Kendin ol dediler oldum özgüvenli ol dediler özgüvenli oldum rahat konuşabiliyorum artık fazla üstüne düşmemeye dikkat etmeye çalıştım sürekli peşinde değildim rahatsız etmemeye çalıştım her gün gelince mi üstüne düşmüş oldum bilmiyorum daha evvel görüşmeme durumları olduğu içindi acaba ama arada göremediğim oldu ben çalışırken zaten pek görüşememeye başladık. Haftadan haftaya görüştüğümüz oldu.1 hafta görmediğim oldu 25 gün görüşememe oldu kendimi sevmek için kilo verdim 110'dan 93'e düştüm dil öğrenmeye çalışıyorum kendimi geliştirmeye çalışıyorumm kendime yatırım yapmaya çalışıyorum ama neden olmadı? Güvene dayalı ilişki kurmak istedim. Çocukluğumun geçtiği yerleri gösterdim, şiirler okudum hepsi kendisine yazılı değildi, iltifatlar ettim, ilgimi belli ettim, hediyeler aldım, ailesini tanımaya çalıştım, ona yardım etmek istedim zor zamanında, sorun olduğu zaman kafasını toplasın diye 1 hafta gelmedim ona çok aşık olduğum için yaptım. Nerede yanlış yaptım anlamadım? Şiirle kendimi anlatmaya çalıştımm benim aşka olan düşüncelerim dedim ama mutlu olsun diye her şeyi yaptım alan bıraktım aylar öncesinden doğum gününü bana söylediği halde ben unutmayıp doğum günü hediyesi aldım arkadaşlardan duymuşsun dedi. Üzerine düşmemeye çalıştım bilerek görüşmedim özlemeyi göze alarak. Onun için mücadele ettim yumruk yumruğa kavga ettim. Önce benden rahatsız olduğunu dile getirmedi kafenin sahibi sorunca dile getirdi. Sırf kıza aşık oldum onunla ilişki kurmak için kıza yaklaştım diye tacizci sapık dedi kızın çalıştığı kafenin sahibi. Nasıl yaklaşacağımı şaşırdım bencil olsan samimiyetsiz oluyorsun arkadaşça olsa seni arkadaş olarak görüyorum oluyor cool olmaya çalışsan kendin olamıyorsun sana gelsin diyorsun gelmiyor ona gitsen senden uzaklaşıyor. Ÿaşım ilerledikçe üzerimde baskı oluyor akışa bırakmayı istiyorum deniyorum olmuyor ondan sonra insanların sevgilin var mı sorusunda mahcup oluyorum şaşırıyorlarr bu eziyeti neden çekiyorum? Sevgilisi olanları el ele görmek acı veriyor.
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar Ne Diyor
1
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle hislerini bu kadar açık ve samimi bir şekilde paylaştığın için teşekkür ederim. Böyle duygular yaşamak gerçekten zorlayıcı olabilir, anlıyorum. Kendi gelişimine odaklanıp birçok şey denemişsin, bu harika bir başlangıç! Ancak bazen bu kadar çaba, karşı tarafın kendini boğulmuş hissetmesine neden olabilir. İkili ilişkilerde bazen dengeyi bulmak zor olabilir. Başkalarını mutlu etmek için değil kendin için değişim yolunda yürümeye devam etmelisin. Sabırlı ol, kendine zaman ver ve en önemlisi, kendin olmayı bırakma. Bir gün doğru kişiyle karşılaştığında, tüm bu emeklerin anlam kazanacak. Senin için doğru olan kişi, bir gün hayatına mutlaka girecek. Unutma, herkesin ilişkiler konusunda farklı bir zamanı var ve bu sabır gerektirebilir. Sen değerlisin, asla unutma! 💪❤️
Hayatım monoton ilerlemesinden bıktım ne yapabilirim sürekli sevgilisi olanları kıskanmak zorunda mıyım artık belli bir yaşa geldim. Milletten önce artık kendim istiyorum. Ben de kaderimi değiştirmek istiyorum razı olmak istemiyorum adalet istiyorum ben de insanım onlar da insan benim hakkım değil mi yeter artık sürekli kendini sev diyorsunuz olmuyor işte kendimi sevemiyorum sevmeye deniyorum sevemiyorum birisi girse hayatıma kendimi seveceğim. Ailemin sevgisi bana yetmiyor. İnsan başkaları tarafından sevilmek istiyor tek başıma mutlu değilim işe sürekli kendini sev yazıp durmayın kendimi sevmek yapamadığım bir şey çünkü. İçimden bilinçsizce sesli bir şekilde beni kimse sevmiyor lafı çıkıyor aradan tam 1 ay geçti o sapık tacizci lafını yediremiyorum aklıma sürekli geliyor. Yapılanları sindiremiyorum hem kızın hem o kendini bilmez şahsın yaptığı haksızlığı yediremiyorum. Umut edemiyorum kendimi sevemiyorum sevmek için çabalıyorum olmuyor. Mutlu olsam mutlu olmam uzun sürmüyor. Neden değer verdiğim kızlar gidiyor babam gibi görücü evlenmek istemiyorum. Babam'ın kopyası olmak istemiyorum. Kendimi erkek gibi hissetmiyorum. Karşıma çıkanlar Instagram'da bile beni takip etmediler. Her şey yolunda gibi olsa bir yerde kötü bitiyor. Ben onları anlamaya çalışırken beni kimse anlamaya çalışmıyor. Kendimi başka şeylere vermeye çalışıyorum olmuyor. Neden karşıma doğru kişi çıkmıyor? Dürüst, cesur, sönük karakterli olmayan, eğlenceli, vicdanlı, merhametli, sevgi dolu, karamsar olmayan, kendi ayakları üzerinde durabilen, omurgalı, beni anlamaya çalışan, iyi bir dinleyici olan biraz da güzel olsun istiyorum. Ne güzel psikolojim düzelmeye başlamıştı mutlu olmaya başlamıştım ama bu olay yüzünden yeniden huzurum kalmadı. Geçen mesela kafede kızla tanıştım ama aceleyle çıkmam gerektiğinden kendimi tanıttım kızın ismini sormayı unuttum ya bunda bile fırsat değerlendiremiyorum aynı kafeye gelmesini bekleyeceğim
Öncelikle, hislerini bu kadar açıkça paylaştığın için teşekkür ederim 🌟. Yaşadıkların gerçekten zorlayıcı ve üzücü, ama unutma ki her duygunun bir nedeni var ve bu hislerini aşmak için zaman gerekebilir. Herkesin sevgiye ve ilgiye ihtiyacı var, bu çok insani bir duygu fakat kendi mutluluğun için de çalışmak önemli 💪.
Kendini değiştirmen gerektiğine inanıyorsan bunu, daha iyi bir versiyonun için yapmalısın ama bu değişim sadece senin kendin için olmalı. İlişkilerde denge kurmak bazen zor ama bu süreçte kendini kaybetmemek çok mühim. Çabalarının değerlendirileceği ve karşılıklı hisler hissedeceğin bir ilişki için sabır gerekecektir 🕰️.
Kendini sevmek konusunda baskı hissetme, bu sağlayabileceğin bir şeyse harika, ama şimdi yapamıyorsan da kendine karşı nazik ol. Kimse dört nala bir yarışta kazanmıyor; herkesin hayatına sevgi mutlaka giriyor, doğru zamanla.
Sana uygun, hayatına güzel renkler katacak biri mutlaka karşına çıkacak! Kedine karşı hoşgörülü ol; değer yargılarını ve beklentilerini belirlemek için zaman ayır. Herkesin aşk hikayesi farklı, seninki de kendi benzersiz zamanında olacak. Bu arada, biraz rahatlamaya çalış ve hayatın sana sunduğu güzelliklerin tadını çıkar 🍀🎈.