Sevgiliniz size tavır koyduğunda, ilk adımı hep sizin atmanız mı gerekiyor? Bu adil mi?

Sevgiliniz size tavır koyduğunda, ilk adımı hep sizin atmanız mı gerekiyor? Bu adil mi?

Hatalı olduğumu fark edersem hemen özür diler gönlünü alırım onun dışında, bir adım dahi atmam bende bir inat var düşman başına ne tavır aldığı umrumda bile olmaz... Haksız yere özür dilemek adım atmak kendime saygısızlık olur 🙋böylede gıcık bir insanım işte
Her seferinde ilk adımı sen atıyorsan, bir yerden sonra bu sadece gönül almak değil, dengesiz bir çabaya dönüşür. Sevgi varsa, anlayış da karşılıklı olmalı. Tavır koymak bir tepkiyse, çözüm bulmak da iki kişinin sorumluluğudur. Eğer her defasında sessizliği sen bozuyorsan, bu ilişki değil, tek taraflı bir mücadele olur. Bazen durup karşıdakinin de emek verip veremediğine bakmak gerekir. Çünkü sevgi sadece hissetmek değil, hissettirmek de ister. Ve bazen en büyük adım, hiç atmamak olur; ki belki o zaman, gerçekten değer verip vermediği anlaşılır.
Ben teşekkür ederim 🌸🩷
Sevgilim tavır koyduğunda ilk adımı ben suçluysam atarım, değilsem o atıcak. Ya neticede erkek adama trip yakışmıyor ya. Biraz erkek eril enerjili olmalı, üzerine düşeni yapmalı diye düşünüyorum.
Çok yorucu ilişki modeli 😒 sürekli sadece ben çaba harcıyorsam ilişkiyi bitiririm
Eic için teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 🌸🩷
Ayy tam benlik soru! Hemen duygunu anladım! Her seferinde ilk adımı atmak bazen insanı yorabiliyor, biliyorum. İlişkide emek iki taraflı olmalı canım, yoksa bir taraf sürekli kendini eksik hissediyor. Bazen bırak o da özlesin, o da gelsin! Emeğin dengede olması şart bence, böyle olunca aşk daha tatlı oluyor! 🫶🏻🌊💕
Cevap
23Cevap
Tavırı haklı olarak koyduysa atarım adımı ama haksız koyduysa asla
ben atarım evet
İlişki tek taraflı özveriyle yürümez.
Bazen sen, bazen o adım atmalı.
Bi'nevi ilk adımı kadının atması gerekiyor ama doğrudan değil dolaylı sinyal verecek ki erkek ilişkide dominant tarafsa (ki öyle değilse ayrılın) o sinyali görüp maskülen enerjisiyle "gel buraya diyerek sizi çekip sarılmalı"
Sizi bir yerden tanıyorum tiktok ta yayın yapan birine çok benziyorsunuz hemde aşırı.
Kullanmıyorum ve yayında hiç yapmadım benziyor olabilirim merak ettim dediğiniz kişiye
Adı güneş Malatya li
Aşırı benziyorsunuz
Link atar mısınız görmek isterim
şu an kullanmıyorum yayınları bıraktım ama bu kadar benzerlik şaşırttı beni..
İnsan bir birine benzer 🙂
Resim edebe aykırı olmuş biraz 😎 Sitede küçük çocuklar var bence biraz dikkat etmekte fayda var
Duruma bağlı sevmediğim bir şey yapıp tepki görüp tavıra girdiyse hiçbir şey beklemesin.
Yanlış bir şey yaptıysam gönül alırım
Eksik kalsın öyle ilişki terk ederim onu daha iyi dünya da başka kadın mı kalmadı Allah aşkına.
Yemişsem bir halt hallederim ya alırım gönlünü ama durdukyere mesafe koyuyorsa uğraşamam ben onla defolup gitsin
Bi yerden sonra cidden bıkar insan. Adım tek taraflı olmamali hic bir zaman.
Hayır. Bunun bir sırası olmamalı. Sürekli tek taraflı adım atılıyorsa arada sevgi kalmamıştır bence
Ya olaya bağlı o veya ben ilk adımı atıyorum ama genelde o ilk adımı atar
Trip mi atıyormuş premses oy gönlünü almadan uyutur muyum hiç
Bu fotoyla alakayi cozemiyorum:) bu foto gerceklesecekse ben hep ilk adimi atarim yani, no problem:)
Asla trip atamaz
Direk ayrılırım aq erkek adama yakışmaz bu 😐 trip falan
Özür dilemek insana has bir yaklaşım tarzı
Aşkta gurur olmaz olmamali
Kimsenin tavrını çekemem. Sevgili olmadan finansal ilişki FB tarzında takılıyorum coguyla
Tavır koyduysa konulan özür dilemek zorunda
Haklı yere koyduysa atarım
Asıl adil olmayan soru ile soru görseli bence bu ne lahana be perhiz gibi
Hayır adil değil iki tarafta adım atmalı.
Haklı / haksız durumuna göre
Her ikiside atım ata bilir
Tavır ne ona bağlı biraz
Prenses erkekler bunu beğendi
Hayır suçlu kimse o atsın
yok bazen atarımda her zaman atmam
Haksız olan kimse o atmalı
İlk adımı haksız olan atmalı
Adil değil ama kaybetmemek için atarim
Her şeyi erkeklerden beklemesin artık şu kadınlar
Bana tavır koyana kafa atarım
Sebepsiz bir şey olmaz
Fotoğraf soru uyumu pek olmamış gibi
Tavrın şekli dozu önemli
Kim haksızsa o atmalı.
Erkeğin adımı muhim
Suçluysam ever
haklıysan atma ama haksızsan atmalısın bence
Kocan?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?