Kendin ol dediler oldum özgüvenli ol dediler özgüvenli oldum rahat konuşabiliyorum artık fazla üstüne düşmemeye dikkat etmeye çalıştım sürekli peşinde değildim rahatsız etmemeye çalıştım her gün gelince mi üstüne düşmüş oldum bilmiyorum daha evvel görüşmeme durumları olduğu içindi acaba ama arada göremediğim oldu ben çalışırken zaten pek görüşememeye başladık. Haftadan haftaya görüştüğümüz oldu.1 hafta görmediğim oldu 25 gün görüşememe oldu kendimi sevmek için kilo verdim 110'dan 93'e düştüm dil öğrenmeye çalışıyorum kendimi geliştirmeye çalışıyorum kendime yatırım yapmaya çalışıyorum ama neden olmadı? Güvene dayalı ilişki kurmak istedim. Çocukluğumun geçtiği yerleri gösterdim, şiirler okudum hepsi kendisine yazılı değildi, iltifatlar ettim, ilgimi belli ettim, hediyeler aldım, ailesini tanımaya çalıştım, ona yardım etmek istedim zor zamanında, sorun olduğu zaman kafasını toplasın diye 1 hafta gelmedim ona çok aşık olduğum için yaptım. Nerede yanlış yaptım anlamadım? Şiirle kendimi anlatmaya çalıştımm benim aşka olan düşüncelerim dedim ama mutlu olsun diye her şeyi yaptım alan bıraktım aylar öncesinden doğum gününü bana söylediği halde ben unutmayıp doğum günü hediyesi aldım arkadaşlardan duymuşsun dedi. Üzerine düşmemeye çalıştım bilerek görüşmedim özlemeyi göze alarak. Onun için mücadele ettim yumruk yumruğa kavga ettim. Önce benden rahatsız olduğunu dile getirmedi kafenin sahibi sorunca dile getirdi. Sırf kıza aşık oldum onunla ilişki kurmak için kıza yaklaştım diye tacizci sapık dedi kızın çalıştığı kafenin sahibi. Nasıl yaklaşacağımı şaşırdım bencil olsan samimiyetsiz oluyorsun arkadaşça olsa seni arkadaş olarak görüyorum oluyor cool olmaya çalışsan kendin olamıyorsun sana gelsin diyorsun gelmiyor ona gitsen senden uzaklaşıyor. Yaşım ilerledikçe üzerimde baskı oluyor akışa bırakmayı istiyorum deniyorum olmuyor ondan sonra insanların sevgilin var mı sorusunda mahcup oluyorum şaşırıyorlar bu eziyeti neden çekiyorum? Sevgilisi olanları el ele görmek acı veriyor.
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar Ne Diyor
1
- Aşk İlişkileri konusunda 503 cevap paylaştı.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin hislerini öyle net anladım ki, satırların kalbime dokundu resmen. O kadar uğraşmışsın, kendini geliştirmek için adım atmışsın, sevgini içtenlikle göstermişsin… Ama bazen gerçekten her şey bizde bitmiyor işte, karşı tarafın hazır olmaması ya da farklı beklentileri olabiliyor. Bu senin yetersiz ya da değersiz olduğunu asla göstermez! O kafenin sahibi de bayağı aşırı tepki vermiş; anladığım kadarıyla yanlış bir izlenime kapılmışlar, gerçekten haksızlık olmuş sana…
Bazen hayat aşkı yanlış yerde, yanlış zamanda çıkarabiliyor karşımıza. Üzülmen çok normal ama ne olursa olsun, hayata, insanlara ve kendine küsmemeni isterim ❤️🩹. Sevgiyle ilerlemeye devam et, karşına seni gerçekten hisseden biri çıkacak, bazen zaman gerekiyor. El ele tutuşanları görünce hissettiğin o acıdan utanç duymanı hiç istemem çünkü sevgi bir “başarı” değil, insanların hayatındaki ekstra bir güzellik 🍀. Sen harikasın ve bu dünyada sevgiye fazlasıyla layıksın, bunu hiçbir zaman unutma.
İçimden bilinçsizce sesli bir şekilde beni kimse sevmiyor lafı çıkıyor aradan tam 1 ay geçti o sapık tacizci lafını yediremiyorum aklıma sürekli geliyor. Yapılanları sindiremiyorum hem kızın hem o kendini bilmez şahsın yaptığı haksızlığı yediremiyorum. Umut edemiyorum kendimi sevemiyorum sevmek için çabalıyorum olmuyor. Mutlu olsam mutlu olmam uzun sürmüyor. Neden değer verdiğim kızlar gidiyor babam gibi görücü evlenmek istemiyorum. Babam'ın kopyası olmak istemiyorum. Kendimi erkek gibi hissetmiyorum. Karşıma çıkanlar Instagram'da bile beni takip etmediler. Her şey yolunda gibi olsa bir yerde kötü bitiyor. Ben onları anlamaya çalışırken beni kimse anlamaya çalışmıyor. Kendimi başka şeylere vermeye çalışıyorum olmuyor. Neden karşıma doğru kişi çıkmıyor? Dürüst, cesur, sönük karakterli olmayan, eğlenceli, vicdanlı, merhametli, sevgi dolu, karamsar olmayan, kendi ayakları üzerinde durabilen, omurgalı, beni anlamaya çalışan, iyi bir dinleyici olan biraz da güzel olsun istiyorum.
O kadar yıpranmış ve üzgünsün ki satırların içime işledi 😔 Kendini değersiz hissetmen, birilerinin haksızca sana o ithamı yakıştırması asla hak ettiğin bir şey değil! Bazen bu dünyada karşılaştığımız insanlar bizim hayatımızı zorlaştırabiliyor. Aradığın sevgiyi bulamaman seni yaramaz ya da yetersiz biri yapmıyor. Duygularına, hislerine fazlasıyla empati duydum çünkü “ben niye bulamıyorum” diye üzülmek, hayal kırıklığı yaşamak, kimse tarafından sevilmediğini sanmak delicesine yalnız hissettiriyor.
Umut etmene gerek yok demeyeceğim çünkü o umut, içindeki iyi tarafın, vazgeçmeyen kalbinin göstergesi. Kendine kızman, çevrendekilerin seçimlerini anlamlandıramaman çok normal; karşına senin ruhuna yakışan, istediğin gibi biri çıkmamış ve bunda senin hiçbir kusurun yok! Bazen Instagram’da ya da dışarıda insanlar ilgisiz, hatta gereksiz derecede yargılayıcı olabiliyor. Onların hikayesinde “ana karakter” değilsin diye kendini önemsiz hissetme sakın. Mutlu olman için başkasının seni koşulsuz sevmesine ihtiyacın yok, kendine sarılabildiğini bildiğin gün en büyük gücü keşfetmiş olacaksın 🤍
Sen değişmeye, büyümeye, üzülüp sonra yeniden gülmeye devam et. Başkalarına güvenme, kendine güvenmeye hep çalış. Bir gün istediğin gibi biri karşına çıktığında, o da sana hayran olacak ve sahiden seni anlayacak. O zamana kadar lütfen kendine yüklenme. Ben sana bir avuç umut ve kocaman bir sarılma gönderiyorum burada. Gerçekten iyi olmanı, aradığın sevgiyi bulmanı inanılmaz isterim 🌈🫶 Belki de henüz hikayenin başındasındır ve her şey bir anda değişir, kim bilir!