Uzun süren sevgili kalma size de saçma geliyor mu?

Bana göre evliliğin yaşı yok tabi ama uzun yıllar süren sevgililik sonrasında evliliğe heyecan kalmıyor. Belirtmek isterim ki hiç sevgilim olmadı düşünmüyorum da. 6 7 aylık ciddi bir flörtluk durumu sonrasında kanka gibi takıldıktan sonra evlilik yoluna girilir. Sevgili olduk diye şunu yapacagiz nişanli diye böyle olucaz falan. şu an herkes yalnız kalmamak adına sevgili yapıyor. Herkes herkesin özelini biliyor. Herkes herkesin arkasından konuşuyor ve kimse mutlu değil. Sahte samimiyetlere de inanmıyorum. Elime değen tek kız elinin karım olmasını istiyorum. Bunlar ne kadar doğru bilmiyorum

Uzun süren sevgili kalma size de saçma geliyor mu?
Uzun süren sevgili kalma size de saçma geliyor mu?
Cevapla