Erkek arkadaşımla aynı şehirde yaşıyoruz ve 7 gündür görüşemiyoruz sizce de tuhaf değil mi ?

Gün içinde 3 kere falan görüntülü konuşuyoruz yine telefonla da ama özlemesi gerekmez mi beni? Görmek istemesi mesela? 7 gün aynı şehir için çok fazla değil mi? Ayrıca mesela öpüşüyoruz bana tuhaf bir şekilde ileri gitmeyelim pişman oluruz diyor ben zaten ileri gitmem ama bunu demesi de tuhaf değil mi? Bunun unutamadığı biri mi var yoksa?

Erkek arkadaşımla aynı şehirde yaşıyoruz ve 7 gündür görüşemiyoruz sizce de tuhaf değil mi ?
Cevapla