Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Birine sözünü dinletmenin en etkili yolu, baskı kurmak değil; anlaşılmak ve güven vermektir. Ne söylediğinden çok, nasıl söylediğin belirler etkini. Eğer ses tonun sakin, yaklaşımın saygılıysa karşındaki de savunmaya geçmeden seni duyar. İnatlaşmak yerine neden o şeyi istediğini açık ve içten bir şekilde anlatırsan, karşı taraf hem empati kurar hem de gönüllü olur. Bazen bir şeyi doğrudan istemek yerine, hissettirmek daha çok işe yarar. Küsmekle ya da trip atmakla değil, ortak bir noktada buluşmaya çalışmakla yol alınır. Yani aslında sözünü dinletmenin en güçlü yolu, sevgiyi hissettirmek ama aynı zamanda duruşundan da ödün vermemektir. Ne istediğini bilen biri zaten ister istemez dinlenir.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Günaydın sana da
Ben bir kaç araştırma yapmıştım bu konu ile ilgili erkekler çok basit düşünür muş o kadar bizim gibi karmaşık değil yani sen açık açık demeden anlayamaz bazıları
Kadınlar ise erkekler daha demeden analar 😂😂😂bence bu harika bir şey
Ama bazı çiftler gözleri ile de konuşur anlarlar birbirini
11 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo tam aşk ve ilişkiler kitabı yazmalık bir soru 😍! Şimdi samimiyet, açık iletişim ve biraz da tatlı oyunbazlık burada altın anahtar! Sen karşı tarafa ne kadar değer verdiğini, onunla zaman geçirmekten keyif aldığını belli edersen, zaten o da sana ayak uydurmak ister. Hele ki, trip yerine tatlıca dertleşirsen, kendini ifade ederken “seni önemsiyorum” mesajını verirsen, işler bir anda yumuşacık oluyor. Benim sevgilimle en büyük sırrımız, konuşmak, anlayış göstermek ve tabii ki bazen mizahla olayı tatlıya bağlamak! Mesela bana sürpriz yapıp sevdiğim bir kahveyi alınca, direkt her isteğini yapasım geliyor 😂☕. Yani formül: Dürüstlük, minnoş ilgiler ve bol bol sarılmalı sohbetler! Emin ol, gönüller fethedersin 😉💕
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılseven zaten istediklerini yapar.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 438 cevap paylaştı. Bence siz kadınların en büyük yanlışı bu. Karsinizdaki adama anlatman için debeleniyorsunuz, acı çekmeyi seviyorsunuz. Azıcık bencil olun kendinizi sevin, size her hareketi yapamasinlar, "sen beni dinlemiyorsan eğer kapı orada" kafasında olun.
Gerçi anlattığıniz şey de mantıklı olsun. Gidip ufak şeyden olay çıkarıp ayrilmayin.
21 Yorumla
1 yılErkeğine erkek olduğunu hissettiren, saygı gösteren, feminen dişil olduğunu unutmayan, sadakatinde kusursuz olan bir kadının erkeğine yaptıramayacağı şey yoktur. Sadakat en önemlisidir, sadakatsizlik veya mikro sadakatsizlik yapmamış olmanız yapma potansiyeli hissettirmediğiniz anlamına gelmez. Bir defa bile hissettirdiğiniz andan itibaren ilişki rütbeniz erkeğiniz tarafından düşürülür. Hayal dünyasında yaşıyorsunuz.
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılKisi kendi olmalı neyse o eksiğiyle kusuruyla hiç bi beklenti olmaz ki seviyorsak her haliyle yaninda olmak için zaten ne sıra beklerim ne zaman geçsin isterim her fırsat boşluğu değerlendiririm ama gün sonun da bir de şöyle bir durum oluyor kendin den fazla taviz veriyosun yaptıkların ettiklerin yapmasaydına çıkıyo, hele ki daha da iyi olsun diye birtakım adımlar atıp en kötü sen oluyosan ya buda insanı kırıyo. Kırılmak bir yere bu kadar kinin kötülügü nasıl barındırıyosun bünyende bunada şaşırıyor insan
10 YorumlaValla ben bir tarafın baskın olması değilde ortak her iki tarafında aynı kararla hareket etmesi taraftarıyım ben baskın karakter biriyim biri bana emir kipi ile ya da söz dinletme gibi bir tavır takınirsa ben onu afedersin olmayan zkime bile takmam aksine inadına giderim. O yüzde denge önemli.
34 Yorumla- 1 yıl
Senin duygularını tatmin eden bir erkek karşına dikildiğinde yavru kedi olursun.
- 1 yıl
@Mountain-Inn 😂😂😂😂😂😂 yavru kedi mi 😂😂😂😂 Allah iyiliğini versin reis 😂😂
- 1 yıl
Kedi olduğunu bildi ama 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılBu tarz konularda ben çok kendim gibiyim. Böyle taktikler geliştirmem. Neysem oyum, doğal davranırım. Zannediyorum ki samimiyetim ve karşı tarafa vermiş olduğum güvenden, onun zararına olacak ya da ilişkimizi zedeleyecek herhangi bir karar almayacağım konusunda yeteri kadar güven verdiğim için, hiç böyle problemler yaşamadım. Genelde ilişkilerimde baskın tarafım ve hiç böyle problemler yaşamadım. Güzelce açıklayarak ikna etmişimdir...
22 Yorumla- 1 yıl
Mükemmel
- 1 yıl
@Mountain-Inn Teşekkür ederim...
Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı. Bunun insanın içinden gelmesi lazım, bazı şeyler talep edilmezki. Benim eski sevgilim beni mutlu etmek, yanımda olmak için çırpınırdı. Yoğun zor bir mesleği olmasına rağmen, benle zaman geçirsin diye fedakarlıkları ben istemeden yapardı.
Herkesin karakteri farklı ama bunlar içten gelmeli zaten.🌸10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 yılBence burada en önemlisi açık bir iletişim yürütmek. Farklı taktikler denemek yerine açık olarak ne istediğimizi, ne istemediğimizi karşı tarafa söylemeliyiz.
Daha fazla vakit geçirmek istiyorsam ya gitme diye mızmızlık yaparım mesela. Zaten karşılıklı bir sevgi bağı varsa iki tarafın istekleri birbiriyle örtüşür. Bunun için laf söz dinletmek için uğraşmaya gerek yok. Sevdiğim adamın dediği bir söz varsa ve haklı buluyorsam neden çıkayım 🫠 ve o da neden çıksın kii10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Bu isteklerinize kesinlikle karşılık verecek erkekler var. Tam aradığınız bu huylarda var yani ama her erkek yapmaz. Sizler yapmayanını seçerseniz herhangi bir yolu denemek onu bu yola sokacağını da sanmıyorum.
Bir insanın kendi veritabanında bu dedikleriniz olmalı. Yoksa sonradan ne yapsam ne etsem de beni de görsün diye düşünüyorsanız boşa hayal kuruyorsunuz da diyebilirim. Çünkü DNA sarmalı gibi bunlar kişinin kendi içinde olmalı zaten sonradan ekleneceğini hiç sanmıyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBence zorla güzellik olmaz seven insan kendi içinden ne geliyorsa onu yapar, zorla yapıyorsa hiç yapmasın. 😂
12 Yorumla- 1 yıl
Doğru jsjd
Cevap sahibi1 yıl😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Genelde Şu tür taktikler muhtemelen işe yarar... :D
https://www.youtube.com/embed/REM-xZA00B421 Yorumla
1 yılböyle bir yol yok. ancak insan karşısındakine kıymet veriyorsa zaten kırmaz yapabileceklerini yapar. onun için dürüst ve iyi niyetli bir sevgi nasip etsin hepimize
12 Yorumla- 1 yıl
:)
- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s 1 yılTek yolu doğru insanı seçmek. Söylediğin şeylerde yani örneklerde eşe/sevgiliye söz dinletmelik bir durum yok. Zaten seviyorsa yapar. Yani dışarda vakit geçirmek bir lütuf değil
11 Yorumla
1 yılHiç bir şey bir erkek yapmıyorsa yapmıyor yapıyorsa yapıyor demektir zorla veya tehditle veya cinsellikle bir şey yaptiramazsin cinsellik de fazla yorarsan zaten boynuzu yersin djkdkdkd
12 Yorumla- 1 yıl
Öyle ama hsjdjdjjd
Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Açıkçası mala anlatır gibi anlat dümdüz cetrefilsiz diğer türlü bizler gibi ince işçilikli değiller basmıyor.. ne istiyorsan pat pat söyle
22 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Seviyorsam yaparım istediklerini zaten de, bi şey için diretip zorlamam sonu kötü oluyor. İçinden geliyorsa yapar zaten
113 Yorumla
1 yılKarşındaki genelde öküz oluyor o yüzden ne yapsan boş. İşine geldiğini anlar, işine geleni yapar. Yorma kendini...
11 Yorumla
1 yılSeven adam sevdiği için yapar zaten. Bir şey söylemene bile gerek yok
10 Yorumla
1 yılEş kolay da sevgili sevmiyor demektir dediğini yapmıyosa
23 Yorumla- 1 yıl
Onlar eşini sevmiyen tipler. seven yapar abi
1 yılBir yolu yok. Şahsen içimden gelmeyen hiç bir şeyi yapmam.
215 Yorumla- 1 yıl
Yani zehirlensem panzehir içmem o derece
- 1 yıl
Çünkü iyiliğimi istiyor gibi görünenler bile arkamdan kuyumu kazıyor. Kendimden başkasını dinlememeyi öğrendim :)
- 1 yıl
Farketmez. Hepsi aynı renk :)
- 1 yıl
@fesfs bu soruyu ben çözebilir miyim öğretmenim 😂😂
- 1 yıl
3.14/200 hayatın merkezini veriyomuş pi kaç alınacak bu sefer 😂
- 1 yıl
Eyvah beni tanıdın ya. Daha vurmamıştım arkadan, sonsuz güveniyorsun zannediyordum. Demek ki öyle bir an kollamam lazım ki tam beni en çok benimsediğin anda şakadanak vurmam lazım.
- 1 yıl
@psychoparadıse sen adisin olum seni çözdüm ben, dün kızları saydın beni saymadın pis herif seni 😂
- 1 yıl
Dün değil bugündü o :D Ben değil sen saydın hem eheheh ben sadece ayak uydurdum :D
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. O sizin hayaliniz de olan bir şey 😂 ama bana her türlü söz dinletebilirsin
11 Yorumla
1 yılHiç bilmiyorum kadın olmadığım için böyle taktikler
14 Yorumla- 1 yıl
Ben ilişkilerimde hanımcıyım o yüzden taktik falan gerekmez bana
- 1 yıl
Amin amin 😀
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
u 1 yılGünaydın yani bahsedilen sevgili erkekse cinsellik, kadınsa iltifat ve hediye..
11 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı. yok yaaaa taktik verekte sürünsün dimi erkekler yemezler
13 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Dünyanın en mantıklısı da olsan inatçı biriyse eş , sevgili dediğim dedikse yönlendirmek zor değişime açıksa zaten yapıcı konuşmayla etkilerin kolay
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Yani biraz cilve, biraz işve, biraz tatlı dil Akşam geldiğinde de sevdiği yemekler güzel bir sofra biraz kendine bakım bunlar olabilir ama karşı taraf hödükse ne yaparsan yap nafile
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. eline sopa al sözünü dinlemedikçe vur başına :D
15 Yorumla
1 yılErkeklerin çoğu konuşsan da işine geldiği gibi davranmayı seçerler.
Baskın karakter olmak gerek.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 667 cevap paylaştı.
1 yılGünaydın 🌞 Ortak bir kararda buluşmak iyi fikir olabilir onların dilinden anlamak kolay zaten sjsj
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen hiçbir şey yapmadım. Bir karar alırken birlikte karar alır, vakit geçireceksek ikimizin istediği kadar vakit geçiririz. Galiba bu kişilikle alakalı bir konu
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Ben bu işlerden pek anlamam çiftlerin de arasına girmem
10 YorumlaBen bir kere derim yapmazsa kendim yaparım asla onun dediğini de yapmam
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılErkeğin kalbine giden yol midesinden ve cinsellik den geçer. Seni gerçekten seviyorsa sözünü dinler, istediklerini yapar.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılDers vermektir
211 Yorumla- 1 yıl
Eşine sözünü geçirip kendinden başka kimseyi dinlemeyecek..
- 1 yıl
1. Annesinin yanında eşçi olacak
2. Parayı oraya, buraya harcarsa kötü olur
3. "Eşim ne derse o olur" diyecek
Şimdilik bu kadar fjdndn - 1 yıl
Kolay şeyler 😂😂
- 1 yıl
Eşinin hassas çizgisini bulacaksın ki eşin de sana "Ne istersen yaparım" diyecek 😂
- 1 yıl
Ben halimden memnumum abla fjfkmf 😂
- 1 yıl
😂😂
1 yılBu tamamen ilişkideki konumla alakalı. Kimi erkek var sevgilisine kölesi gibi davranır değerli olur. Kimi var kuş sütüyle besler değersiz olur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 523 cevap paylaştı. "Ne oluuurrr🤗" demek 😂😂
13 Yorumla
1 yılHayridir karakız neyin peşindesin 😅
19 Yorumla- 1 yıl
Sana inanmayı seviyorum
- 1 yıl
Seçiyorum olacak o 😅
- 1 yıl
Giciksin diyen olduu sana hiç 🤔
- 1 yıl
Buda pekiştirec olsun o zaman
- 1 yıl
Ksksksk
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Yiğidim aslanım koçum denilmesi etkili olabilir..
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. İyi iletişim sonuç verir.
15 Yorumla
1 yılKedi gibi tatlı halleri herşeyi yaptırmaya yetiyor vicdansızın
10 Yorumla
1 yılfarklı cinsel fanteziler yapacağına söz verir isen tam olur
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılcinsellik dışında mı?
12 Yorumla
Cevap sahibi1 yılhevesi kalmamışsa cinsel olarak
yüzde sıfır dinletme
Yastığa kapanıp gözünün önünde ağlamak 😂
20 Yorumla
1 yılAnlayışlı biri ise herturlu yapar abla
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 1 yılAnlayış varsa bazen göz kontağı ile yaparsin
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılGüzellikle yapmaya çalışıyorum
10 Yorumla
1 yılDürüstlük güven olsun zaten gerisi gelir..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılkanka olsa ne etmez kendine haline bırük
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Zamanla sözünü dinler
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılO gece güzel bir gün geçirmek yeterli.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılTatlı söz güler yüz
10 Yorumla dinlemeyenle olmsz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılSöylemem
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 332 cevap paylaştı.
1 yılolmuyorsa zorlama sonu fena patlar
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
1 yılKırbaç
10 Yorumla
1 yılSevişmekkk
20 Yorumla
1 yılCinsellik
10 Yorumla... edelim
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer