AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Gündem
Güzellik & Bakım
Özel Gün & Sürprizler
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Üniversite Tercih
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
bence evlenme
40 olur mu
32-38 arası
35 falan
30-40
Ben. Alirim🤨
35-45
7 yaş normal gibi
30-40 arası uygun
,30 37 arasi
40 yaş
40-50
30-45
Yaşıtların seninle evlenmek ister
Olur neden olmasın görmek lazım
Ben evlenirim yaş 34
33-38 arası bence
Valla tam zamani secim yapma zamanin gelmiş
max 34-35
30-40 yaş
30-40 yaş aralığı
21 yaş
Lastik patlatmışmi sen onu de
Terbiyesix
Senin arkada büyük bir patlama yaşanmıs gibi nickini sana uygulamış sert bir bey.
Nasıldı zevk aldın mı g@ten verince
35’e kadar ok
28 üstüne tabii ki.
35 40 arası
30 yaş üstü
18im adayım vxbbxbx
30_40 yaş arası
28 üzeri
30-42 ideal.
Şartları bi konuşalım
40 a kadar Max
40...
Ne önemi var
75 80
29-35 makul bence
30-40 arası
Ben mesela
Ben de 30 yaşındayım bu arada
30 üstüdür
40 veya 42
25 28 yaş arası ideal sana
18 70 arası🤣
30-40 arası.
35-40
30 üzeri
30-40
30/ 35
30 üstü
32 den 45 le kadar
45 biraz uçuk geliyor o kadar da değil
Artık kişiliği tam oturmuş işi gücü ekonomisi tam yerinde olgun hayata bakış açısı geniş insan modelidir 40 ve üstü
Ya allah seni 😄🤣🤣
Ne var be 😂
Yas aralığı mi olir bu işin 🤣🤣
olmaz mı ya gülme 😂
Gülerim 🤣🤣🤣 Kalbin kimi seveceğini biz seçmiyoruz ya belki 20 yas seversin belki yaşıtın olur 🤣🤣
sevgi karın doyurmuyor ki. zamanında sevdim ama insan karaktersiz olunca o sevgi sana zehir oluyor. o yüzden adam gibi olmayan birini sevmem artık akıllandım. e adamlık için de yaş olgnluğu gerekiyor biraz.
Erkekler olgunlastikca aklı fikri cinsellik oluyor vee veee en önemlisi iletişim belirli bir yaştan sonra iletişim harika olursa iste önünde kimse duramaz çünkü herkesin birer kötü tecrübesi olmuştur bu yasa kadar 😄😄
erkeklerin her zaman aklı fikri cinsellikte ergenken de gençken de yaşlıyken de siz ölüm döşeğinde bile cinsellik düşünen varlıklarsınız. 😂
Sanki kadınlar hiç dusunmuyor tüm suçu bize atın sıyrılıp kacin zaten 🤣🤣🤣
düşünüyorlar da sizin kadar değil. 😂
Bende cok düşünmüyorum ya sabah ve uyurken sadece oda olmalı 🤣🤣 Kaldi ki günün geri kalanında sinema tiyatro konser canli müzik gitmeyi daha cok seviyorum 🤣 her guzel şeyin sonunda daha keyifli oluyor onlar 😄😄
Ben isterim mesela
İzdivaç ne
35 ten yukari iste
40 yaş
30-35 olabilir
Beni kaçırdın artık
30-40 arası
Ben olur muyum
Sifir