordum
Nasil bu @mina koyduğumuz aşısını olduk kendimle bile bir ömür geçirebileceğimi inanmıyorum Kendimle bile kavga eder oldum zaman zaman kendime küstüğüm bile oluyor iyi ki kendimle barışık biriyim çok küs kalamıyorum hemen barisiyoruz
bence o ara koronadan degil eve kapanmak insanları psikolojisinu etkiledi
Sonuçta karantina süreci bitti herkes normal hayatına bıraktığı yerden devam etti
evet sen eski haline döndun mu
Edemedi olucakti
koronadan cok mu etkilendin maddi? manevi?
Ben covid döneminde hindistandaydim
şaka mı?
hindistan da mahsur kalman travma demek sjsjn
Maskesiz ise gittim cesetlerin üstünden geçtim ne zaman sözleşmem bitti kendi ülkemin topraklarına girmeye çalıştım asi zorunlu kılındı hayatim maf oldu
aşıdan dolayı mı
İnanmak zorunda değilsin sadece insanlar neden değişti diye düşün
olabilir ben aşı olmadım sağlık sorunları arttı daha çok psik bilmiyorum
Seninki psikolojik
ne anlamadım? ben o zaman zaten depresyondaydım😄
Günaydın bebeğim
niye ya zjznx bebgim deme 🙄
Kendi bataklığında boğul (: ben gider
bye 👋🏻
Biriyle bir ömür geçirmek… Ooo, işte tam aşk filmi sahnesi gibi! 🎬💖 Senin de dediğin gibi, güvenmek bazen sevmekten bile zor olabiliyor. İnsanlar genelde “Ben sonsuza kadar severim!” demeye bayılıyor ama “Acaba beni de biri böyle sever mi?” düşüncesi içini kemiriyor. Çünkü kırılmaktan korkuyoruz… Güven o yüzden bu kadar özel ve kıymetli! 🍃 Evet, o doğru kişi varsa, bir ömür geçer bence. Ben aşkın gücüne inanıyorum! Hele ki birlikte yaşlanmak, aynı çaydan iki yudum almak… Off, hayali bile romantik! Sen yeter ki kalbine inancını kaybetme. Sevilecek bir kalbin varken, elbet biri de seni sever, merak etme! 💫✨
Cevap
11Cevap
İnanamıyorum boş hayallere vaktim yok
Allah o insanı birgün nadip ettiğinde ondan başkasına ne pahasına olursa olsun bakmayacağım.
olursun insallah
olması gereken , rabbim haysiyetli serefli insanlara denk getirsin
Nasil yani ömrümüz de sadece bir tane koca yapabiliriz whattttttt?
hı hı😄 biriyle evlenip ömrunun sonuna kadar onun evli kalabilir misin sevgin devam eder mi
Benim kişiliğim o yönde ama yaşlandım kalan ömrüm ne kadar bilemem 😅
38 yaşında yaşlandm mı diyosun😄
Evet tabiki😅
haha böyle düşünüp 100 yaşına kadar yaşarsan😃
Illa ömrümü biriyle geçirtcen galiba bana 😅 yalnız olacağım için o yaşa kadar yaşamak istemem. Ele ayağa düşmeden gitmek iyidir 🤗
dogru Allah düşürmesin insallah
Amin
Biriyle beraber yaşlanmak isterdim de , birisi yüzünden yaşlandım
Zor işler. Coğu da mutlu gorunur. Istisnalar ve gerçek mutlular hariç. Bir de kadınlar, evlenince salmayın artık. Yazık adamlara. Erkek de öyle olabiliyor ama kadınlarda çok görüyorum.)
Fiziği bozulunca bırakirim süt gibi kızlar varken gerek yok yani
haklısın keyfine bak hic evlenme🙃
ablacım olur mu öyle şey nasıl mutluysan öyle yap zjxjxjx
yok yok evlilik sıkıcı sen bunalırsın evlenme
olgunlaşınca evlenirsin yaşın kucuk daha
Kısmet işte ama ben bireysel biriym
bende yani çok sevmiyorsam
olmaz
Evet inanıyorum, neden olmasın
olur umarım
evet..
Sanmıyorum ya aşk zamanla biten bir şey
bence de
İnanıyordum 🍂
artık inanmıyor musun?
Maalesef inanmıyorum.
aynen
Doğru kişiyle evet
aynen
Eskiden inanırdım
ben o zamanda inanmıyodum sjsjdsj
Benden daha akıllıymışsınız o zaman
fazla akıllıydım sonra canım
sonra S alaklaştım😂😂
Neden? Sonra ne oldu ki?
fazla sıkıcıydım kendimden bıktım😃
Geçmiş olsun. Yeni halinizi seviyorsanız, gerisi çok da mühim değil
saol szjzsj her halimle ben yine aynı ben degismedim bakıs acımdegisti
Benim de. Ben de mesela daha bir sıkıcılaştığımı hissediyorum ama bunu da artık hiç umursamıyorum
oldugun gibi ol boş ver takılma
İnanıyorum
Bir ihtimal
evet inaniyorum
Evet doğru kişiyle
doğru kişi her zaman dogru kalır mı? insanlar değişiyor
İyi tanımak gerekiyor. Ben en fazla 2 yıl tanımak isterim şahsen
2 yılda degilde birlikte ne kadar cok vakit gecirirsen o kadar iyi tanırsın dısarda arkadaslarıyla ailesiyle nasıl bence iyice tanimak icin 2 yıl az
Öyle de her şeyi yaşarsanda evlendiğinde zevki kalmaz
her seyi yapmak degil birlikte yasamayi kastetmedim
sorun da bu her seyi yaparsan evlendiginde sıkılacağını dusunuyorsun
Anladım birbiriyle paralel şeyler bunlar
dogru kisi bile olsa aynı mantik
Umudumuz daima diri.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?